بازرگانی تیدا
خانه / چای سرگل / چای سرگل اصل بهاره (لاهیجان) قیمت و خرید اینترنتی

چای سرگل اصل بهاره (لاهیجان) قیمت و خرید اینترنتی

چای سرگل اصل بهاره (لاهیجان) قیمت و خرید اینترنتی آن بصورت مستقیم پس از تولید آغاز شد. چای سرگل یکی از بهترین انواع چای ایرانی با رایحه عالی نام دارد. مرجع فروش چای ایران شما را به خرید این چای باکیفیت و ارگانیک دعوت می نماید.

چای سرگل

چای سرگل اصل بهاره

چای سرگل یکی از چای های عالی از برداشت فصل بهار و اولین چین است که امکان تولید این چای در سایر برداشت ها وجود ندارد. این چای رایحه بالایی داشته و از برترین تولیدات سال نام دارد. حجم کم تولید و عدم دسترسی سریع به این چای سبب شده تا کمتر و یا به سختی بتوان نوعذ خالص آن را در دیگر بازار ها یافت نمود. چای فوق از برگ های جوان و زرین که کوچک و حاوی کرک هستن به دست می آید و علاوه بر اول بودن در جدول از لحاظ قیمت نیز در رده بالاتری از چای ممتاز و قلم قرار گرفته است.

اصل بودن چای سرگل

  • حاوی دانه های زرین
  • تکه های کوچک و قابل رویت برگ سبز چای به دلیل عدم گرمادهی بالا به برگ ها در حین تولید
  • داشتن رایحه بالاتر نسبت به دیگر چای ها
  • چای زود دم (مدت زمان دمکشیدن ۱۰ الی ۱۲ دقیقه)
  • طعم و رنگ عالی

زمان برداشت چای سرگل

آغاز برداشت برگ سبز با مهیا بودن شرایط رشدی وم محیطی گیاه چای از اواخر هفته اول اردیبهشت آغاز و برای خرید مناسب ترین زمان تا افزایش حجم تولیدات و جمع آوری می توان از اواخر هفته دوم یاد نمود. لذا اردیبهشت و خرداد از بهترین زمان ها جهت خرید چای خوب و طبیعی سرگل می باشد و فاصله هر برداشت تا برداشت بعدی هر ۴۵ روز یکبار است.

چای سرگل اصل

چای سرگل دستچین شده و خشک شده اصل لاهیجان

چایکاران محلی در گیلان علی الخصوص در شهر لاهیجان با آغاز برداشت برگ سبز چای اقدام به دستچین نمودن بهترین برگ های سرچین و جوان چای نموده و با مالش دست در منزل و پلاس نمودن و خشک نمودن سنتی یرگ ها اقدام به تولید چای دستی سنتی نموده که کیفیت بسیار عالی متفاوتی از کارخانه ای داشته و مشتریان خاص و سفارشی خود را دارا می باشد. لذا برای خرید چای سرگل اصل بهاره دستی می توانید از طریق کارشناسان ما اقدام به ثبت سفارش نمایید.

چای سرگل اصل بهاره

خرید اینترنتی چای سرگل اصل بهاره لاهیجان

لاهیجان و شهر های همجوار آن موقعیت بسیار خوبی را برای تولیدات چای اصیل و سالم ایرانی دارا هستند. زمان برداشت چای در طول سال به ۳ فصل بهار، تابستان و پاییز محدود می شود اما برداشت چای بهاره محدود و دسترسی به خرید انواع چای بهار تازه برای بسیاری سخت و یا وجود ندارد. چای سرگل اصل بهاره (لاهیجان) قیمت و خرید اینترنتی آن توسط مرکز چای ایرانی فراهم و لذا می توان چای سیاه و چای سبز درجه یک را در درجه بندی های متنوع در کنار چای سرگل به شکل راحتی در حجم های درخواستی سفارش نمود.

قیمت چای سرگل اصل بهاره

چای سرچین یا سرگل بهار یکی از چای های ارزشمند با قیمت بالاتر از دیگر نمونه های چای است که کیفیت بالایی را دارا است. هرساله با آغاز برداشت برگ سبز و تعیین قیمت خرید برگ سبز چای شاهد افزایش نرخ چای حاصله می باشیم لذا این چای در ابتدای هر سال شامل تغییراتی شده و نیاز است تا با اطلاع از قیمت روز و بررسی آن اقدام به خرید نماییم. برای دریافت قیمت چای سرگل اصل بهاره و امکان سفارش خرید انواع چای می توانید ما را به یاد سپرده و بهترین چای ایرانی مرغوب را همراه با ما در سراسر ایران تجربه نمایید.

چای سرگل اصل بهاره

فروش مرغوب ترین چای ایرانی سرگل

متقاضیان خرید چای در سراسر ایران برای ثبت سفارش خرید خود از چای درجه یک و ممتاز ایرانی می توانند هم اینک از طریق زیر ساخت های آماده شده و مراکز فروش مرغوب ترین چای ایرانی سرگل شمال در گیلان به صورت مستقیم و بدون واسطه چای تازه را در تنوعی از درجه بندی با کیفیت های بالا و کاملا بدون اسانس خریداری نمایند. نمونه های چای سیاه و چای سبز با قیمت واحدی ارائه و همواره در تمام سال از طریق کارشناسان ما می توانید اعلاترین چای ها را دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه شمال

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲ در بازار چند است؟ برای خرید چای سیاه سرگل …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام