بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲

قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲

چای سبز گیلان (لاهیجان) بهترین نمونه چای ارگانیک خالص می باشد. قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲ را از مجموعه چای شمال به صورت رقابتی و دست اول دریافت نمایید. برای خرید عمده انواع چای فله اصل و کاملا تازه می توان از سوی معتبرترین مرکز فروش چای ایران در گیلان اقدام نمود.

چای سبز گیلان

چای سبز گیلان

استان گیلان در تولید دو چای سیاه و چای سبز در ایران پیشتاز و از مهم ترین منابع پرورش و تولید چای نام دارد. چای سبز تولید شده در این استان کیفیت بسیار بالا و قابل رقابت با نمونه های چینی و ژاپنی می باشد. این چای از دستچین نمودن بهترین برگ های بالایی گیاه چای و طی حذف عمل اکسایش در کارخانه حاصل می شود و یکی از نمونه های خالص موجود در بازار نام دارد. این چای دارای خواص بالایی بوده و از لحاظ تجاری و اقتصادی بسیار ارزشمند می باشد. نمونه های تولید شده بهاره دارای کیفیت بالاتری بوده و درجه بندی های متنوع در این رده همانند چای سنتی سیاه مشهود می باشد.

رده بندی چای سبز گیلان

  1. چای سرگل
  2. چای ساچمه ای
  3. چای ممتاز
  4. چالی شکسته
  5. چای قلم
  6. چای باروتی
  7. چای خاکه

چای سبز گیلان

از خواص مهم چای سبز گیلان

  • ضد رماتیسم
  • ضد درد
  • ضد سرطان
  • هضم آسان غذا
  • افزایش سوخت و ساز و در نتیجه حفظ تناسب اندام
  • کاهش فشار خون
  • پیشگیری از سکته
  • افزایش دهنده هوشیاری
  • نشاط بخشی

تشخیص چای سبز اصل

  1. رنگ سبز روشن از نمونه بهاره و تیره تر از برداشت تابستانه و پاییزه
  2. نهایت رنگدهی زرد متمایل به سبز
  3. طعم علفی تازه
  4. فاقد هر گونه اسانس و رایحه
  5. استفاده از نمونه های درشت تر تاثیر بهتر و در تشخیص اصل بودن تاثیرگذاری بیشتری دارند.

چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲

آغاز برداشت برگ سبز در بهار هر سال در گیلان در اردیبهشت ماه آغاز و معمولا رایج ترین نوع چای که تولید می شود چای سنتی سیاه از نمونه های چای سرگل می باشد تولید چای سبز در این زمان بسیار اندک و از خرداد تولید این چای حجم و افزایش می یابد. قیمت نمونه های برداشت بهاره بالاتر و کیفیت و خاصیت سطح بیشتری دارند البته با توجه به نوع چای ، سایز و.. می توان رنج قیمتی متنوعی را شاهد بود. با توجه به اینکه در رده بندی چای نمونه های مختلفی وجود دارند و نوسانات بازار طی برداشت های متعدد بهترین حالت برای داشتن قیمت روز چای ارتباط با مراکز فروش چای شمال در گیلان می باشد. قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲ هم اینک تعیین و جهت استعلام می توانید با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید.

چای سبز گیلان

خرید چای سبز گیلان درجه یک

با توجه به اهمیت تولید چای در گیلان لذا تولیدات با نظارت خاص و کاملا خالص و فاقد هر گونه ماده اضافی می باشند. این چای ها کاملا درجه یک و نوشیدن آن در وعده های روزانه می تواند فواید بسیاری را نصیبتان نماید. این چای ارزش تجاری خوبی را در بازار دارا بوده و یک پیشنهاد عالی برای فعالیت و سودآوری می باشد. برای خرید انواع چای سبز گیلان در نمونه های پرفروش چای قلم، چای سرگل، چای ممتاز می توانید سفارشات خود را ثبت نمایید ضمن اینکه سفارش عمده از حداقل ۳۰ کیلو قابل ثبت و بسته های فله و در کیسه های ۱۰ الی ۳۰ کیلویی عرضه می گردند.

فروش چای سبز اصل گیلان لاهیجان

همواره اصالت و خالص بودن چای مدنظر هر خریداری می باشد. استفاده از چای های حاوی اسانس و رنگ به مروز می توانند عواقب بدی را بر بدن و سلامتی گذاشته و لذا استفاده مکرر از این نمونه های پیشنهاد نمی گردد. چای سبز نمونه چایی در بازار است که کمتر تقلب و اختلاط در این نمونه مشاهده شده اما برای خرید چای خوب و تازه این روز ها می توان به راحتی از سوی مراکز تولید آن در نواحی چایخیز اقدام نمود و همواره با اطمینان از اصل بودن و قیمت های ارزان تر می توان اقدام به ثبت سقارش نمود. هم اینک فروش چای سبز گیلان اصل از شهر چای ایران لاهیجان در حال انجام و کمترین نوسان را بر قیمت چای می توان شاهد بود. برای سودآوری و خرید عمده و جزیی چای در سراسر شهر های ایران می توان اقدام نمود.
چای سبز گیلان

خرید اینترنتی چای سبز اصل و مرغوب

خرید اینترنتی امروزه در هر زمینه ای گره گشا بوده و خریداران با ارتباط با تامین کنندگان این امکان را دارند تا محصولات تازه و اصل تری را خریداری نمایند. در حوزه چای شمال اینترنت بسیار تاثیرگذار بوده و توانست در فرهنگ سازی هر چه بیشتر و بهتر چای علاوه بر بازار داخلی در صادرات چای به اقصی نقاط دنیا داشته باشد. با خرید اینترنتی چای سبز گیلان می توانید انواع چای اصل و مرغوب از برداشت بهاره، تابستانه و پاییزه را در اختیار داشته و هزینه و وقت کمتری را صرف این کار نموده و از کیفیت های عالی چای خوش و عطر و طعم ایران و سودآوری آن بهره مند شوید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز ایرانی

قیمت خرید چای سبز سرگل بهاره

چای سبز سرگل بهاره امساله آماده فروش عمده و کیلویی در سراسر ایران می باشد. …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام