بازرگانی تیدا
خانه / چای سرگل / خرید بهترین چای سرگل ایرانی

خرید بهترین چای سرگل ایرانی

چای سرگل ایرانی ۱۴۰۱ از مرغوب ترین نمونه های چای تولید سال می باشد. برای خرید بهترین چای سرگل ایرانی لاهیجان می توانید از هم اکنون اقدام به ثبت سفارش نمایید. مرکز فروش چای ارگانیک شرایط خرید اینترنتی چای بهاره اصل و خالص را با قیمت دست اول فراهم نموده است.

چای سرگل چیست؟ تفاوت این چای با چای ممتاز در چیست؟ چای اصل سرگل را چگونه بشناسیم؟ قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان نسبت به سایر نمونه های چه تفاوتی دارد؟ آیا خرید اینترنتی چای بصورت کیلویی و عمده تازه و مستقیم امکان پذیر می باشد؟

چای سرگل ایرانی

سرگل چای چیست؟

سرگل چای به جوانه های ابتدایی چای در بهار گفته می شود که حاوی کرک های نقره ای و به صورت یک غنچه و دو برگ بسیار جوان بعدی می باشد. این نمونه که در سایر برداشت ها قابل رویت نیست نقش مهمی را در کیفیت چای تولیدی داشته و در نتیجه در جریان بودن مواد مغذی و رایحه در کرک های می توان انتظار یک رایحه عالی و خوب را در چای ها توقع داشت.

چای سرگل ایرانی

چای سرگل بهاره ایرانی

این چای از بهترین برگ های سبز چای تنها در بهار حاصل می شود و نمونه این چای را در دیگر برداشت ها نمی توان داشت چرا که برگ ها ضخیم تر و چوبی تر شده و از کیفیت آن ها تا حدودی کاسته خواهد شد. این چای به دلیل تازه بودن برگ ها و مواد مغذی موجود در برگ ها پس از فرآیند خشک شدن دارای تلخی و گسی بالاتری از دیگر نمونه ها می باشد. ارزش قیمتی این چای بالاتر از دیگر چای ها و از بهترین نمونه چای ها با خواص بالا و طعمی بی نظیر می باشد. اگر از افرادی هستید که رایحه چای برایتان اهمیت بالایی دارد این چای مناسب ترین پیشنهاد به شما میباشد.

تفاوت چای سرگل و ممتاز

  1. در سایز چای ها
  2. میزان پیچش بالاتر در دانه بندی چای ممتاز
  3. رایحه بالاتر در چای سرگل ایرانی
  4. لقب بهترین به چای سرگل و پرفروش ترین به چای ممتاز
  5. قدرت رنگدهی بیشتر در ممتاز
  6. درصد زر در سرگل
  7. قابلیت برداشت سرگل تنها در بهار و ممتاز در تابستان و پاییز و بهار
  8. ارزش قیمتی بالاتر در چای سر چین (سرگل) بهاره
  9. حرارت خوردن کمتر برگ های سرگل به دلیل تلخ شدن و بسیار جوان بودن

چای سرگل ایرانی

خرید بهترین چای سرگل ایرانی

برای خرید بهترین چای لازم است تا چای تولید داخل را به خوبی بشناسیم. آیا می دانید که یکی از افتخارات کشور ما تولید چای در شمال ایران بصورت کاملا خالص و فاقد اسانس است که می تواند فواید بسیاری را به همراه داشته باشد؟ انواع چای در درجه بندی های متنوع با اسامی خاص در گیلان در حال تولید و می توان با اعتماد و اطمینان از بهترین نمونه ها را در اختیار داشت. برای خرید بهترین چای سرگل ایرانی در سراسر ایران می توانید همین حالا اقدام به ثبت سفارش و خرید عمده و کیلویی چای مدنظر با قیمت های بسیار مناسب نمایید.

قیمت چای سرگل ایرانی

خرید مستقیم محصولات کشاورزی از جمله امکاناتی است که هم اکنون از طریق سایت ها و مراکز فعال ایجاد و از این رو محصولات بدور از واسطه و مستقیم با قیمت های ارزان تر در حال عرضه می باشند. قیمت چای سرگل ایرانی نسبت به چای ممتاز و چای قلم در رده بالاتر بوده اما کیفیت بالا و مورد تاید این چای سبب شده تا تقاضای بالایی از آن را در بازار چای ایران شاهد باشیم. برای دریافت قیمت چای و در دست داشتن مناسب ترین قیمت چای فله کارشناسان ما آماده ارائه خدمات و ارسال سفارشات متقاضیان به سراسر ایران می باشند.

چای سرگل ایرانی

فروش چای سرگل بهاره ایرانی اصل و درجه یک

با توجه به نظارت ها و روال تولید چای شمال لذا تمامی چای ها ۱۰۰% خالص، اصل و کاملا درجه یک بوده و این اطمینان طی سال ها در بین خریداران وجود دارد که چای ها حاوی هیچ مواد افزودنی نبوده و همه آن ها کاملا ارگانیک می باشند. فروش چای سرگل بهاره ایرانی اصل و درجه یک از سوی نمایندگی چای شمال و مراکز اصلی عرضه آن انجام و انواع چای درجه یک و اعلای ایرانی این روز ها مستقیما به تمام شهر ها ارسال و سبب شده تا رایحه و رنگ و طعم چای ایرانی به دل نشسته و بیشتر با خواص و فواید این چای از جمله عدم سوزش معده با نوشیدن آن آشنا شوند.

چای سرگل ایرانی

مرکز پخش چای سرگل ایرانی لاهیجان در سراسر ایران

برای دسترسی هر چه بهتر و بیشتر به انواع چای ایران بستر ها و زمینه های خوبی فراهم شده و خریداران می توانند با خرید اینترنتی چای به لحظه چای تازه حاصل از هر برداشت را متناسب با ذائقه خود و سلیقه بازار تامین نمایند. برای خرید بهترین چای سرگل ایرانی در سراسر ایران مرکز پخش چای شمال در لاهیجان می تواند تامین کننده مرغوب ترین چای درجه یک و اصل بوده و همواره در هر زمان همراه شما جهت تامین انواع چای ائم از چای سیاه خالص و چای سبز اعلا و نمونه های چای محلی باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه شمال

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲ در بازار چند است؟ برای خرید چای سیاه سرگل …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام