بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / قیمت خرید چای سبز سرگل بهاره

قیمت خرید چای سبز سرگل بهاره

چای سبز سرگل بهاره امساله آماده فروش عمده و کیلویی در سراسر ایران می باشد. استعلام قیمت خرید چای سبز سرگل بهاره را چگونه انجام دهیم؟ خرید اینترنتی بهترین چای سنتی سیاه و سبز به صورت مستقیم از لاهیجان با کیفیت تضمینی انجام نمایید.

چای سبز سرگل

چای سبز سرگل

شیوه تولید چای سبز در ایران سنتی بوده و این چای با توجه به شیوه تولید دارای خواص بسیاری می باشد. چای سبز سرگل حاصل برداشت جوان ترین برگ های ابتدایی و بالایی و تازه چای در بهار و از اولین برداشت هستند که بیشترین میزان خاصیت را در خود نهان دارد. رنگ سبز روشن و پیچیدگی و وزین بودن دانه ها از ویژگی های بارز این چای است. ارزش قیمت این چای نیز نسبت به نمونه های چای ممتاز و قلم بیشتر است و کاملا خالص و فاقد هر گونه مواد افزودنی می باشد.

تفاوت چای سبز و سیاه در چیست؟

گیاه چای برگ های سبز و پرخاصیتی دارد که طی مراحل کارخانه ای به دو نوع چای سیاه و چای سبز تبدیل می شود. برگ های سبز طی عمل اکسیداسیون در کارخانه به چای سیاه خوش و رنگ و خوش طعم تیدیل می شوند اما چنانچه سریع بعد مالش به شیوه خاص خشک شوند تبدیل به چای سبز با رنگ ظاهر سبز و از جمله حفظ خاصیت اصلی می گردد ضمن اینکه در بازار نمونه های چای سبز با قیمت بالاتری نیز عرضه می گردند.

چای سبز سرگل بهاره

فواید چای سبز برای لاغری و سلامتی

  • کاهش فشار خون
  • افزایش هوشیاری
  • دفع سموم
  • ضد سرطان
  • کاهش دیابت
  • محافظت از پوست
  • هضم بهتر غذا
  • کاهش غلظت خون
  • کاهش خطر ابتلا به پارکینسون
  • مقابله با باکتری ها و ویروس ها در بدن
  • کاهش کلسترول بد خون و…

آیا چای سبز کافئین دارد؟

بله اما این میزان بسیار کمتر از چای سیاه می باشد. در یک فنجان چای سبز مقدار ۳۵ میلی گرم کافئین موجود است و این چای با داشتن کیفیت و آنتی اکسیدان و کافئین کمتر یک قدم جلوتر می باشد. لازم است بدانید کافئین با داشتن اثر انرژی بخشی و آرامبخش بودن برای بدن علی الخصوص در صبح بسیار مفید می باشد لذا نوشیدن چای خالص سیاه نیز به نوبه خود مفید و لذت بخش می باشد.

مقدار مجاز مصرف چای سبز در طول روز چقدر است؟

نوشیدن چای نیر همانند هر نوشیدنی دارای حدد مجاز می باشد. این چای با کاهش فشار می تواند در اثر نوشیدن زیاد می تواند تاثیرات منفی داشته باشد لذا حداکثر نوشیدن ۳ الی ۵ فنجان از این چای در طول روز مجاز می باشد.

چای سبز سرگل

قیمت خرید چای سبز سرگل بهاره

چای های حاصل از برداشت بهار کیفیت منحصر به فردی را دارا هستند. نوشیدن چای تازه بهاره انرژی و آرامش خاصی را به فرد القا نموده اما لازم است تا حتما تازه، طبیعی و خالص باشد. در گیلان بهترین تولیدات چای ایرانی را شاهد هستیم و لذا با وجود منابع مهم ائم از باغ چای و کارخانه در این نواحی قیمت ارزان چای را نسبت به بازار های دیگر می توان جستجو نمود. برای دریافت قیمت خرید چای سبز سرگل بهاره امساله و سایر انواع چای طبیعی و ارگانیک از شهر های چایخیز چون لاهیجان می توانید همین حالا با ما در ارتباط و قیمت چای سبز را رقابتی دریافت نمایید.

چای سبز سرگل

خرید بهترین چای سبز سرگل ایرانی

خربد بهترین چای بازار یک از مدنظر های افراد می باشد. هر فرد با توجه به بودجه و سلیقه و نوع درخواست می تواند چای را خریداری کند. چای سبز سرگل یکی از نمونه های مرغوب بوده که تقاضای بالایی را داراست و افراد با توجه به کیفیت و قیمت بالاتر این چای تقاضای عمده و کیلویی این چای را دارند. برای خرید بهترین چای و اطلاع از قیمت خرید چای سبز سرگل بهاره و دریافت لیست قیمت عمده چای مراکز فعال چای شمال در گیلان همواره می توانند معتبرترین مراجع در نظر گرفته شوند.

فروش عمده چای سبز سرگل بهاره ایرانی لاهیجان

به دنبال خرید عمده چای هستید؟ آیا می دانید با خرید عمده چای ایرانی می توانید حاشیه سود مناسبی را دریافت نمایید؟ چای ایرانی یکی از نمونه های برتر و سالم چای در دنیا است که نوشیدنش می تواند فواید بسیاری را به همراه داشته باشد. با خرید عمده انواع چای ایرانی ائم از ۳ نمونه پرفروش چای سرگل، چای ممتاز و چای قلم علاوه بر جلب رضایت مشتریان و حفظ سلامت آن ها حاشیه سود مناسبی را برای خود رقم بزنید.

چای سبز سرگل بهاره

خرید اینترنتی انواع چای سبز سرگل بهاره ارگانیک

حتما با خرید اینترنتی آشنایی دارید. در دنیای مدرن و پیشرفته امروز هر چیزی را که اراده کنید با خرید اینترنتی با سرعت و هزینه کمتر به دلیل اتصال به منابع اصلی در دسترس خواهید داشت. چای یکی از محصولات استراتژیک در گیلان است که سبب شده تا سمت و سوی تقاضا به بازار چای این منطقه را هدایت نماید. خریداران برای تامین دست اول چای و دریافت بهترین کیفیت و قیمت گیلان و شهر چای ایران لاهیجان را مدنظر داشته و مراکز فروش چای لاهیجان می کوشند تا در این راستا بهترین کیفت ها چای اصیل ایرانی را عرضه نماید. برای خرید عمده و کیلویی اینترنت یکی از راه کار های مطلوب و اصولی بوده و می توان برای خرید چای سبز سرگل بهاره و دیگر چای فله بهاره سیاه نیز بدین طریق اقدام نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲

چای سبز گیلان (لاهیجان) بهترین نمونه چای ارگانیک خالص می باشد. قیمت چای سبز گیلان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام