بازرگانی تیدا
خانه / چای قلم / خرید چای قلم بهاره ۱ کیلوگرم و ۲۰ کیلویی لاهیجان

خرید چای قلم بهاره ۱ کیلوگرم و ۲۰ کیلویی لاهیجان

چای قلم چیست؟ برای خرید چای قلم بهاره ۱ کیلوگرم و ۲۰ کیلویی لاهیجان مناسب ترین راهکار چیست؟ فروش بهترین انواع چای قلم ریز و درشت در نمونه های چای سیاه و سبز با مرکز چای شمال در سراسر ایران تجربه نمایید.
چای قلم

چای قلم بهاره چیست؟

این چای همان طور که از نامش پیداست ظاهر درشتی داشته و در نتیجه از برگ های دوم و سوم و .. چای حاصل می شود. این چای همراه با ساقه یا اصطلاحا چوب چای نیز بوده و می توان رایحه بالا و خوب و کیفتی مورد نظر و مورد تاییدی را در آن مشاهده نمود. امکان تولید این چای در سه فصل بهار، تابستان و پاییز وجود دارد و از جمله چای دیردم ایرانی نام دارد.

مشخصات چای قلم

  • درشت ترین نمونه چای ایرانی
  • دارای پیچش در ظاهر
  • دم کشیدن در مدت زمان ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بسته به سایز درشت یا ریز
  • رایحه بالا، چای خوش رایحه
  • دارای ساقه یا چوب چای
  • دارای میزان گسی بالا

چای قلم

کیفیت چای قلم

  1. خواص بالایی برای سلامتی بدن دارد
  2. رنگ زلال و شفافی دارد
  3. در درجه سوم بعد چای سرگل و چای ممتاز قرار گرفته است.
  4. بالاترین حجم مصرف را در بین مردم گیلان دارد
  5. حاوی هیچ ماده افزودنی نمی باشد
  6. به دلیل قیمت پایین و کیفیت مناسب سطح تقاضای بالایی دارد

چای قلم

خرید چای قلم بهاره ۱ کیلوگرم و ۲۰ کیلویی لاهیجان

برای خرید چای در حجم بالا نیاز است تا شما تا حدودی آشنایی با نوع چای ها و درجه بندی آن ها داشته باشید. خریداران کیلویی نیز برای خرید بهتر و انتخاب یک چای خوب می توانند از طریق مراکز معتبر در این زمینه اقدام نمایند. مرکز چای شمال با ارائه مستقیم انواع چای توانسته همکاری خوبی را با خریداران عمده و جزیی چای انجام نماید. برای خرید چای قلم بهاره ۱ کیلوگرم و ۲۰ کیلویی لاهیجان و سایر چای ها همچون چای شکسته، چای ساچمه، چای ممتاز، چای فله ای مرغوب و بهترین مارک چای می توانید از همین حالا اقدام به ثبت سفارش و دریافت آن در سریع ترین زمان نمایید.

قیمت چای قلم درجه یک

چای ها بر اساس نام و درجه بندی که می شوند دارای کیفت و قیمت متفاوتی می باشند. قیمت چای قلم درجه یک بسته به برداشت بهاره، تابستانه و پاییزه متفاوت بوده و در سال ۴۰۰ قیمت این چای از نوع سورت شده و کاملا درجه یک به قیمت جزیی هر کیلو ۱۱۵ هزار و عمده هر کیلو ۸۵ هزار تومان ارائه شده که برای دسترسی به قیمت انواع مختلف می توانید از طریق سایت پیش رو و کارشناسان آن اقدام نمایید.

فروش عمده چای قلمی لاهیجان

برای خرید چای، چای خور های حرفه ای چای لاهیجان را با توجه به قدمت شناخته و می دانند که چای این منطقه کیفیت و رایحه و رنگ طبیعی بی نظیری را دارد. چای قلم با چوب یک چای سنتی با رایحه بسیار عالی است که در نمونه هایی از آن عملیات سورتینگ و اقدام به حذف ساقه ها و یکنواخت سازی چای می نمایند. فروش عمده چای قلمی لاهیجان بدون محدودیت در حجم از سوی مراکز معتبر فعال در حال انجام بوده و می تواند کیفیت خالصی از چای لاهیجان را بدین طریق تجربه نمود.

چای قلم

سفارش خرید اینترنتی چای قلم سیاه شمال

سفارش خرید اینترنتی این روز ها صرف زمان و هزینه ها را تا حد بسیاری کاسته و سبب شده تا بتوان با کم ترین فرصت سفارشات خود را با اندکی سرچ ثبت و خریداری نمود. چای سیاه یکی از چای های خوش رنگ و خوش رایحه با تقاضای بالا بوده در نتیجه چای قلم شمال می تواند گزینه مطلوبی برای ثبت سفارش باشد. لذا متقاضیان در سراسر ایران می توانند چای سیاه درجه یک را در درجه بندی های متنوع و نمونه های سنتی (چای دستی) به راحتی سفارش نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای قلم

چای قلم یک شمال بهاره لاهیجان خرید و قیمت

چای قلم یک شمال بهاره لاهیجان خرید و قیمت بدون واسطه در سراسر ایران به …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام