بازرگانی تیدا
خانه / چای دستی / خرید چای سیاه دستی ۱۴۰۱

خرید چای سیاه دستی ۱۴۰۱

خرید چای سیاه دستی ۱۴۰۱ به صورت سفارشی برای تمام متقاضیان در سطح کشور امکان پذیر می باشد. چای دستی محلی چه تفاوتی با چای کارخانه ای دارد؟ فروش انواع چای سنتی با قیمت عالی در مرجع چای شمال و از شهر لاهیجان انجام می پذیرد.

 

خرید چای سیاه دستی

چای سیاه دستی چیست؟

همان طور که از نام این چای پیداست برداشتش توسط دست و از برگ های بسیار جوان و بالایی جهت تولیدش استفاده می شود. برای تهیه این چای از سنتی ترین شیوه یعنی مالش با دست استفاده می شود. بدین صورت که پس از جمع آوري برگ ها آن ها را در ظرف یا مکانی به مدت چند ساعت می گذارند تا پلاسيده شوند سپس آن ها را داخل سينی های بزرگ با نام لاکه ريخته و با دست شروع به مالش و مچاله كردن نموده تا زمانيكه كاملا برگها حالت كف مانند به خود بگیرند. حال برگ ها را در گوشه ای از اتاق به مدت چند ساعت گذاشته تا اكسيده و تخمير شود و در آخر آن ها را در دستگاه های سنتی قدیمی ریخته تا با حرارت پایین خشک و آماده مصرف شود.

خرید چای سیاه دستی

مشخصات چای سیاه دستی را می دانید؟

  1. ظاهری درشت دارد
  2. مدت زمان دم کشیدن بین ۱۵ الی ۲۰ دقیقه می باشد
  3. طعمی شکلاتی
  4. رنگدهی بسیار عالی
  5. میزان مصرف بیشتر در هر وعده به دلیل درشت بودن
  6. کاملا طبیعی و فاقد مواد افزودنی

چای دستی محلی چه تفاوتی با چای کارخانه ای دارد؟

چای دستی با مالش دست و چای کارخانه ای مراحل تولیدش توسط دستگاه های مجهز انجام می شود. از نظر طعم و مزه این دو چای متمایز از هم هستند و نمی توان طعمشان را قیاس نمود چون کاملا چای دستی مزه ای سلیقه ای دارد. از نظر قیمتی به دلیل زحمات بسیار در تولید چای دستی می توان نرخ بالاتری را شاهد بود. چای های محلی دستی به صورت سفارشی و در میزان کم تولید می شوند.

چای سیاه دستی چه فایده ای دارد؟

  • به دلیل درشتی کاملا ملین است.
  • ضد سرطان می باشد
  • تسکین دهنده اعصاب
  • کاهش فشار خون
  • کاهش غلظت خون و کاهش خطر ابتلا به سکته
  • مراقبت از پوست و استخوان ها و..

خرید چای سیاه دستی

خرید چای سیاه دستی ۱۴۰۱

چای سیاه در هر رده ای که باشد تقاضا و خرید خوبی را دارا است از این رو فعالیت در این زمینه بالا و تجارت خوبی برای فعالین محسوب می شود.نمونه چای سیاه دستی از چای های محلی و تولید توسط چایکاران حرفه ای و با تجربه می باشد لذا به میزان بالا نمی توان آن را در بازار مشاهده و بصورت کاملا سفارشی تهیه می شود. متقاضیان می توانند در کنار دیگر سفارشات چای خرید چای سیاه دستی ۱۴۰۱ را نیز تجربه و از کیفیت و طعم بی نظیر این چای اصیل ایرانی بهره مند شوند.

استعلام قیمت چای دستی لاهیجان

چای دستی از نمونه چای هایی است که نوع سیاه آن تنها تولید می شود و همواره با توجه به رنگ و رایحه عالی خود جایگاه ویژه ای را در یمان چایخوران حرفه ای دارا است. این چای ارزشمند دارای رنج قیمتی بالا اما مناسب بوده و جهت استعلام قیمت چای دستی لاهیجان در بهار امسال می توانید از طریق کارشناسان مجموعه تیدا اقدام و بهترین کیفیت خالص این چای را در سراسر ایران تجربه نمایید. پیش بینی می شود با توجه به افزایش قیمت خرید برگ سبز چای قیمت این چای در سال جدید نیز افزایش داشته باشد.

خرید چای سیاه دستی

فروش بهترین چای سیاه دستی لاهیجان در سراسر ایران

گیلان منطقه منحصر به فرد در تولید چای ایرانی و چای محصولی استراتژیک در این نقطه است و چایکاری و تولید چای تنها در نواحی خاصی از آن انجام می شود و تهیه چای محلی تنها در نقاط خاصی و از طریق افراد متبحر انجام می شود. لاهیجان یکی از شهر های اصلی برای تامین انواع چای ارگانیک و درجه ۱ بوده و لذا می توان نمونه های اصیل و مرغوبی از چای های استاندارد سیاه و چای سبز خالص را در آن شاهد بود. فروش بهترین چای سیاه دستی لاهیجان در سراسر ایران از طریق سفارش پذیرفته و فرصت خوبی برای خرید این چای فراهم نموده است.

خرید اینترنتی چای دستی و انواع چای ایرانی اصل

همان طور که می دانیم برای خرید چای ایرانی بسیاری از هم میهنان در سراسر کشور شاید با مشکلاتی مواجه باشند چرا که در مناطق آن ها مصرف چای خارجی بیشتر و نمی توان چای مرغوب ایرانی را در این مناطق با کیفیت بالا و تازه به راحتی یافت نمود. امروزه خرید اینترنتی چای دستی و انواع چای ایرانی اصل بدون واسطه و مستقیم فراهم و متقاضیان جهت تکمیل سبد خرید عمده و کیلویی می توانند سفارشات خود را ثبت نمایند.

خرید چای سیاه دستی

فروشگاه آنلاین چای شمال عرضه کننده چای سنتی بهاره لاهیجان

خریداران چای برای خرید چای فروشگاه های بسیاری در بازار را می گردند تا بتوانند بهترین نمونه را خریداری و انتخاب کنند. آیا می دانید فروشگاه های آنلاین و تخصصی این روز ها وجود دارند که به صورت مستقیم چای را بهد دست شما می رسانند؟ فرقی هم ندارد که خرید شما عمده و یا جزیی باشد. فرشوگاه آنلاین چای شمال عرضه کننده چای سنتی بهاره لاهیجان بوده و امکان تامین چای ممتاز، چای سرگل، چای شکسته، چای قلم و… در این مرکز وجود داشته و چای فله درجه ۱ را می توان به راحتی تامین نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای دستی

خرید چای دستی لاهیجان در بهار ۱۴۰۳ با قیمت مناسب

خرید چای دستی لاهیجان در بهار ۱۴۰۳ با قیمت مناسب آغاز شد. چای دستی را …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام