بازرگانی تیدا
خانه / چای سیاه / خرید چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک

خرید چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک

چای سیاه بهاره چه فرقی با دیگر چای ها دارد؟ برای خرید چای سیاه بهاره ممتاز لاهیجان ۱۰۰% ارگانیک امساله با بهترین کیفیت و قیمت می توانید همین حالا اقدام نمایید. فروش کدام نوع از انواع چای سنتی سیاه ایرانی بالاترین تقاضا را دارد؟

چای سیاه بهاره

چای سیاه بهاره چیست و چه خواصی دارد؟

چای سیاه ایرانی از نمونه های بسیار عالی با رنگ و رایحه مطبوع است که با توجه به شیوه تولید صحیح و اصولی همواره مورد توجه قرار دارد. نوع برداشت بهاره از بهترین نمونه ها است که پس از یک چین استراحت در زمستان و با تجدید قوای گیاه از بهترین برگ های جوان حاصل می شود که ترد و شکننده و بالاترین کیفیت را دارا می باشند. از خواص چای این زمان می توان به :

  • آنتی اکسیدان بالا
  • انرژی بخشی بسیار
  • ضد التهاب
  • افزایش دهنده سوخت و ساز بدن
  • کاهش فشار خون
  • محافظت از پوست و… اشاره نمود.

برداشت چای سیاه بهاره از چه زمانی آغاز می شود؟

برداشت چای در ایران در ۳ چین انجام می شود و هر چه فاصله اغاز چین اول بیشتر می شود از کیفیت برگ ها کاسته و بر خشبی بودن برگ ها افزوده می گردد. برداشت بهار با مهیا بوده شرایط و رشد کافی برگ ها اصولا از اواخر هفته اول و اوایل هفته دوم اردیبهشت آغاز می گردد و این عمل به فاصله هر ۴۵ روز یکبار مجدد انجام می شود.

چای سیاه بهاره چه فرقی با دیگر چای ها دارد؟

رایحه بالاتری دارد. برگ های چای به دلیل استراحت کیفیت بیشتری دارند. ترد بودن دانه بندی های چای خشک را به راحتی می توان در برداشت بهاره مشاهده نمود. زر موجود در چای تنها در این برداشت مشاهده می شود. ارزش قیمت انواع چای در بهار بالاتر از سایر برداشت ها می باشد.

چای سیاه بهاره

خرید چای سیاه بهاره ممتاز لاهیجان ۱۰۰ % ارگانیک

چای ها در هر برداشت طی عبور از غربال در مراحل انتهایی خشک شدن دسته بندی و درجه بندی با اسامی خاص و شناخته شده ای راهی بازار فروش می شوند. نمونه های چای فله ممتاز ایرانی تقاضای بالای خرید را دارا هستند و همواره به کیفیتی که دارند در صورت درست مصرف شدن بهترین نتیجه مطلوب را خواهند داشت. تمامی انواع چای ایرانی کاملا خالص و فاقد مواد افزودنی می باشند. برای خرید چای سیاه بهاره ممتاز لاهیجان ۱۰۰% ارگانیک همواره می توان از سوی مرجع چای ایران اقدام و اعلاترین کیفیت های چای اصیل و خالص را به صورت تازه و مستقیم در اختیار داشت.

چای سیاه بهاره

فروش چای سیاه بهاره ایرانی اصل

با توجه به تولید چای در ایران و وجود کارخانه های چایسازی حرفه ای و عدم نیاز بوته های چای به سموم شیمیایی لذا می توان سالم ترین چای های حرفه ای که رایحه و رنگ خالص را دارند جستجو نمود. برای نوشیدن چای اصل نیاز است تا این محصول به درستی و به آرامی در طی مدت زمانی دم بکشد سپس می توان چای خوب و مدنظر را با کیفیت بالایی را داشت. فروش چای سیاه بهاره ایرانی اصل حاصل از برداشت چین اول را می توان هر ساله تازه و بدون واسطه از مراکز معتبر انجام و خرید چای سیاه بهاره ممتاز لاهیجان ۱۰۰% ارگانیک را تجربه نمود.

عرضه بهترین انواع چای سیاه بهاره چین اول لاهیجان

لاهیجان یکی از مراکز پیشتاز در تولید و پرورش چای ایران از نوع چای سیاه و چای سبز می باشد. بهترین انواع چای حلاصل از هر برداشت را می توان از سوی کارخانه های چایسازی این شهر در اختیار داشت. چین اول چای بالاترین کیفیت و از این رو متقاضیان بسیاری همواره به دنبال خرید این چای می باشند. هم اینک عرضه انواع چای مرغوب و طبیعی به طرق مختلف ائم از سنتی و اینترنتی انجام و خریداران در سراسر کشور با توجه به موقعیت فاصله و دسترسی سریع می توانند با خرید اینترنتی چای بهترین کیفیت های تضمینی از چای ها ائم از چای سرگل، چای قلم، چای شکسته و.. را بدون واسطه و در حجم های کلی در سریع ترین مدت زمان دسترسی داشته باشند.

چای سیاه بهاره

قیمت خرید چای سیاه بهاره درجه یک در بازار

کیفیت بالای چای ها ی بهاره سبب شده تا این چای ها اندکی متمایز تر و در سطح بالاتر و در نتیجه ارزش قیمتی بالاتری را داشته باشند. در بازار چای حتی قیمت نمونه های چای سبز و سیاه نیز با هم فرق داشته اما از سوی مراکز تخصصی چای شمال ایران در گیلان همواره قیمت های واحد و با نوسانات قیمتی کمتری ارائه می شود که می توان حاشیه سود مناسب و قیمت کمتری را پرداخت نمود. برای دریافت قیمت واحد چای سیاه بهاره در کنار دیگر چای ها می توانید ما را به یاد سپرده و در هر زمان اقدام به ثبت سفارش نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه بهاره

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان در اختیار متقاضیان قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام