بازرگانی تیدا
خانه / چای ارگانیک / قیمت و خرید اینترنتی چای ارگانیک سیاه سرگل بهاره

قیمت و خرید اینترنتی چای ارگانیک سیاه سرگل بهاره

چای ارگانیک چیست؟ قیمت و خرید اینترنتی چای ارگانیک سیاه سرگل بهاره چند و از کدام مرکز بهتر است؟ فروش بهترین انواع چای سیاه و چای سبز در سراسر ایران از سوی معتبرترین مرجع خرید چای شمال در لاهیجان به صورت مستقیم انجام می گردد.

آیا می دانید نوشیدن چای های حاوی اسانس و رنگ می تواند اثرات مخربی را بر بدن باقی بگذارد؟ آیا می دانید چای باید به صورت طبیعی و اجازه دادن در مدت زمان خاصی آرام آرام دم بکشید؟ حتما می دانید که چایی که سریع رنگ و رایحه را از خود نمایان کند طبیعی نیست و حاوی اسانس است؟ چای ارگانیک یا طبیعی چه ویژگی ها و خصوصیاتی دارد؟

چای ارگانیک

چای ارگانیک چیست؟

در صورتی که گیاه چای در محیطی طبیعی عاری از کود و مواد شیمایی رشد یابد و از هیچ ماده افزودنی در تولیدش استفاده نشود این چای ارگانیک نام دارد. این چای از برگ های مرغوب تهیه و به خوبی تلخی و گسی در آن قابل درک بوده چون هیچ دستکاری بر روی آن انجام نمی شود. موقعیت تولید این چای به طور کل در ایران فراهم و گیلان بزرگ ترین مرکز تولید و فروش چای خالص و اصل ایرانی می باشد. لازم است بدانید که رایحه طبیعی، طعم عالی و رنگ شفاف زلال پس از دمکشیدن چای در یک چای خالص و سالم به خوبی مشهود می باشد.

چای ارگانیک

خواص چای ارگانیک چیست؟

  • حاوی آنتی اکسیدان و ضد سرطان
  • دفع کننده سموم
  • کمک به هضم آسان و سریع تر غذا
  • نشاط بخش
  • آرام بخش
  • افزایش قدرت تمرکز
  • کاهش خطر سکته
  • کاهش دهنده کلسترول
  • مراقبت از پوست

انواع چای ایرانی ارگانیک

  • چای سیاه
  • چای سبز
  • چای سفید
  • چای دستی

اسامی درجه بندی چای سیاه و چای سبز ارگانیک

  1. چای سرگل
  2. چای ممتاز
  3. چای شکسته
  4. چای قلم
  5. چای باروتی
  6. چای خاکه
  7. چای ساچمه ای

چای ارگانیک

بهترین چای ارگانیک ایرانی کدام چای نام دارد؟

تمامی تولیدات چای ایران طبیعی بوده و در دسته بندی های متفاوت به لحاظ سایز و کیفیت قرار می گیرند. تمامی رده بندی چای ها از قوی تا ضعیف را دارا و برخی بهترین و برخی پرفروش ترین می باشند. به جرات می توان چای سرگل چین اول بهار را که در دیگر برداشت ها آن را خواهیم داشت از بهترین نمونه ها دانست که دارای خواص بالا و کیفیت بی نظیر و رایحه بیشتری به نسبت دیگر چای ها می باشد.

چای ارگانیک چه مدت زمان جهت دمکشیدن زمان نیاز دارد؟

یک چای خوب لازم است تا رنگ و رایحه طعم خوبی داشته باشد تا مورد توجه قرار بگیرد. بسیاری از چای های موجود در بازار که با عنوان چای زوددم به فروش می رسند حاوی رنگ و مواد افزودنی هستند کما اینکه یک محصول طبیعی به سرعت نمی تواند رنگ آزاد نماید. برای دم کشیدن چای طبیعی بسته به سایز و کیفیت چای این مدت متغیر بوده به عنوان مثال: برای چای قلم که ظاهر درشت دارد ۱۵ الی ۲۰ دقیقه و برای چای سرگل و ممتاز و شکسته این زمان ۱۰ الی ۱۲ دقیقه می باشد تا شما بهترین رنگ و رایحه و طعم عالی را در اختیار داشته باشید.

چای ارگانیک

خرید اینترنتی چای ارگانیک سیاه سرگل بهاره

در مورد چای ها اصولا چایی که همواره بیشتر مدنظر قرار دارد چای سیاه است چرا که رایحه و رنگ و طعمی همه پسند دارد. در میان برداشت های مداوم چای در طول سال چای بهاره حاصل از برداشت چین اول بسیار مورد توجه و بدان چای سرگل گفته می شود. خرید اینترنتی چای ارگانیک سیاه سرگل بهاره هم اینک برای همه هم میهنان در سراسر ایران فراهم و زمینه ساز خوبی برای دسترسی و خرید چای بدون واسطه با بهترین کیفیت به صورت تضمینی شده است.

استعلام قیمت چای ارگانیک سیاه سرگل بهاره

هر ساله با آغاز برداشت و تولید چای در بهار چای های مرغوب و درجه یک را در اختیار خواهیم داشت که طبیعتا قیمت بالاتری را دارا هستند. این قیمت علاوه بر نوبرانه بودن تحت تاثیر عوامل مختلف دیگری نیز در بازار قرار دارند. در سال ۱۴۰۱ قیمت خرید برگ سبز به نسبت سال گذشته خود افزایش و در نتیجه انواع چای بهاره به قیمت متناسب کیفیت و درجه بندی عرضه شدندو قیمت چای سرگل در سال جدید هر کیلو ۱۸۰ الی ۱۹۰ هزار تومان به صورت کیلویی از سوی مراکز مختلف فروش چای گیلان ارائه شده اند. برای استعلام قیمت انواع چای در هر زمان بهترین توصیه ارتباط با کارشناسان مجموعه و دریافت مناسب ترین قیمت چای اصل و خالص می باشد.

چای ارگانیک

فروش انواع چای سیاه و چای سبز ارگانیک لاهیجان

چای لاهیجان به عنوان بهترین و برترین چای ایرانی دربین چایخوران حرفه ای و افرادی که به سلامت خویش اهمیت می دهند جایگاه ویژه ای دارد. هر ساله حجم تقاضای خرید و فروش انواع چای سیاه و چای سبز ارگانیک لاهیجان بالاتر و با آگاهی از کیفیت بالقوه این چای طبیعی لذا توانسته بازار خوبی را به خود تعلق و حتی در بازار جهانی نیز در کشور های مختلف شناخته و مصرف شود. توزیع و پخش عمده چای اعلای ایرانی را با مجموعه چای شمال در هر نقطه به آسانی تجربه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای دستی

چای ارگانیک بهترین چای ایرانی قیمت و خرید اینترنتی

چای ارگانیک بهترین چای ایرانی قیمت و خرید اینترنتی آن را می توان از سوی …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام