بازرگانی تیدا
خانه / چای ممتاز / خرید چای سیاه ممتاز ارگانیک بهاره

خرید چای سیاه ممتاز ارگانیک بهاره

چای سیاه ممتاز چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ بهترین زمان خرید چای سیاه ممتاز ارگانیک بهاره کی می باشد؟ آیا می دانید با خرید اینترنتی چای می توان مرغوب ترین انواع چای اصیل ایرانی ائم از سرگل، قلم و… را مستقیم از گیلان برای هر نقطه از ایران در اختیار داشت؟

چای سیاه ممتاز

چای سیاه ممتاز چیست؟

چای ها بر حسب اینکه از کدام برگ حاصل می شوند کیفیت های متنوعی را دارا می باشند. این چای از ۳ برگ بالا و جوان گیاه چای ( حاوی یک غنچه برگ میانی و دو برگ بعد آن) طی عملیات کارخانه ای به دست می آید. کیفیت برگ و فرآوری خوب چای در کارخانه سبب شده تا شما به خوبی پیچش در دانه های چای را شاهد باشید. کیفیت بالای این چای از لحاظ رنگ و رایحه و طعم سبب شده تا بازار فروش خوبی و بالایی را به خود تخصیص دهد. این چای یکی از بهترین نمونه های برای مصرف روزانه و کسب و کار در بازار چای برشمرده می شود.

  • ۱۰۰% طبیعی بودن و خالص بودن
  • رنگدهی عالی بدون هیچگونه محرک
  • ظاهر بازار پسند
  • وزین بودن چای
  • موجود بودن چای در تمام سال
  • طعم گس و تلخی مطلوب
  • رایحه بسیار دلنشین
  • مدت زمان دمکشیدن ۱۰ الی ۱۲ دقیقه
  • قیمت مناسب از ویژگی های بارز این چای می باشد.

چای سیاه ممتاز

چای ارگانیک بهاره

گیاه چای یک دوره استراحت را به دلیل خشبی شدن برگ ها در زمستان طی می نماید و نشستن برف بر روی بوته این گیاه در شمال ایران آن را از آفات و نیاز به سموم شیمیایی مبرا می نماید. در نتیجه برگهای کاملا شاداب و ظریف و سالم را در بهار دارا می باشیم و از آنجا که چای های حاصله حاوی هیچ ماده افزودنی نبوده لذا ارگانیک نام داشته و انواع چای ارگانیک بهاره با داشتن کیفیت بسیار بالا یکی از بهترین چای های دنیا نیز نامگذاری می شوند. بهترین زمان خرید چای بهاره از نیمه دوم اردیبهشت ماه با برداشت برگ سبز و تولید تازه چای می باشد.

چای سیاه ممتاز چه خاصیتی دارد؟

  • انرژی بخش
  • ضد التهاب
  • ضد سرطان
  • کاهش خطر ابتلا به سکته
  • ممانعت از پیشرفت آلزایمر
  • مراقبت از معده
  • دفع سموم بدن
  • هضم بهتر غذا و…

تفاوت چای سیاه ممتاز و قلم

  1. در سایز ( قلم درشت تر می باشد)
  2. مدت زمان دم کشیدن در چای قلم به دلیل درشت بودن بیشتر می باشد.
  3. ارزش قیمتی چای ممتاز بالاتر است.
  4. حجم فضای اشغالی توسط چای های ممتاز کمتر می باشد.
  5. درصد چوب در چای قلمی سنتی بیشتر می باشد.
  6. درصد رایحه در چای سیاه قلم به دلیل وجود ساقه بیشتر است.

چای سیاه ممتاز

خرید چای سیاه ممتاز ارگانیک بهاره

چای های مرغوب و خالص این روز ها بسیار مورد توجه و تولید این چای طبیعی و سنتی در ایران در حال انجام و فرصت خوبی را برای خرید و مصرف روزمره این چای با خیالی آسوده فراهم نموده است. فعالین حوزه چای همواره به دنبال انواع چای خالص و مصرف کنندگان نیز به دنبال ارتباط مستقیم با منابع فروش چای می باشند لذا برای خرید چای سیاه ممتاز ارگانیک بهاره و سایر انواع چای سیاه و چای سبز درجه ۱ می توانید از طریق مجموعه مقابل اقدام و هزینه های مقرون به صرفه تر و سرعت در خرید را تجربه نمایید.

قیمت چای سیاه شکسته ممتاز ایرانی

یکی از چای هایی که همواره مورد توجه بوده نمونه چای شکسته ممتاز ایرانی است. این چای به لحاظ کیفیت و قیمت در رنج مناسبی قرار دارد به طوری که در برداشت چای بهاره۱۴۰۱ قیمت عمده چای سیاه ممتاز هر کیلو ۱۴۰ هزار تومان و نمونه شکسته ۱ هر کیلو عمده ۹۰ هزار تومان تعیین و عرضه شده است. شما می توانید در هر زمان و هر برداشت برای اطلاع از قیمت روز انواع چای اصیل شمال ایرانی از طریق مرکز چای شمال اقدام و مناسب ترین لیست قیمت را دریافت نمایید.

چای سیاه ممتاز

فروش عمده چای سیاه ممتاز صادراتی

چای های تولید ایران علاوه بر بازار داخلی بخشی به صادرات اختصاص داشته و کشور هایی چون عراق، ترکیه، روسیه، تاجیکستان، افغانستان، هند و… از صادر کنندگان چای ایرانی محسوب می شوند. در حیطه صادرات علاوه بر کیفیت قیمت چای نیز بسیار اهمیت داشته و تجار چای بله دنبال تامین دست اول چای به صورت همیشگی، طبق نمونه می باشند. مراکز تولید چای در گیلان از گزینه های مناسب جهت تامین بوده و فروش عمده چای سیاه ممتاز صادراتی و سایر انواع چای شکسته، چای قلم، چای باروتی و… را انجام و لذا تجار بسیاری با این مراکز جهت اهداف کسب سود مناسب و تداوم همکاری با آن ها معامله انجام می نمایند.

چای سیاه ممتاز

خرید اینترنتی بهترین چای ممتاز با مناسب ترین قیمت

برای خرید محصولی چون چای به دلیل استفاده بالا در میان خانواده های ایرانی بهترین حالت خرید مستقیم و تازه چای می باشد چرا که می توان هم از خواص آن بهره مند و هم حاشیه سود مناسبی را دریافت نمود. خرید اینترنتی بهترین چای ممتاز با مناسب ترین قیمت در کنار دیگر رده های چای و چای سبز از سوی مرجع چای تیدا انجام و خریداران می توانند هم خرید عمده و هم کیلویی چای را با شرایط عالی و از تولید به مصرف تجربه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ممتاز

قیمت بهترین چای ممتاز ایرانی اعلا

چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ را تازه و با بالاترین کیفیت خرید نمایید. قیمت بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام