بازرگانی تیدا
خانه / چای لاهیجان / سایت فروش چای لاهیجان | فروش اینترنتی چای سیاه و سبز فله

سایت فروش چای لاهیجان | فروش اینترنتی چای سیاه و سبز فله

سایت فروش چای لاهیجان فروش اینترنتی چای سیاه و سبز فله را به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می نماید. در این فروشگاه آنلاین چای بهترین انواع چای شمال از جمله لاهیجان عرضه می گردد. قیمت چای بهاره اصل در این مرکز بسیار پایین تر از سایر مراکز ارائه می گردد.

همانطور که می دانیم، چای امروزه تنها یک نوشیدنی نیست بلکه به یک فرهنگ تبدیل و نماد نزدیکی و دورهم بودن است. در کشور ما ایران در طول روز میزان بالایی چایی بصورت روزانه مصرف شد و همین امر انتخاب درست و صحیح یک چای خوب را چندین برابر می نماید. از مهم ترین زمان ها برای چای خوران حرفه ای و متقاضیان خرید چای خوب نیمه دوم اردیبهشت با آغاز برداشت و تولید چای تازه سال می باشد که در این زمان می توان چای های خوش رایحه و خوش طعم و نابی را جستجو نمود که در نوع خود کم نظیر یا بی نظیر بوده و تنها در شمال ایران یافت می شوند.

سایت فروش چای لاهیجان

چای لاهیجان در گیلان

یکی از مهم ترین مراکز تولید و پرورش چای در ایران را استان گیلان دارا است و در این نقطه نواحی چایخیز متعددی چون : لاهیجان، لنگرود، رودسر، کلاچای، سیاهکل، آستانه، فومن و… قرار دارد. قدمت کاشت چای به شهر لاهیجان بازگشته و خریداران خرید چای از این شهر را خوب و مناسب و همراه با استاندار های لازمه و مطابق با سایق مختلف می دانند. انواع بهترین چای سیاه و چای سبز در لاهیجان تولید و توسط کارخانه های چایسازی و یا سایت فروش چای این مراکز عرضه می گردد.

سایت فروش چای لاهیجان

انواع چای قابل عرضه به بازار در ایران

  • فله
  • بسته بندی
  • کیسه ای (تی بگ)
  • دمنوش

شیوه های فروش چای در ایران

  1. سایت فروش چای
  2. فروش سنتی چای (فروشگاه ها و مغازه ها)
  3. از درب کارخانه
  4. نمایندگی چای
  5. واسطه ها
  6. عمده فروشان

سایت فروش چای لاهیجان

سایت فروش چای لاهیجان

این روز ها خرید های به شیوه اینترنتی توانسته اند برای رفع نیاز خریداران بهترین پاسخ باشند از این رو می توان مجموعه های بسیاری را در این زمینه مشغول به فعالیت دید. سایت فروش چای لاهیجان نیز به عنوان تخصصی ترین مرکز توانسته بهترین چای اصیل و طبیعی ایرانی را تولید و عرضه و متقاضیان عمده و کیلویی می توانند سفارشات خود را از انواع چای فله و بسته بندی به شکل آسانی با دریافت لیست قیمت های دریافت نمایند. با برداشت های متعدد و متوالی چای تنوع کیفیت ها را در میان چای ها را از لحاظ رایحه و قدرت رنگ شاهد هستیم که همگی طبیعی و فاقد اسانس می باشند. شما برای خرید چای کدام شیوه را انتخاب می نمایید؟

سایت فروش چای لاهیجان

فروش اینترنتی چای سیاه و سبز فله

چای سیاه و چای سبز از برترین تولیدات چای شمال ایرانی هستند که از برگچه های جوان بالایی چای و با استاندارد بالا تولید می شوند و می توان رایحه و زنگ طبیعی را در این نمونه ها به خوبی شاهد بوده که در بازار صادراتی نیز توانسته ورود و در کشور های بسیاری این چای را به مرغوبیت و سلامت می شناسند. با عرضه و فروش اینترنتی چای سیاه و فله که بالاترین تقاضای خرید عمده را دارند علاوه بر بازار داخلی بدون محدودیت می توان این چای را به دیگر نقاط عرضه و از صادرات چای ایران نهایت بهره و سود مناسب را نمود.

خرید و قیمت بهترین انواع چای شمال ایرانی

در تولید چای ارگانیک در ایران می بایست در مرحله کاشت، داشت و برداشت اصول زیادی مورد توجه قرار بگیرد. رشد این محصول باید در شرایط طبیعی آب و هوایی و خاک مناسب صورت بگیرد و حفظ رنگ ، عطر و شکل طبیعی چای در مراحل پس از تولید و اجتناب از افزودن اسانس و رنگ غیر طبیعی می بایست در تولید این محصول مورد توجه قرار بگیرد. ربرای تولید بهترین چای، گیاه در یک وضعیت نرمال و هماهنگ با طبیعت رشد و از این رو نوشیدن چای تولید شده از این گیاه، احساس خوبی برای افراد ایجاد خواهد کرد. برای خرید و قیمت بهترین انواع چای شمال ایرانی ارزان تر در بازار سایت فروش چای لاهیجام همراه شما بوده تا خرید آنلاین خوب و مطمئن و چای مرغوب و درجه یک اصیل ایرانی را خریداری نمایید.

سایت فروش چای لاهیجان

فروشگاه آنلاین و تخصصی خرید و فروش چای لاهیجان

فروشگاه آنلاین و تخصصی خرید و فروش چای لاهیجان با رویکرد فرهنگ سازی و آشنا نمودن عموم مردم با انواع چای باکیفیت ایرانی که با بستر سازی های لازمه امکان خرید چای با کیفیت ایرانی را آسان تر از هر زمان دیگر کرده است. چای های موجود در فروشگاه و سایت فروش چای شمال لاهیجان شامل: چای سرگل، چای سیاه، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی، چای دستی و… بوده که توسط متخصصان فروشگاه چای در بهترین کیفیت و بسته بندی در سریعترین زمان ممکن در سراسر ایران تحویل می گردند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای لاهیجان

قیمت و خرید بهترین چای لاهیجان اصل

  چای لاهیجان یکی از چای های درجه یک در بین نمونه های چای ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام