بازرگانی تیدا
خانه / چای سرگل / چای سیاه سرگل ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید عمده

چای سیاه سرگل ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید عمده

چای سیاه سرگل ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید عمده از طریق فروشگاه چای شمال در سراسر ایران امکان پذیر می باشد. فروش انواع چای اصل و درجه یک سال از سوی مراکز معتبر نواحی چایخیز انجام می گردد. چای سیاه سرگل، شکسته ممتاز، قلم و… از نمونه های پرتقاضای خرید عمده و کیلویی در بهار هستند.

چای سیاه سرگل

چای سرگل ممتاز چیست؟

این چای را می توان از برترین نمونه های برداشت چین اول و از بهترین برگ های بالایی چای که شامل یک غنچه حاوی کرد و دو برگ پس از آن می باشد دانست. این چای تنها در اولین چین حاصل شده و دارای میزان رایحه بالاتری نسبت به دیگر چای ها به دلیل داشتن کرک روی برگ که حاوی ماده معطر چای می باشند هست. این چای را با واژه سرچین و بهترین چای می شناسند و مشتریان بسیاری سالانه با آغاز برداشت از این چای تولید شده استقبال می نمایند.

چای سیاه سرگل

ویژگی های بارز چای سیاه سرگل

  • دارای رایحه بالا و کاملا طبیعی
  • قدرت رنگدهی خوب و مناسب
  • قیمت مناسب در قبال داشتن کیفیت بالا
  • وزین بوده و اشغال فضای کمتر در بسته بندی ها
  • طعم تلخی و گسی متفاوت به دلیل خالص بودن
  • ۱۰۰% ارگانیک با داشتن خواص فراوان
  • امکان برداشت تنها در یک چین از آغاز برداشت برگ سبز در بهار

چگونگی دم نمودن چای سرگل بهاره

  1. جوش آوردن آب (آب چشمه یا آب تصفیه) در کتری یا سماور
  2. قوری چینی
  3. به ازای هر نفر ۱ قاشق از چای
  4. ریختن آب جوش روی چای تا سطح چای و حالت دوغ آب
  5. کم نمودن حرارت روی کمترین میزان
  6. قرار دادن قوری روی کتری یا سماور و یک پارچه نخی روی قوری برای دمکشیدن مطلبو تر چای و تراوش رایحه بهتر چای
  7. زمان دم کشیدن ۱۰ الی ۱۲ دقیقه
  8. آماده شدن چای و ریختم کمی از چای در فنجان و مابقی آبجوش در فنجان

بهترین چای سرگل متعلق به کدام منطقه است؟

نواحی چایخیز شمال ایران در گیلان و مازندران بهترین نمونه چای ها را تولید می نمایند اما چای منطقه لاهیجان و چای املش دو رقیب بسیار خوب در این زمینه بوده و برای خرید چای سرگل با بهترین رایحه و رنگ خالص می توان از لاهیجان و دیگر شهر های همجوار آن اقدام به ثبت سفارش نمود.

چای سیاه سرگل

چای سیاه سرگل ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید عمده

خریداران چای در بازار همواره بر کیفیت چای تاکید داشته و چنانچه یک چای بتواند سطح نیاز خریداران از لحاظ رنگ و رایحه را فراهم نماید می تواند بازار فروش خوبی را تجربه کند. ایران موقعیت خوب و مطلوبی را به لحاظ پرورش و تولید چای در منطقه دارا بوده و می توان نمونه های متنوع انواع چای سیاه و چای سبز را از برداشت های متعدد چین چای در بهار و تابستان و پاییز در این میان در اختیار داشت. چای سیاه سرگل ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید عمده آن از سوی مرکز چای شمال به صورت مستقیم و بدون واسطه از لاهیجان و به صورت تضمینی ارائه وهمواره در طول سال می توان مرغوب ترین انواع چای سنتی و اصیل را بدون محدودیت به صورت فله و بسته بندی از این مراکز تخصصی در اختیار داشت.

خرید اینترنتی چای سیاه سرگل ممتاز بهاره

چای سیاه یکی از بهترین چای های مورد خرید و فروش عمده و کیلویی در بازار ایران می باشد. این چای تولید داخل که حاوی رایحه و رنگ ۱۰۰% طبیعی است گزینه مطلوب خرید و فعالیت برشمرده می شود. در کنار ارائه کیفیت های مختلف چای اما چای سیاه سرگل ممتاز بهار از تقاضای بسیار بالای برخوردار و لذا پیشنهاد می گردد تا حتما این چای را در کنار سایر نمونه ها ارائه نمایید. خرید اینترنتی چای سیاه سرگل از سوی بسیاری از مراکز در حال انجام و اما مراکز تخصصی فروش چای در بازار شمال ایران گیلان و شهر لاهیجان به عنوان بهترین مراکز معتبر به جهت تامین دست اول و ارسال سریع می باشند.

چای سیاه سرگل

فروش بهترین چای سرگل اصیل ایرانی

چای در ایران به شیوه سنتی یا رسمی تولید گشته و طی سال ها تجربه در زمینه تولید کارخانه های چایسازی در خطه گیلان و مازندران همواره در تلاشند تا بهترین و خالص ترین انواع چای را از نمونه های مختلف ارائه نمایند. فروش بهترین چای سرگل اصیل ایرانی، چای قلم سنتی، چای دستی محلی، چای ارگانیک سبز و… در طول سال با کمترین نوسانات ارائه و خریداران چای در هر کجای ایران می توانند مناسب ترین نرخ رقابتی را دریافت و از کیفیت های بسیار بالای چای اصل شمال ایران بهره مند گردند.

مرکز فروش چای سیاه سرگل درجه یک و تازه امساله

یکی از بهترین فاکتور های برای خرید چای تولید چای در سال جدید و از برداشت های تازه می باشد. هر چه چای درجه یک تر و تازه باشد مورد تایید تر و در صورت مصرف صحیح می توان نتیجه مطلوب تری از آن را اختیار نمود. مرکز فروش چای سیاه سرگل درجه یک و تازه امساله در حال عرضه چای به سراسر بازار بدون محدودیت بوده و می توان انواع چای و قیمت عمده چای را در هر زمان از سوی این مرکز و کارشناسان آن دریافت نمود.

دریافت قیمت روز انواع چای سیاه

برای خرید چای علی الخصوص در حجم عمده نیاز است تا قیمت های عمده و مطلوبی را در اختیار داشته باشید. این مجموعه به دلیل عرضه مستقیم چای لاهیجان توانسته همواره ارزان ترین و بهترین قیمت های رقابتی از از نمونه های درجه بندی قوی تا ضعیف تر با کمترین نوسانات سالانه ارائه نماید. برای دریافت قیمت روز انواع چای سیاه از برداشت چای بهاره، چای تابستانه و چای پاییزه می توانید از طریق سایت مقابل اقدام و پس از تایید سفارشات خود را در محال مورد توافق دریافت نمایید.

چای سیاه سرگل

سفارش خرید کیلویی چای سیاه سرگل و سایر چای ها

مصرف کنندگان چای این روز ها به دنبال تامین چای به میزان نیاز خود با اتصال به منابع تامین کننده می باشند. بستر فضای مجازی و راه اندای سایت ها از سوی منابع چایخیز سبب شده تا دستسری سریع و راحت و در نتیجه صرف هزینه کمتری را برای مشتریان به همراه داشته باشد. هم اکنون امکان ثبت سفارش کیلویی چای سیاه سرگل و سایر نمونه ها برای خریداران فراهم و می توانند با اطمینان چای اصل و خالص گیلان لاهیجان را بدون نگرانی و در سریع ترین زمان خرید نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه بهاره

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان در اختیار متقاضیان قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام