بازرگانی تیدا
خانه / چای شکسته / قیمت چای شکسته سیاه ایرانی

قیمت چای شکسته سیاه ایرانی

قیمت چای شکسته سیاه ایرانی در بازار در مقایسه با نمونه های وارداتی چه تفاوتی دارد؟ چگونه قیمت روز انواع چای را دریافت کنیم؟ برای خرید و فروش عمده مرغوب ترین چای قلم، چای سبز کیلویی، چای بهاره، چای ممتاز و… کدام فروشگاه پیشنهاد می شود؟

چای سیاه

یکی از نوشیدنی های محبوب و پرطرفدار در دنیا که به دو شیوه یا رسمی یا غیر رسمی تولید و تنوع بالایی از آن در بازار کل دنیا عرضه می گردد. تولید و پرورش این چای در کشور های محدودی امکان پذیر بوده و هر چه برگ انتخابی و تحویلی به کارخانه ها جوان تر و شاداب تر لذا چای حاصل کیفیت بالاتری خواهد داشت. چای سایه از لحاظ رنگ و طعم بسیار مورد توجه بوده و با توجه به نوع برند یا فله بودن با قیمت های مختلفی در حال عرضه و تنوع درجه بندی بالایی را دارا می باشند.

قیمت چای شکسته سیاه

 

چای شکسته سیاه

همان طور که از نام این چای پیداست حالت شکسته و خرد داشته و می توان این رتبه از چای را یک چای اقتصادی با داشتن ویژگی های متعادل و قیمت های ارزان تر دانست. از لحاظ شکل نمی توان شکل خاصی را به این رده نسبت داد و دارای وزن سبک تری نسبت به چای ممتاز و چای سرگل می باشد. این چای با عبور چای ها از الک های با شماره خاص بدست می آیند و یک چای با تقاضای خرید بالا چه در بازار داخلی و چه صادراتی محسوب می شود.

قیمت چای شکسته سیاه

ویژگی های بارز چای شکسته سیاه ایرانی

  • رنگدهی خوب
  • طعمی مناسب با تمامی ذائقه ها
  • رایحه مطبوع
  • قیمت ارزان و مناسب
  • حاصل استفاده از برگ های دوم و سوم و… چای

تنوع چای شکسته

  1. چای شکسته ممتاز
  2. چای شکسته ۱
  3. چای شکسته ۲
  4. چای شکسته ضعیف

فروشگاه چای شمال عرضه کننده بهترین چای فله و کیلویی

برای عرضه محصولی چون چای مراکز بسیاری در حال فعالیت بوده و همواره بر اساس شناخت منطقه و ذائقه انواع چای را به متقاضیان از عمده تا کیلویی ارائه می نمایند. فروشگاه چای شمال عرضه کننده بهترین چای فله و کیلویی به صورت مستقیم از تولید به مصرف بوده و خریداران می توانند با بستر های مهیا شده انواعی از چای های اصیل و طبیعی را بدون دغدغه و در سریع ترین زمان دریافت نمایند.

قیمت چای شکسته سیاه

قیمت چای شکسته سیاه ایرانی

قیمت یکی از مولفه های مهم برای خرید و سفارش حجم چای می باشد. چای ها بر اساس فاکتور های مختلف دارای رنج قیمت متفاوت و متمایزی از هم هستند. قیمت چای شکسته سیاه ایرانی از نمونه های خارجی ارزان تر و کیفیت ۱۰۰% خالصی را دارا می باشد. برای در دست داشتن تنوعی از چای ها و قیمت های آن ها مرجع چای شمال (مجموعه تیدا) آماده همکاری و ارائه خدمات به شما عزیزان محترم در سراسر کشور می باشد.

خرید چای سیاه و چای سبز درجه یک بصورت تضمینی

چای سیاه و چای سبز دو نمونه در حال رقابت بوده که هر یک در بازار تقاضای خاصی را دارا هستند و به جهت مصرف های مدنظر خریداری و استفاده می گردند. برای اینکه یک چای به صورت تضمینی کاملا سنتی و اصل در اختیار داشته باشید حتما از مرکز فروش چای تخصصی و کارشناسان خبره در این زمینه کمک گرفته تا بتوانید با خرید چای سالم و ارگانیک از مزیت های و فواید بیشمار آن بهره مند شوید.

قیمت چای شکسته سیاه

فروش اینترنتی انواع چای شکسته سیاه ایرانی در بازار

فروش اینترنتی چای یکی از اتفاقات مهم در این حوزه در کشور ما بوده چرا که موفقیت چشمگیری را در شناخت و خرید بالای چای ایرانی به همراه داشته است و صنعت چای ایرانی توانسته پس از سال ها موفقیت خوبی را بدین جهت در بازار با فروش بالا کسب نماید. قیمت چای شکسته سیاه ایرانی و دیگر چای هایی چون چای سرگل بهاره، چای دستی، چای قلم، چای باروتی و…. را به صورت فله و بسته بندی در حجم های کیلویی و عمده را به صورت ارزان تر در بازار از ما جویا شوید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای شکسته سیاه ایرانی

چای شکسته سیاه ایرانی قیمت عمده در فروشگاه آنلاین چای شمال

چای شکسته سیاه ایرانی قیمت عمده در فروشگاه آنلاین چای شمال عرضه می شود. برای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام