بازرگانی تیدا
خانه / چای ممتاز / قیمت چای ممتاز بهاره لاهیجان ۱۴۰۱

قیمت چای ممتاز بهاره لاهیجان ۱۴۰۱

قیمت چای ممتاز بهاره لاهیجان ۱۴۰۱ چند است؟ خرید اینترنتی بهترین انواع چای درجه یک، چای شکسته ممتاز، سرگل و… را از سایت مقابل تجربه نمایید. فروش عمده و کیلویی چای ممتاز با مناسب ترین قیمت در این مجموعه امکان پذیر می باشد.

قیمت چای ممتاز

چای ممتاز بهاره

یکی از چای های برداشت فصل بهار چای ممتاز است که بسیار مورد توجه می باشد. اگر می خواهید بدانید که این چای در رده چندم جدول قرار دارد باید بدانید که پس از چای سرگل در رده دوم و پرفروش ترین چای ایران قرار داشته و گزینه ای مطلوب برای فعالیت و مصرف روزمره می باشد. این چای در برداشت بهاره، تابستانه و پاییزه حاصل و از غنچه های اول و دوبرگ بعدی طی عملیات کارخانه ای حاصل می شود. این چای از لحاظ سایز بین چای قلم و سرگل قرار گرفته است و با توجه به سایز یک چای با مدت زمان دم کشیدن متوسط یعنی بین ۱۰ الی ۱۲ دقیقه می باشد.

قیمت چای ممتاز

چه عواملی تعیین کننده کیفیت در چای های ممتاز می باشد؟

  • نوع برگ های چیده شده
  • سرعت انتقال برگ های چای به کارخانه
  • شیوه تولید
  • شرایط آب و هوایی حاکم در زمان داشت و برداشت
  • فصل برداشت

راه های خرید چای ممتاز

  1. شیوه ها اینترنتی و سایت های فروشگاهی
  2. فروشگاه های چای
  3. نمایندگی ها
  4. واسطه ها
  5. کارخانه

قیمت چای ممتاز

قیمت چای ممتاز بهاره لاهیجان ۱۴۰۱

فصل بهار یکی از زمان های مفید برای برداشت چای و در نتیجه تولید چای درجه یک می باشد. در این زمان ارزشگذاری قیمت برگ سبز تعیین و سپس چای ها بر اساس کیفیت حاصله و هزینه های جانبی نرخ گذاری می شوند. در میان کیفیت ها چای سیاه ممتاز همواره مورد تقاضای بالایی در بازار بوده و قیمت تولید آن به جهت تهیه شدن در داخل بسیار مناسب تر از نمونه های وارداتی بدون نام و نشان خاص می باشد. جهت استعلام قیمت چای ممتاز بهار ۱۴۰۱ نیمه دوم اردیبهشت مناسب ترین زمان بوده و در این صورت می توان لیست سایر انواع چای ها را نیز در اختیار داشت.

خرید عمده و کیلویی چای ممتاز ایرانی لاهیجان

در بازار چای، چای ها در انواع متنوع و بصورت عمده و کیلویی عرضه می شوند و اصولا تامین چای تازه برای مصرف کنندگان نهایی دشوار و از چندین دست عبور نموده اند لذا افزایش قیمت را به همراه خواهند داشت. چنانچه از متقاضیان خرید عمده و کیلویی چای ممتاز ایرانی لاهیجان در سراسر کشور می باشید می توانید به صورت مستقیم سفارشات خود را ارائه و چای سنتی سلفونی و موجود در کیسه های ۱۰، ۲۰،۲۵ و ۳۰ کیلویی را درب منزل یا محل کار خود دریافت نمایید و از قیمت چای ممتاز بهاره لاهیجان بصورت ارزان تر و سایر چای سیاه و سبز بهره مند شوید.

قیمت چای ممتاز

سایت فروش چای لاهیجان و عرضه بهترین انواع جای ممتاز

تمامی چای ها در هر رده ای که باشند از قوی یعنی رده ممتاز تا ضعیف تر دسته بندی می شوند. بازار تقاضای هر محصول در هر منطقه ای متمایز از دیگری بوده اما چیزی که تا به امروز به اثبات رسیده تقاضای خرید بالای چای ممتاز بوده که می توان آن را لیست سفارشات در نقاط مختلف با توجه به کیفیت بالا و رضایت بخش آن شاهد بود. این چای پچش در دانه ها و وزین بوده و قدرت رایحه و رنگدهی طبیعی و قوی آن محبوبیت بسیاری بدان بخشیده است. سایت فروش چای لاهیجان عرضه کننده بهترین انواع چای ائم از چای قلم، سرگل، ممتاز، چای شکسته و… بوده و بهترین چای را از درب کارخانه ارسال می نماید.

خرید اینترنتی چای ممتاز بهاره لاهیجان با مناسب ترین قیمت

امروزه سایت ها و فروشگاه های مجازی به مکانی امن و مطمئن برای خریداران مبدل و فرصت خرید مستقیم و بدون واسطه چای را با قیمت های عالی و ارزان تر فراهم نموده است. خرید اینترنتی چای شمال از گیلان و شهر چای ایران لاهیجان فراهم و کارخانه های فعال چایسازی در تمام طول سال و زمان های برداشت اعلاترین چای اصیل و ارگانیک را روانه بازار به صورت نمونه های چای فله ای و بسته بندی نموده اند.

قیمت چای ممتاز

نمایندگی چای ممتاز درجه یک لاهیجان

برای پخش و دسترسی بهتر چای ها در بازار نمایندگی های چای فعال بسیاری راه اندازی و وظیفه ارائه بهترین خدمات ائم از چای تازه و قیمت های مناسب را دارد. در نمایندگی چای شمال قیمت چای ممتاز بهاره لاهیجان ۱۴۰۱ در کنار سایر چای ها با شرایط عالی ارائه و فعالین حوزه چای ایرانی می توانند بدون دغدغه تنها از طریق ارتباط با کارشناسان مجموعه نمونه های ۱۰۰% طبیعی چای داخلی را تهیه و تامین نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای ممتاز

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان از کارخانه چایسازی برای متقاضیان عمده و کیلویی …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام