بازرگانی تیدا
خانه / چای شکسته / خرید اینترنتی چای شکسته سیاه بهاره

خرید اینترنتی چای شکسته سیاه بهاره

چای شکسته سیاه بهاره چیست؟ قیمت خرید چای شکسته سیاه بهاره را از کجا دریافت کنیم؟ آیا تمایل دارید تا فروش عمده بهترین انواع چای درجه ۱ شمال ایرانی را مستقیم و با خرید اینترنتی تجربه نمایید؟

چای سیاه از بهترین و بالاترین تولیدات طبیعی چای شمال ایرانی است که به دلیل طبیعی و خلوص بالا یکی از بهترین چای های دنیا نام دارد. در نقاطی از دنیا که چای به شیوه سی تی سی تولید می شود استاندارهای خاصی برای چای ها در نظر گرفته شده و در موارد بسیاری با رایحه و رنگ افزوده شده به چای عطر و مدت دمکشیدن آن را کوتاه می کنند. در ایران چای سنتی تولید شده و لذا استاندارد یا نمره خاصی شامل چای ها نشده و کاملا فاقد اسانس و رنگ بوده و برای نوشیدن نیاز به دم کشیدن و مدت زمان خاصی دارند. نوع برگ ها و اینکه چای از چندمین برگ حاصل می شود بر کیفیت و نامگذاری آن تاثیر دارد.

چای شکسته سیاه بهاره

چای شکسته سیاه بهاره چیست؟

این چای برگ های دوم و سوم چای حاصل و حالت خرد شده دارد که با عبور از الک های با نمره خاص در کارخانه حاصل می آید. این چای سبک تر از چای ممتاز و به لحاظ اندازه و سایز بین ممتاز و چای قلم قرار دارد. بسته به فصل برداشت نیز با نام مختص فصل نامیده میشود به طوری که برداشت بهاره به چای بهاره، برداشت تابستان به چای تابستانه و برداشت پاییز به چای پاییزه شهرت دارد. چای سیاه شکسته به لحاظ رنگدهی در سطح متوسط و قیمتی در رنج مناسب و مقرون به صرفه می باشد. این چای یک چای مناسب برای مصرف روزانه نیز محسوب می شود.

چای شکسته سیاه بهاره چه خواصی دارد؟

  • تقویت گوارش
  • ضد التهاب
  • کاهش فشار خون
  • پیشگیری از سکته
  • نشاط بخش
  • افزایش تمرکز
  • مراقبت از کلیه
  • دفع سموم و…

چای شکسته سیاه بهاره

خرید چای شکسته سیاه بهاره خوب و طبیعی

امروزه چای های طبیعی در بازار برای خریداران اهمیت بسیاری دارند و یک چای خوب با ملاک ها و مشخصات خاصی شناخته شده که استان گیلان در ایران با داشتن بیشترین تمرکز تولید و فروش چای گزینه مطلوبی به جهت تامین عمده و متنوع چای می باشد. برای خرید بهترین انواع چای سیاه و چای سبز خوب و طبیعی همواره از سوی سایت ها بهترین شرایط فراهم و کارشناسان مجرب در این زمینه آماده پاسخگویی و تامین چای سنتی و خالص به صورت مستقیم و بدون واسطه با بالاترین کیفیت می باشند.

چای شکسته سیاه بهاره

فروش عمده چای شکسته سیاه بهاره

آیا به دنبال تامین چای برای فروشگاه یا مغازه و ارگانیک خاصی هستید؟ متقاضی خرید چای صادراتی شکسته و… هستید؟ فروش عمده و کلی چای با تنوع ممتاز تا ضعیف را می توانید از طریق ارتباط با مرکز چای شمال انجام و انواع چای اصل و ارگانیک بدون هیچ افزودنی و در حجم مدنظر با ثبت حداقل ۳۰ کیلوگرم را تجربه و حاشیه سود مناسبی را در کسب و کار خود دریافت نمایید.

قیمت بهترین چای شکسته سیاه بهاره شمال

چای ها در دسته های مختلفی از قوی تا ضعیف قرار دارند و هر خریدار بر مبنای تقاضا خرید بازار و سلیقه خود می تواند هر یک از چای های مدنظر را تامین نماید. هر چه کیفیت چای بالاتر در نتیجه ارزش قیمت بالاتری را دارا است. برای اینکه بتوان بهترین قیمت چای شمال را در اختیار داشت راهکار ساده ای وجود دارد. مراکز فعال و تخصصی چای گیلان در نقاط چایخیر می توانند آگاهی خوبی را در این زمینه ارائه و قیمت های پایین تری را به دلیل عرضه مستقیم با کمترین نوسانات بازار به متقاضیان عرضه می کنند.

چای شکسته سیاه بهاره

خرید اینترنتی چای شکسته سیاه بهاره و سایر انواع چای ایرانی

چای شکسته یکی از چای های با سطح درجه بندی متنوع است که قیمت مقرون به صرفه ای را دارا می باشد. خریداران این چای در بازار بسیار و سالانه حجم بالایی از این چای در بسته بندی و به صورت فله به بازار تزریق می گردد. خرید اینترنتی چای شکسته سیاه بهاره و سایر انواع چای ایرانی در مرکز فروش چای شمال انجام و مرغوب ترین انواع چای لاهیجان در حال توزیع به بازار سراسر ی می باشد. جهت همکاری و فعالیت در حوزه چای اصیل ایرانی و خرید کیلویی چای می توانید همین حالا اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سرگل زرین

فروش چای شکسته ۲۵ کیلویی با ارزانترین قیمت

  فروش چای شکسته ۲۵ کیلویی با ارزانترین قیمت از گیلان آغاز شد. مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام