بازرگانی تیدا
خانه / چای سیاه / خرید بهترین مارک چای سیاه ایرانی

خرید بهترین مارک چای سیاه ایرانی

چای سیاه ایرانی را از کجا تهیه کنیم؟ برای خرید بهترین مارک چای سیاه ایرانی کدام چای پیشنهاد می شود؟ فروش اینترنتی انواع چای اصیل ایران از لاهیجان با مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی برای متقاضیان عمده و کیلویی فراهم شده است.

چای سیاه ایرانی

چای سیاه ایرانی چیست و چگونه تولید می شود؟

چای سیاه یکی از بهترین نمونه چای های پرمصرف و پرتقاضا در بازار ایران است که از برگ های جوان گیاه چای که در دو استان گیلان و مازندران رشد می یابد طی عملیات کارخانه ای حاصل می شود. برگ های سبز چای پس از رشد مدنظر با حساسیت خاص انتخب و برداشت و سریعا راهی نزدیک ترین کارخانه چایسازی می شوند در آنجا درجه بندی و روند تولید ائم از پلاس، مالش، اکسیداسیون، خشک شدن و طبقه بندی را طی نموده و با عبور از غربال با اسمی خاص و قیمت های تعیین شده روانه بازار می گردند. شیوه تولید چای در ایران ارتدوکس یا رسمی نام دارد و تمامی تولیدات به صورت طبیعی رایحه، رنگ و طعم عالی را از خود پس از دم کشیدن نمایان می کنند.

انواع چای سیاه در ایران

  • چای سرگل سیاه
  • چای ممتاز سیاه
  • چای شکسته سیاه
  • چای قلم سیاه
  • چای باروتی سیاه
  • چای خاکه سیاه
  • چای ساچمه ای سیاه

چای سیاه ایرانی

ویژگی های چای سنتی سیاه ایرانی چیست؟

  1. نیاز به دم کشیدن دارد و زود دم نیست
  2. بویی شبیه ادکلن ندارد
  3. در صورت لمس زبری چای را احساس خواهید نمود
  4. طعم گسی و تلخی دارد
  5. بعد اینکه دم کشید زلال و شفاف است
  6. رنگش بر جدار فنجان نمی نشیند

چای سیاه ایرانی

چای سیاه پرطرفدار ایرانی

چای های تولید داخلی یکی از نمونه های چای مرغوب و سالم در بازار چای هستند که در این میان بسیاری به دنبال چای درجه یک و بهترین کیفیت می باشند. حتما می دانید که در بین برداشت بهار، تابستان و پاییز چین بهاره بالاترین کیفیت را دارا است. چای سرگل سیاه حاصل سرچین برگ های بالایی چای در بهار از بهترین نمونه هاست که رایحه بسیاری مطبوعی داشته و پس از آن چای ممتاز قرار دارد و چون از برترین قسمت های چای حاصل می شوند لذا این دو چای پرطرفداران چای سیاه ایرانی نام دارند.

خواص چای سیاه ایرانی

  • کمک به هضم بهتر غذا
  • تمرکز بیشتر و بهتر
  • استحکام استخوان ها
  • محافظت از پوست و مو
  • رفع عطش
  • ضد پیری و آلزایمر
  • کاهش کلسترول و…

چای سیاه ایرانی

خرید بهترین مارک چای سیاه ایرانی

چای های سیاه یکی از چای هایی هستند که در زمان خرید باید شناخت کافی از این چای داشت چرا که تنوع بالایی داشته و اختلاط یا تقلب در این حیطه کم هم نیست. نمونه های چای شمال ایران از گزینه های مطلوبی به جهت خرید هستند که ۱۰۰% خالص و بدون اسانس روانه بازار می گردند. برای خرید بهترین مارک چای سیاه ایرانی مراکز تخصصی در این زمینه در گیلان و شهر های چایخیز فعالیت داشته و مرغوب ترین چلای سنتی درجه یک فله و بسته بندی از بهترین مارک را بر حسب تقاضای متقاضیان ارائه می نمایند.

قیمت چای سیاه ایرانی

به دلیل مصرف همگانی اقشار جامعه از چای لذا می توان این نوشیدنی را با قیمت ارزان و مناسب در اختیار داشت انواع چای ها بر حسب عواملی ائم از نوع، سایز، فصل برداشت، هزینه های حمل و… دارای رنج قیمت متمایزی از هم می باشند. شما برای دریافت قیمت کیلویی چای یا قیمت روز چای چه می کیند؟ آیا مطلع هستید مراکزی هستند که در این امر فعالیت و همواره مناسب ترین قیمت ها را ارائه می نمایند؟ مرکز فروش چای شمال (تیدا) با داشتن کارشناسان مجرب و عرضه مستقیم چای توانسته همواره کنار متقاضیان و اعلاترین چای اصل فله را ارائه نماید.

چای سیاه ایرانی

فروش اینترنتی بهترین انواع چای سیاه ایرانی

این روز ها عرضه اینترنتی محصولات مختلف به خوبی توانسته متقاضیان را به محصولات مرغوب تر و از منابع تولید سوق دهد. ارتباط خریداران با مراکز تولید توانسته در خرید عمده و کیلویی موثر و خریداران را تشویق به تداوم همکاری در این زمینه نماید. هم اکنون فروش اینترنتی بهترین انواع چای سیاه ایرانی از شهر چای ایران فراهم و تنوعی از چای لاهیجان از نمونه های چای سیاه و چای سبز را می توان به شکل غیر حضوری از برداشت های متعدد و در حجم های مختلف تامین نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای دستی

خرید چای سیاه درجه ۱ ایرانی | قیمت انواع چای سیاه کیلویی

خرید چای سیاه درجه ۱ ایرانی | قیمت انواع چای سیاه کیلویی را در مجموعه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام