بازرگانی تیدا
خانه / چای قلم / خرید چای قلم سیاه لاهیجان

خرید چای قلم سیاه لاهیجان

خرید چای قلم سیاه لاهیجان در بسته های ۱ کیلوگرمی و ۲۰ کیلویی امکان پذیر می باشد. برای ثبت سفارش خرید چای قلم درجه ۱ بهاره ۱۴۰۱ می توانید از سراسر ایران بدون محدودیت اقدام نمایید. فروش انواع چای گیلان بصورت مستقیم با نازل ترین قیمت و کیفیت تضمینی در سایت پیش رو انجام می گردد.

خرید چای قلم

چای قلم

چای ها در رده و درجه خود دارای سایز های مختلفی هستند و بر اساس آن با اسامی مختلفی نامیده می شوند. چای قلم یکی از درشت ترین نمونه چای ها است که به چای خوش رایحه و خوش طعم معروف و چایخوران حرفه ای آن را به یک چای مرغوب و خوب می شناسند که از برگ های دوم و سوم و یا به بعد حاصل می شود. در فرآیند مالش این چای ظاهر خود را حفظ و در نتیجه درشت و خواص خود را حفظ می نماید. بعد دو چای سرگل و ممتاز این چای در ردیف سوم جدول جای دارد.

خصوصیات چای قلم سیاه

  • خاصیت فراوان
  • دیر دم (مدت دمکشیدن ۱۵ الی ۲۰ دقیقه)
  • پیچش در شکل ظاهری
  • دارای ساقه و درصد رایحه بالا
  • طعمی گس
  • ۱۰۰% طبیعی و فاقد اسانس
  • قدرت رنگ مناسب

خرید چای قلم

میزان مصرف چای قلمی؟

از آنجا که این چای ظاهر درشت داشته و ملین بوده لذا مصرف آن عارضه خاصی را در پی ندارد. میزان مصرف این چای با توجه به درشت تر بودن بیشتر از دیگر ارقام بوده و در نتیجه فضای بیشتری را جهت بسته بندی نیز اشغال می نماید.

انواع چای قلمی

  1. قلم درشت
  2. قلم ریز یا سوزنی
  3. ساقه
  4. قلم لیزری
  5. نیم قلم

خرید چای قلم

خرید چای قلم سیاه لاهیجان

چای سیاه در بازار چای بیشترین تقاضا را به دلیل رنگ و رایحه مطبوعش دارا است و هر چه نمونه چایی بتواند بدون هیچ محرک و مواد افزودنی بهترین حجم رنگ و رایحه را از خود بروز دهد در رتبه درخواست بالاتری قرار دارد. انواع چای لاهیجان بصورت تازه تولید و سپس روانه بازار مصرف می گردند و در تهیه چای ها تلاش شده تا همواره از بهترین برگ ها و شیوه صحیح تولید استفاده شود. برای خرید چای قلم سیاه لاهیجان در کنار نمونه های چای شکسته، چای باروتی، چای ممتاز و… می توانید از طریق تماس با کارشناسان مجموعه اقدام و اعلاترین چای تازه را بصورت مستقیم خریداری نمایید.

خرید و فروش چای قلم عمده

خرید عمده چای در بازار بسته به ذائقه و درخواست هر منطقه متمایز بوده و با احتساب این امر می توان شاهد عرضه و تولید انواع چای سنتی درجه یک از سوی کارخانه های چایسازی شمال ایران بود. نمونه چای قلم لیزری این روز ها توانسته بازار فروش خوبی را کسب و در نتیجه نوع سورت شده آن در کنار چای قلم با چوب به فروش و در برداشت بهاره، تابستانه و پاییزه شاهد تولید آن می باشیم. چهت خرید و فروش چای قلم عمده می توان از مراجع مورد اعتماد آن در گیلان و شهر لاهیجان بهترین و مرغوب ترین چای اصیل ایرانی را تامین نمود.

خرید چای قلم

اطلاع از آخرین قیمت چای قلم سیاه بهاره لاهیجان

این روز ها با توجه به نوسانات موجود در بازار شاهد تغییرات قیمتی سریع در محصولات بوده و لذا در دست داشتن و اطلاع از آخرین قیمت خرید چای قلم سیاه بهاره لاهیجان و دیگر چای ها می تواند در عرصه تجارت کمک شایانی را به فعالین حوزه چای نماید. مراکز تولید و فروش چای در گیلان و در لاهیجان همواره در تلاشند تا روند تغییرات قیمت چای را به حداقل و در نتیجه قیمت های مناسب و خوبی را ارائه نمایند تا متقاضیان خرید چای ائم از کیلویی و عمده بتوانند قیمت های مناسبی را در دست و با آگاهی از چای خالص و طبیعی ایرانی مصرف و خریداری نمایند.

خرید چای قلم

بازار گیلان مرجع توزیع انواع بهترین چای و چای قلم

در گیلان عملیات تولید و پرورش چای به شکل سنتی و اعلا در حال انجام است و می توان چای های این منطقه را با ضریب اطمینان بالا از سلامت و خلوص کیفیت خریداری نمود. بازار چای گیلان مرجع اصلی توزیع انواع بهترین چای بوده و چای فله اعلا و چای بسته بندی درجه یک از برند های شناخته شده را عرضه می نماید. برای خرید چای قلم سیاه لاهیجان و انواع چای سبز، چای ممتاز، چای ساچمه ای و… می توان بر روی مراکز پخش چای در این نواحی متمرکز و از مزیت ها خوبی بهره مند شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای قلم

خرید و قیمت چای قلم درجه ۱ (۱۴۰۲)

خرید و قیمت چای قلم درجه ۱ (۱۴۰۲) را می توان از مرکز فروش چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام