بازرگانی تیدا
خانه / چای باروتی / خرید و فروش چای باروتی

خرید و فروش چای باروتی

چای باروتی یکی از ارقام درجه بندی شده چای سیاه و چای سبز شمال ایران می باشد. خرید و فروش چای باروتی به صورت عمده ای و با قیمتی مناسب نسبت به سایر رده ها در حال انجام می باشد. خرید اینترنتی چای تجربه خوبی برای تامین انواع چای بدون واسطه و نرخ های ارزان تر برشمرده می شود.

چای باروتی

چای باروتی ایرانی

این چای از الک خوردن سایر رده چای ها در کارخانه و یا از برگ های ضعیف تر گیاه چای حاصل می شود. این چای ظاهر ریز و شبیه باروت داشته و در رده چای های زوددم قرار داشته و تلخی و گسی تندی دارا اس از این رو در تهیه چای کییسه ای تی بگ کاربرد بسیاری دارد ضمن اینکه در رده چای های قیمت مناسب قرار گرفته است.

انواع چای باروتی

  • باروتی شکری
  • باروتی گرانولی

چای باروتی

چای باروتی در صورت خالص بودن چه خواصی دارد؟

  • ضد استرس
  • افزایش هوشیاری
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • دفع سموم
  • ضد التهاب
  • رفع کننده عطش
  • کاهش غلظت خون و..

صادرات چای ایران به عراق

خرید و فروش چای باروتی

خرید و فروش چای باروتی در طول سال یا تقاضای بالایی همراه بوده و خریداران بسیاری همواره در صدد تهیه این چای می باشند. برای خرید عمده این چای مرکز چای شمال در لاهیجان فرصت خوبی را فراهم نموده و خریداران می توانند بهترین چای را بدین طریق و با حذف واسطه ها با مناسب ترین قیمت بازار در حجم مورد نظر تهیه نمایند. جهت ثبت سفارشات خرید مرغوب ترین نمونه از انواع چای سیاه و چای سبز طبیعی می توانید در هر زمان با ارائه حجم سفارش چای های مناسب و مدنظر را خریداری نمایید.

پخش عمده چای باروتی

چای سیاه باروتی از جمله چای های پرتقاضا به جهت خرید عمده برشمرده می شود و پخش عمده این چای در بازار بسیار حائز اهمیت می باشد. برای دسترسی هر چه بهتر و بیشتر این چای در کنار سایر انواع چای سنتی و طبیعی فروش اینترنتی چای نیز فراهم و این امکان به خریداران داده شده تا با همکاری با مرکز پخش مقابل در لاهیجان تجربه خوبی را از خرید چای در هر کجا و هر مکان داشته باشند.

چای باروتی

قیمت خرید چای باروتی مرغوب و درجه یک

با توجه به شکل ظاهر چای های باروتی این چای در دسته چای های با قیمت مناسب قرار دارد اما با توجه به کیفیت و تنوع های مختلف می توان رنج قیمتی مختلف و نوسانات قیمتی از این چای را در برهه های از سال شاهد بود. قیمت چای باروتی مرغوب و درجه یک در سال ۹۹ در مجموعه مقابل عمده ۴۲۰۰۰ تومان بوده و کیفیت عالی و تضمینی را داشته. برای خرید این چای توصیه میشود تا حتما قیمت روز آن را از طریق همکاران ما دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع چای بهاره

قیمت چای باروتی زرین

چای باروتی در برخی نقاط به عنوان بهترین نوع چای فروش بالایی را دارا است. …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام