بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / خرید چای سبز بهاره ایرانی امساله

خرید چای سبز بهاره ایرانی امساله

چای سبز ارگانیک درجه یک در سال ۱۴۰۰ چه قیمت خواهد بود؟ برای خرید چای سبز بهاره ایرانی امساله با ارزان ترین قیمت و بدون واسطه کافیست تا مرجع چای شمال (بازرگانی تیدا) را به یاد بسپارید. با فروش اینترنتی چای مرغوب ترین انواع چای اصیل گیلان به شکل تولید تازه سال در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.

چای سبز بهاره

چای سبز بهاره

همان طور که از نام این چای پیداست برداشتش متعلق به فصل بهار است. کیفیت چای سبز ایرانی کمتر از نمونه های وارداتی نبوده و مصرف آن در کشور ما در قیاس با چای سیاه در رده دوم قرار گرفته است. این چای با حذف عملیات اکسیداسیون رنگ سبز ظاهری خود را حفظ نموده و از این رو بدان چای نیمه تخمیری نیز گفته می شود. در برداشت بهاره چای سبز رنگ روشن تری خواهد داشت چون از برگ های جوان تر و با رنگ روشن تر جهت آماده سازی استفاده می شود.

چای سبز برای چی خوبه ؟

  • ممانعت از پیشرفت سلول های سرطانی
  • نشاط بخشی
  • آرامش بخش
  • تناسب اندام و لاغری
  • تقویت سیستم دفاعی بدن
  • دفع سموم
  • کاهش دهنده کلسترول
  • زگیل را از بین می برد
  • مشکلات چشمی را رفع می کند

چای سبز بهاره

چای سبز حاوی چه موادی است؟

  • کافئین
  • تئوفیلین (تحریک سرعت و قدرت ماهچه قلب)
  • تئو برومین (ادرار آور)
  • تئین (هوشیار کننده و نشاط بخش)
  • تیانین (افزایش دهنده قدرت تمرکز و فکر)

چای سبز بهاره

خرید چای سبز بهاره ایرانی امساله

با شروع برداشت و تولید چای خرید چای در بازار افزایش گرفته و خریداران استقبال خوبی را از چای سبز بهاره برداشت امساله با توجه به تازگی و نوبرانه بودنش می نمایند. اگرچه این چای قیمت بالاتری دارد اما کیفیت بالای آن اعتماد خوبی را در بین خریداران حفظ و از این رو حجم خرید چای سبز بهاره ایرانی امساله افزایش و پیشنهاد خرید چای سبز بهاره در نمونه های سرگل، چای ممتاز سبز، چای قلم سبز، چای شکسته سبز و.. به خریداران کلی و عمده می شود تا بتوانند کیفیت برتری از چای تولید تازه را بدون واسطه از شهر چای ایران لاهیجان تجربه نمایند.

دریافت لیست قیمت بهترین انواع چای سبز لاهیجان

در بازار چای می توان کیفیت های متنوعی از چای ها را با درجه بندی مشاهده نمود که با توجه به شناخت ازار هر منطقه این امکان وجود دارد تا بتوان کیفیتی مدنظر و با استقبال بالا در منطقه را عرضه نمود. چای سبز بهاره از نوع نمونه چای سرگل و ممتاز و قلم سه نمونه پرطرفدار در نمونه های چای سبز بهاره و چای سیاه هستند و این امکان فراهم شده تا از طریق سایت ها بتوان خرید سریع و اطمینانی را به صورت مستقیم از استان گیلان و مراکز مهم تولید چای همچون چای لاهیجان را تهیه و تامین نمود برای دریافت لیست قیمت بهترین انواع چای سبز لاهیجان و خرید چای سبز بهاره امساله در هر زمانی از طریق راه های ارتباطی می توانید سفارشات خود را ثبت و مرغوب ترین چای طبیعی و فاقد اسانس را در اختیار داشته باشید.

چای سبز بهاره

فروش چای سبز بهاره فله

درخواست خرید چای سبز در بازار رقم اندکی نیست و این امر می طلبد تا همواره چای درجه بک و خوب در دسترس مشتریان به شکل طبیعی و سالم قرار گیرد تا اعتماد سازی بالاتر و رقبت خریداران به تهیه و تامین آن چای افزایش یاید. چای سبز فله ای همانند چای سیاه طرفداران بسیاری داشته و از این رو مراکز فروش چای سبز بهاره این چای را به شکل فله ای برای خریداران آماده عرضه نموده اند. با توجه به نوع چای کیسه ها ی حاوی چای دارای وزن های مختلفی بوده و چنانچه چای وزین و سنگین باشد کیسه ها ۳۰ کیلویی و در صورت درشت بودن و سبک بودن شامل کیسه های ۲۰ الی ۲۵ کیلویی می شود.

سفارش خرید اینترنتی چای سبز بهاره در فروشگاه چای شمال

نحوه خرید و فروش محصولات مختلف در این روز ها به شیوه اینترنتی انجام و ارتباط تنگاتنگی بین خریدار و تامین فراهم و لذا می توان با اعتماد بیشتر محصول مورد نظر را خریداری نمود. سفارش خرید اینترنتی چای سبز بهاره در فروشگاه چای شمال فراهم و می توان انتخابات متنوعی از انواع چای را به شکل تازه در هر نقطه ای تجربه نمود. مششارین و کارشناسان مرکز پیش رو همواره همراه شما بوده تا قیمت ارزان تر و قابل رقابتی را در بازار ارائه کنند تا بدون واسطه از مناسب ترین قیمت ها و کیفیت خالص چای طبیعی بهره مند شوید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲

چای سبز گیلان (لاهیجان) بهترین نمونه چای ارگانیک خالص می باشد. قیمت چای سبز گیلان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام