بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / فروش چای سبز ممتاز لاهیجان به قیمت عالی

فروش چای سبز ممتاز لاهیجان به قیمت عالی

چای سبز ممتاز چگونه چایی بوده و در درجه چندم از کیفیت قرار دارد؟ فروش چای سبز ممتاز لاهیجان به قیمت عالی در بازار چای شمال به صورت تازه در حال انجام می باشد. برای خرید عمده بهترین انواع چای سبز و چای سیاه طبیعی ما را به یاد بسپارید.

چای سبز یکی از چای ها با خصوصیالت بالای درمانی شناخته شده و همواره خریداران خاص خود را در بازار چای دارا می باشد. این چای همانند چای سیاه از برگ های گیاه چای و تنها در طی مراحلی متفاوت حاصل می گردد و دارای رنگ دم شده زرد متمایل به سبز و طعمی علفی و تازه است که در کشور ما نیز شرایط تولید آن فراهم و می توان کیفیت های بالایی از این چای را به خوبی شاهد بود.

چای سبز ممتاز

چای سبز ممتاز

این چای یکی از نمونه های پرفروش در خانواده چای سبز بوده که در درجه دوم بعد چای سرگل وجود دارد. دارای دانه بندی وزین و سنگین و پیچش در دانه های چای بوده و از لحاظ سایز بین دو نمونه چای قلم و چای سرگل قرار دارد. ارزش قیمت چای ممتاز ایرانی بسیار مناسب و گزینه مناسبی برای خرید و مصرف و عرضه به بازار می باشد.

  • برگ های متوسط و پیچ خورده
  • فاقد هر گونه ماده افزودنی
  • رایحه ملایم
  • رنگدهی مناسب در رده چای سبز ها
  • مدت زمان دم کشیدن ۵ دقیقه
  • بهترین زمان مصرف تا ۱۸ ماه بعد تولید

چای سبز ممتاز

خواص چای سبز ممتاز

  • ضد سرطان
  • کاهنده وزن
  • مراقبت از پوست
  • کاهش فشار
  • پیشگیری از دیابت
  • افزایش حالت هوشیاری
  • پیشگیری از زوال عقل
  • ضد سرماخوردگی

خرید اینترنتی چای سبز ممتاز لاهیجان

برای خرید چای در بازار امروزه شیوه های راحت و بی دغدغه ای ایجاد تا از هدر رفت زمان و هزینه جلوگیری شده و چای تازه به راحتی از تولید در دسترس قرار دارد. خرید اینترنتی یکی از شیوه های عالی به جهت ثبت سفارش بوده و بستر های لازم برای خرید چای تازه بدون واسطه از شهر چای ایران لاهیجان فراهم و می توان خرید اینترنتی چای سبز ممتاز لاهیجان را در کوتاه ترین زمان از هر نقطه با کیفیت های بالا و قیمت های ارزان و تضمینی تر به شکل راحتی از سایت های برپا شده از سوی مراکز حرفه ای و تخصیصی دست پیدا نمود.

چای سبز ممتاز

فروش چای سبز ممتاز لاهیجان به قیمت عالی

تمامی چای های آماده عرضه بر اساس کیفیت هایی که دارند دارای رنج قیمتی خاصی می باشند هر چه چای ها وزین تر و فضای کمتری را اشغال نمایند ارزش قیمتی بیشتری را دارا هستند. چای ممتاز از جمله چای مرغوب و درجه یک است که فروش جزیی و عمده آن با استقبال خوبی در بازار مواجه می باشد. چنانچه فروشگاه یا مغازه چای داشته و یا فعال این عرصه یا جهت مصرف روز مره خود به دنبال چای هستید فروش چای سبز ممتاز لاهیجان به قیمت عالی می توانید از همین حالا اقدام نمایید.

مرکز پخش عمده چای سبز ممتاز

مراکز پخش عمده چای ایران نقش مهمی را در دسترسی به چای های تازه داشته و همواره می توانند گزینه های خوب و عالی به جهت تامین به انواع چای سنتی خالص برشمرده شوند. فروش چای سبز ممتاز لاهیجان به قیمت عالی از سوی مرکز پخش چای شمال در سراسر ایران انجام و می توان بدین طریق علاوه بر این چای سایر انواع چای اصل و اصیل ایرانی از نمونه های چای سیاه و چای سبز را به صورت فله ای و بسته بندی در حجم های مورد تقاضا در اختیار داشت.

چای سبز ممتاز

استعلام قیمت انواع چای سبز درجه یک لاهیجان

قیمت چای سبز در مقایسه با چای سیاه در سطح بالاتری قرار دارد که در این رابطه عوامل متعددی به غیر از کیفیت چای ها نیز دخیل می باشند همچون واسطه ها، فصل برداشت و… برای اینکه بتوانید همواره بهترین و مناسب ترین قیمت را در اختیار داشته باشید مراجع تخصصی تولید و عرضه چای همواره می توانند گزینه های مناسبی برای همکاری بوده و می توان بهترین چای سبز ائم از چای شکسته و چای فلم، چای سرگل سبز، چای ممتاز سبز و… را تامین نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز ایرانی

قیمت خرید چای سبز سرگل بهاره

چای سبز سرگل بهاره امساله آماده فروش عمده و کیلویی در سراسر ایران می باشد. …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام