بازرگانی تیدا
خانه / چای سنتی / چای سنتی لاهیجان بهاره نحوه خرید و دریافت قیمت انواع چای

چای سنتی لاهیجان بهاره نحوه خرید و دریافت قیمت انواع چای

چای سنتی لاهیجان بهاره نحوه خرید و دریافت قیمت انواع چای را می توان با بازرگانی تیدا بدون دغدغه انجام نمود. آیا از ویژگی ها و خواص چای سنتی مطلع هستید؟ فروش بهترین چای محلی در بازار ایران را بدون محدودیت از طریق این مجموعه انجام می گردد.

چای سنتی

چایی سنتی چیست؟

آیا با چای سنتی آشنا هستید؟ می دانید این چای با چای های وارداتی موجود در بازار چه تفاوت هایی دارد؟ این چای در ایران به شکل سنتی یا ارتدوکس تولید می شود لذا در فرآیند پرورش، داشت و تولید از هیچ ماده خارجی افزودنی چون رنگ و رایحه و اسانس استفاده نمی گردد و تمامی چای ها ۱۰۰% سالم، خالص و طبیعی هستند و از گزینه های مطلوب به جهت خرید محسوب می شوند. تولید این چای در کشور ما مطابق با استاندارد و در تهیه آن از مرغوب ترین برگ های سبز چای استفاده می گردد که خواص بالای دارویی و درمانی چون : ضد سرطان، ضد تعریق، عدم سوزش معده و… را به همراه دارد.

چای سنتی

تولید چای سنتی

در کشور ما ایران چای به شیوه سنیت تولید می شود و حال آن که در بسیاری از کشور ها چای به شیوه سی تی سی در حال تولید است. برداشت برگ سبز و تولید چای خشک در بهار، تابستان و پاییز انجام و در زمستان اجازه استراحت به گیاه داده می شود. با توجه به کاشت چای در نواحی مسطح و ارتفاعات لذا می توان چای های تولید شده متنوعی را به لحاط قدرت رایحه و رنگدهی در اختیار داشت. چون نظارت های بر تولید چای خالص بسیار است لذا می توان با خیالی آسوده طبیعی ترین و خالص ترین چای دنیا را مطابق با سلایق و ذائقه ما ایرانی ها به راحتی تامین نماییم.

انواع چای های سنتی

با توجه به بیشترین حجم تولید چای در ایران بر مبنای چای سیاه و چای سبز لذا درجه بندی این چای را می توان با اسامی زیر در بازار مشاهده نمود که عبارتد از :

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای قلم
  • چای شکسته
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای دستی محلی
  • چای ساچمه

چای سنتی

ویژگی های چای سنتی طبیعی

  1. دیردم
  2. رنگدهی عالی و طبیعی
  3. زلال و شفاف بعد دم کشیدن
  4. طعمی گس و تلخی اندک به دلیل عدم فرآوری و دستکاری
  5. رایحه بسیار عالی و طبیعی
  6. تولید تازه و عرضه سریع آن به بازار
  7. دسترسی راحت و آسان با توجه به تولید در شمال ایران
  8. ارزش قیمتی بسیار مناسب و ارزان تر

دریافت قیمت انواع چای سنتی

شاید دریافت قیمت انواع چای بر حسب فعالیت در بازار از اهمیت بسیاری برخوردار باشد. چون تنوع کیفیتی چای در بالا لذا می توان قیمت های مختلف و متناسبی را با توجه به نوع درخواست در اختیار داشت مخصوصا که دریافت لیست از سوی مراکز و مراجع تخصصی فروش چای در گیلان با داشتن بالاترین وسعت باغات چای و کارخانه های چایسازی فعال باشد. جهت دریافت لیست قیمت انواع چای سنتی درجه یک در هر زمان می توانید با ما همراه و مناسب ترین نرخ بازار را با حاشیه سود خوب تجربه نمایید.

چای سنتی

نحوه خرید چای سنتی لاهیجان بهاره و درجه یک

نحوه عرضه و خرید چای یکی از عوامل مهم در افزایش فروش می باشد. این روز ها هر چه چای به شکل بهتر و در دسترس تر باشد شناخت و معرفی آن بهتر و در نتیجه می توان عرضه و پخش بیشتری را در بازار تجربه نمود. شیوه سنتی خرید یکی از روش های قدیمی با اتلاف وقت و صرف هزینه و گشت و گذار در بازار است که با توجه به مشغله های بسیار فعالیت بدین شیوه کمتر گردیده است. خرید اینترنتی چای از شیوه های پر استقبال و در ارتباط مستقیم با منابع تولید و فروش چای است که به خوبی مورد توجه و می توان کاهش هزینه و اتلاف وقت و کیفیت های دست اولی را در آن شاهد بود. هم اکنون برای خرید چای سنتی لاهیجان بهاره و درجه یک با کیفیت تضمینی و بهترین نمونه ها می توانید با مشاورین و کارشناسان مجموعه تیدا همراه شوید.

چای سنتی

فروش چای سیاه سنتی شمال

چای سیاه با توجه به رایحه و رنگی که دارد بسیار مورد توجه و استقبال است علی الخصوص که نمونه های چای شمال طبیعی و فاقد رنگ می باشند. فروش چای سیاه سنتی شمال را از شهر چای ایران لاهیجان با بهترین کیفیت و انواع چای فله و بهترین برند چای می توان از طریق مراکز فعال انجام و با مرغوبیت بالاتر چای اصیل و سنتی ایران به دلیل عرضه مستقیم و تازه مواجه شد. برای خرید می توانید از نمونه های چای سیاه و چای سبز در حجم های مورد درخواست بدون محدودیت اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید انواع چای

خرید انواع چای در فروشگاه چای شمال

خرید انواع چای در فروشگاه چای شمال با قیمت عالی و رقابتی در حال انجام …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام