بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / فروش عمده چای سبز فله ای

فروش عمده چای سبز فله ای

فروش چای سبز بهاره لاهیجان در معتبرترین مرکز عرضه چای شمال آغاز شد. فروش عمده چای سبز فله ای در انواع نمونه های سرگل، ممتاز، قلم، شکسته، باروتی و… انجام می گردد. خرید اینترنتی چای سبز را به قیمت کیلویی ارزان تر از بازار همراه با این مجموعه تجربه نمایید.

چای سبز به واقع یکی از چای های با خواص جادویی و شگفت انگیز است که مصرف خالص آن می تواند فواید بسیاری را به همراه داشته باشد. شیوه مصرف این چای در فرهنگ های مختلف متفاوت بوده و شیوه تولید آن در ایران ارتدوکس یا رسمی و در بسیاری از کشور های به روش سی تی سی نام دارد. کارخانه های فعال چایسازی بسیاری در گیلان در کنار چای سیاه این چای را نیز تولید و جهت فروش به بازار عرضه می نمایند. فروش چای سبز در رده دوم از لحاظ حجم قرار داشته و بر حسب تقاضای بازاز چای در کل دنیا چای سیاه رتبه اول را دارا است.

فروش چای سبز

چای سبز لاهیجان

مهد چای ایران شهر لاهیجان نام داشته و انواع چای در این شهر در تمام فصول چای آماده و علاوه بر بازار داخلی به صادرات نیز تعلق دارد. چای سبز لاهیجان نیمه تخمیری بوده یعنی عملیات تخمیر بر روی برگ های سبز چای حذف و پس از مالش مستقیما تحت بخار یا گرمای بالا خشک گشته و همین امر سبب حفظ رنگ سبز و در نتیجه حفظ خواص بالا در این چای می گردد. قابلیت تهیه این چای علاوه بر بهار در تابستان و پاییز نیز می باشد.

فروش چای سبز

مرغوبیت چای سبز تحت تاثیر چه عواملی قرار دارد؟

  1. فصل برداشت
  2. نوع برگ ها
  3. فاصله حمل برگ ها تا کارخانه
  4. شیوه تولید
  5. درجه بندی
  6. شرایط جوی و محیطی در زمان داشت و برداشت
  7. خلوص چای

شیوه فروش چای سبز در ایران

  • مستقیم از درب کارخانه
  • از طریق واسطه
  • نمایندگی چای
  • فروشگاه آنلاین چای
  • عمده فروش ها
  • فروشگاه ها و مغازه ها

فروش چای سبز

فروش عمده چای سبز فله ای

حجم تقاضای بالای خرید چای در بازار ایران بالا و لذا انواع چای در نمونه های خالص و حاوی اسانس و… را می توان در آن شاهد بود. نمونه چای های ایرانی به شکل خالص و بدون سموم شیمیایی رشد و در کارخانه بدون هیچ افزودنی تولید لذا می توان بهترین کیفیت را از این چای با وجود طبیعی بودن و داشتن رنگ و رایحه طبیعی انتظار داشت که بهترین گزینه جهت خرید می باشند. چنانچه از متقاضیان خرید عمده چای هستید فروش عمده چای سبز فله ای و انواع چای سنتی سیاه را مستقیم با بهترین قیمت از طریق ما تجربه نمایید.

فروش چای سبز لاهیجان در تهران

لاهیجان و شهر های همجوار آن یکی از بهترین نقاط پرورش چای در ایران نام دارند که فعالیت تولید و توزیع چای با توجه به ۳ فصل برداشت در آن ها ادامه دارد. برای پخش چای یا کارخانه ها به صورت مستقیم با مشتریان دائمی در ارتباط بوده و یا مراکز فروش آن ها در شهر ستان ها نیز اقدام به همکاری می نمایند. فروش چای سبز لاهیجان در تهران و دیگر شهر ها سبب معرفی بیشتر و بهتر و فرهنگ سازی مصرف چای ایران و هم اینک با شناخت این چای و قیمتی های پایین تر آن نسبت به سایر نمونه های وارداتی استقبال خوبی از چای های داخلی شده و فروشگاه ها و فعالین عرضه چای در تهران می توانند مرغوب ترین چای درجه یک را بدین طریق سفارش و حاشیه سود مناسبی را کسب نمایند.

فروش چای سبز

خرید چای سبز اصل گیلان

استان گیلان با داشتن بالاترین سطح میزان پوشش کاشت و تهیه چای نقش مهمی را در ماندگاری حوزه چای ایران دارد. انواع چای این منطقه علاوه بر بازار داخلی بخشی به صادرات چای به دیگر نقاط دنیا تعلق دارد. چای های اصل که هم اینک ایران یکی از مهم ترین تولید کنندگان می باشد با حجم خرید و فروش خوبی همراه بوده و هم اینک امکان خرید چای سبز اصل گیلان به صورت فله و بسته بندی در کنار دیگر چای ها به شکل و شیوه مستقیم و از طریق اینترنتی سریعا در دسترس قرار دارد.

قیمت خرید چای سبز ارگانیک ایرانی

با توجه به مزیت های مصرفی چای سبز و نوع فرهنگ سازی این چای در ایران لذا شاهد هستیم که این چای ارزش قیمتی بالاتری را نسبت به چای سنتی سیاه دارا است. عوامل متعددی در امر قیمت ای دخیل می باشند اما برای اینکه یک چای با قیمت واحد و یکسانی عرضه شود لازم است تا با مراکز اصلی و تخصصی آن علی الخصوص در نواحی چایخیز در ارتباط بود. هم اکنون فروش چای سبز لاهیجان و ارائه بهترین قیمت خرید چای سبز ارگانیک ایرانی بصورت عمده و کیلویی از سوی مجموعه تیدا فراهم و قیمت های ارزان تر با حاشیه سود مناسب ایجاد گشته است.

مرکز فروش چای سبز بهاره لاهیجان

بهار فصل شکوه و زیبایی باغ های چای در لاهیجان و نقاط چایخیز است که می توان جوان ترین و ظریف ترین برگ های جدید را شاهد بود که سبب می شوند تا بهترین چای شکل بگیرد. انواع چای بهاره به عنوان برترین چای بوده که رایحه بالایی دارند و چای تابستانه و چای پاییزه قدرت رنگدهی بیشتری را به خود اختصاص می دهند. مرکز فروش چای سبز بهاره لاهیجان پخش عمده چای طبیعی و ارگانیک بدون هیچ افزودنی را آغاز و هم اینک مرغوب ترین چای تازه ۱۴۰۱ قابل سفارش می باشند.

فروش چای سبز

خرید اینترنتی چای سبز درجه یک

خرید اینترنتی به یک شیوه همه گیر تبدیل و هم اینک میتوان در زمینه خرید هر محصولی این متد را مشاهده که ارتباط فروشندگان اصلی با مشتریان را به نحو خوبی فراهم نموده است. خرید اینترنتی چای گیلان از سوی بسیاری مراکز فراهم و فروش چای سبز و سیاه به صورت تازه و مستقیم امکان پذیر و می توان با سفارش خرید عمده چای و خرید کیلویی مزیت های بسیاری از چای چای ائم از کیفیت تضمینی، سرعت در دسترسی، صرفه جویی در وقت و هزینه های پایین تر را تجربه کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز ایرانی

چای سبز ایرانی اصل خرید و دریافت قیمت

چای سبز ایرانی اصل خرید و دریافت قیمت از طریق سایت اینترنتی چای شمال در …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام