بازرگانی تیدا
خانه / چای لاهیجان / فروشگاه چای لاهیجان فروش چای به صورت عمده | فروشگاه اینترنتی چای

فروشگاه چای لاهیجان فروش چای به صورت عمده | فروشگاه اینترنتی چای

فروشگاه چای لاهیجان فروش چای به صورت عمده را در سراسر ایران آغاز نموده است. در این فروشگاه اینترنتی چای بهترین انواع چای سیاه و سبز اصل به صورت تازه و مستقیم عرضه می شود. برای خرید چای با قیمت عالی و ارزان تر از بازار با ما همراه شوید.

چای برای بخش بزرگی از مردم جهان حائز اهمیت است و اصیل تیرین تنوع چای را از یک گیاه طی عملیات متفاوت دارا هستیم که سبب ایجاد تنوع در رنگ، رایحه و طعم آن می شود.

فروشگاه چای

تولید چای ایرانی در لاهیجان

تولید چای در ایران تنها در نقاط محدود و خاصی انجام می شود. این عملیات بیش از یک قرن از فعالیتش می گذرد و لاهیجان منبع اصلی پرورش و تهیه چای اصیل و سنتی ایرانی نام دارد. بیشترین سهم تامین چای ایرانی در استان گیلان انجام و مابقی متعلقر به مازندران می باشد. سندیکای چای ایران در لاهیجان قرار داشته و نظارت بر تولیدات چای سیاه و چای سبز سبب شده تا خالص ترین و طبیعی ترین چای را در اختیار بازار قرار دهد.

چای خالص و اصیل ایرانی

ایران یکی از بهترین مراکز برای آماده سازی چای خالص و ۱۰۰% طبیعی است. گیاه چای در نواحی خوش آب و هوای گیلان طبیعی رشد یافته و چون مورد هجوم آفات و حشرات خاصی نبوده در نتیجه از سموم استفاده نشده و در کارخانه جهت آماده سازی بدان رنگ و اسانس و رایحه زده نمی شود لذا چای به صورت خالص و پس از دمکشیدن رنگ و رایحه عالی را از خود نمایان می نماید.

اصالت چای ایرانی

  1. چون حاوی اسانس نیست در صورت لمس زبری آن را احساس خواهید نمود.
  2. رایحه طبیعی آن در صورت دمیدن هوا به راحتی به مشام می رسد.
  3. پس از دم کشیدن رنگ چای کاملا زلال و شفاف است.
  4. پس از گذشت زمان از دمکشیدن ته نشین نشده و بر جدار فنجان نمی نشیند.
  5. رنگ ظاهر چای مشکی یکدست نیست.
  6. سریع دم نمی کشد و رنگ و رایحه را از خود آزاد نمی کند اصطلاحا زوددم نیست.
  7. هر چه چای ظاهر درشت تر در نتیجه مرغوب تر و خواص بیشتری دارد.

فروشگاه چای

فروشگاه اینترنتی چای ایرانی لاهیجان

چای یکی از محصولات پرفروش بوده که توسط مراکز بسیاری در سطح کشور عرضه می شود. در فروشگاه چای می توان بسته به تقاضا و ذائقه مشتریان تنوع بالایی از کیفیت های چای را مشاهده نمود. بهترین حالت خرید چای، انتخاب چای خوب و طبیعی است که این امر در فروشگاه اینترنتی چای ایرانی لاهیجان فراهم و می توان خرید مستقیم از اعلاترین چای سنتی و سالم را انجام نمود. در اینصورت خرید عمده و خرید کیلویی به شکل راحت تر و با اعتماد خوبی انجام می گردد.

فروشگاه چای

فروشگاه چای لاهیجان فروش چای به صورت عمده

مراکز متعدد فروش چای در لاهیجان یکی از موقعیت های خوب را برای خریداران عمده ایجاد نموده است در فروشگاه چای لاهیجان فروش چای به صورت عمده و مستقیم انجام شده و می توان انواع چای سیاه اصل و چای سبز خالص را در تنوعی از درجه بندی ها به صورت چای فله، بسته بندی و چای تی بگ از حجم حداقل ۳۰ کیلو سفارش و خریداری نمود. چنانچه از متقاضیان خرید چای در هر نقطه از کشور هستید با خرید آنلاین چای از سوی سایت های معتبر می توانید اعلاترین چای درخواستی خود را تامین نمایید.

خرید اینترنتی انواع چای با قیمت عالی

در زمان خرید چای قیمت یکی از شاخصه هایی است که می تواند بر حجم تقاضا تاثیرگذار باشد. در گیلان با توجه به برداشت های متعدد چای در زمان های مختلف و کیفیت های متفاوت چای ها لذا می توان قیمت های بسیار خوبی را جستجو نمود. واسطه ها نیز در این مورد دخیل و تا بهد دست مشتری رسیدن شاهد افت کیفیت چای و افزایش قیمت چای می باشیم. خرید اینترنتی انواع چای با قیمت عالی در فروشگاه چای شمال انجام و زمینه ساز خوبی برای فرهنگ سازی بیشتر بهتر چای ایران برای هم میهنان و اطمینان از چای درجه یک و مرغوب گردیده است.

فروشگاه چای

خرید بهترین انواع چای سیاه ایرانی

تقاضای بالای خرید و فروش چای سیاه سبب شده تا این چای بالاترین تنوع و مراکز عرضه را در سطح بازار چای داشته باشد. بهترین انواع چای سیاه ایرانی عبارتند از چای سرگل و چای ممتاز و چای قلم که در نتیجه کیفیت دارای قیمت های بالاتری می باشند. عرضه مستقیم این چای ها سبب شده تا فرصت خوبی برای دوری از واسطه ها فراهم و تامین چای خوب فراهم شود. فروشگاه چای شمال لاهیجان تازه ترین چای ها را بعد هر برداشت عرضه و پخش عمده آن سبب شده تا بتوان حاشیه سود مناسبی را نیز تجربه نمود.

عرضه کننده چای اصل و خالص ایرانی

این روز ها در اختیار داشتن چای اصل به یک فاکتور مهم در میان خریداران مبدل شده است و چای های طبیعی تقاضای بالایی را دارا می باشند. وظیفه عرضه کننده ها نیز ارائه محصولات مورد درخواست و جلب رضایت مشتریان می باشد. مرکز چای شمال ایرانی در لاهیجان همواره چای های مرغوب و ممتازی را عرضه و خریداران با اعتماد از این مراکز و فروشگاه های اینترنتی فعال از سوی آن ها بتوانند تقاضاهای مدنظر خود را مستقیما و به قیمت درب کارخانه تامین نمایند.

فروشگاه چای

فروش چای فله بهاره در فروشگاه چای لاهیجان

چای های برداشت فصل بهار از بهترین تولیدات سالانه چای هستند فروش چای فله بهاره در فروشگاه چای لاهیجان بصورت کارشناسی شده و تخصصی انجام می گردد و علاوه بر آن با خرید آنلاین چای امکان ثبت سفارش وجود داشته و می توان اصیل ترین چای سنتی را جستجو نمود. مناسب ترین زمان برای دریافت چای بهاره از نیمه دوم اردیبهشت به بعد بوده و بستر های خوبی برای ثبت خرید فراهم شده لذا تنها لازم به ارتباط با کارشناسان مجموعه و دریافت لیست قیمت و بررسی و خرید می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای لاهیجان

قیمت و خرید بهترین چای لاهیجان اصل

  چای لاهیجان یکی از چای های درجه یک در بین نمونه های چای ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام