بازرگانی تیدا
خانه / چای طبیعی / چگونه چای طبیعی و با کیفیت را بشناسیم؟ | قیمت چای طبیعی ایرانی

چگونه چای طبیعی و با کیفیت را بشناسیم؟ | قیمت چای طبیعی ایرانی

چگونه چای طبیعی و با کیفیت را بشناسیم؟ قیمت چای طبیعی ایرانی نسبت به نمونه های چای خارجی چگونه است؟ خرید اینترنتی بهترین انواع چای شمال ایران را با بزرگ ترین مرجع فروش چای در سراسر شهر های کشور تجربه نمایید.

خصوصیات چای خوب چیست؟ چای خوب چی بخرم؟ خواص چای های طبیعی شمال چیست؟ چای ایرانی بهتر است یا چای خارجی؟

چای طبیعی

چای طبیعی

به چایی که حاوی هیچ ماده ای چون رنگ و رایحه نیست و به طور سریع آماده نوشیدن نشود و در مراحل پرورش و تولید آن هیچ ماده شیمیایی استفاده نگردد چای طبیعی گفته می شود. این چای ویژگی های مشخص و معینی دارد که در نمونه های تقلبی قابل مشاهده نبوده. در کشور ما ایران چای به شکل واقعی و استاندارد تهیه و شما با خیالی آسوده می توانید جهت مصرف روزمره خود از انواع متنوع این چای استفاده نمایید.

چای طبیعی

خواص چای طبیعی سیاه و سبز شمال چیست؟

  • سبب هضم بهتر و آسان تر غذا می شود.
  • در حفظ تناسب اندام موثر است
  • شبب افزایش هوشیاری می گردد
  • ضد سرطان بوده چون آنتی اکسیدان بالایی دارد
  • ضد درد و التهاب است
  • کمک به دفع سموم و مراقبت از کلیه
  • کاهش غلظت و فشار خون
  • ممانعت از زوال عقل

چای طبیعی

چگونه چای طبیعی و با کیفیت را بشناسیم؟

روش تشخیص چای طبیعی و اینکه این چای چگونه است را می دانید؟ ویژگی های بارز یک چای ارگانیک و خالص عبارت است از :

  1. عطر چای کاملا طبیعی و سبک و دور از بوی ادکلن دارد
  2. رنگ چای پس از دم کشیدن کاملا زلال و شفاف بوده و کدر نیست
  3. طعم تلخی و گسی آن را به خوبی احساس خواهید نمود
  4. در صورت لمس خواهید دید چون حاوی لایه اسانس نیست زیر و تیز است
  5. رنگ ظاهر چای کاملا مشکی و یکدست نیست بلکه متمایل به قهوه ای است
  6. تا ساعت ها پس از دم کشیدن در صورت جدا نمودن تفاله ها به خوبی ماهیت خود را حفظ می نماید
  7. بلافاصله با ریختن در آبجوش آماده مصرف نمی شود بلکه نیاز به صرف وقت و زمانی حداقل ۱۰ الی ۱۵ دقیقه دارد

چای طبیعی

قیمت چای طبیعی ایرانی

نوسانات قیمتی در نمونه های چای های وارداتی به بازار ایران مشهود و با مقایسه نمونه های وارداتی و داخلی قطعا متوجه می شوید که چای داخلی با توجه به کیفیت بالای محصولات قیمت ارزان تری داشته و نوسانات قیمتی از سوی مراکز اصلی فروش چای در گیلان با پایین ترین سطخ و گاها اصلا دیده نمی شود. برای متقاضیان خرید عمده چای یکی از گزینه های مطلوب انتخاب این شیوه و دریافت ارزان ترین قیمت چای طبیعی ایرانی در درجه بندی های مختلف می باشد. شما بدین روش بهترین چای بهاره، چای سرگل را و پرفروش ترین چای ایرانی، چای ممتاز را با شرایط عالی در حجم مدنظر تامین خواهید نمود.

چای طبیعی

خرید بهترین چای طبیعی ایرانی

با توجه به مصرف بالای جهانی چای و فراوانی این محصول در بازار ایران و راه های ورود چای های خارجی به بازار و عدم شناخت کافی از این چای ها و غالبا تقلبی بودن آن ها لذا با توجه به شرایط تولید ۱۰۰% چای خالص در ایران یکی از گزینه ها بدون هیچ معطلی خرید چای سیاه یا چای سبز طبیعی ایرانی می باشد. مراکز فروش متعدد چای در سطح بازار هم اینک انواع چای شمال ایران را عرضه و حتی برای راحت تر بودن و اعتماد بالا مراجع تخصصی و حرفه ای چای گیلان مستقیم و بدون واسطه اقدام به عرضه اینترنتی چای در فضای مجازی نموده که فرصت خوبی برای خرید چای در حجم جزیی و حتی عمده برشمرده می شود چرا که چای ها تازه و پس از تولید از هر برداشت قابل توزیع خواهند بود که کیفیت بالایی را دارا می باشند و از بهترین نمونه ها همچون چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم و.. می باشند.

فروش چای اصل و خالص لاهیجان بهاره

یک از خوش آب و هواترین و بهترین نقاط مستعد چای در ایران در شهر لاهیجان واقع در شرق استان گیلان می باشد. این نقطه از قدیمی ترین و حرفه ای ترین نواحی برای تولید یک چای درجه یک و ممتاز است و خریداران همیشگی و حرفه ای چای این نقطه را به عنوان مرکز چای اصیل و سنتی ایرانی می شناسند و همواره درصدد تامین چای در حجم های خرده تا کلی از این منطقه می باشند. چای های بهاره بهترین ویژگی های داشتن رایحه مطبوع و طبیعی را دارا هستند و برای خرید انواع چای می توان از طریق مجموعه تیدا اقدام و فروش چای اصل و خالص لاهیجان بهاره را مستقیم و تازه و کیفیت عالی از چای خوب را تجربه نمود.

چای طبیعی

خرید اینترنتی انواع چای ۱۰۰% طبیعی شمال ایرانی

برای اینکه بتوان در سایر نقاط ایران که امکان تولید چای میسر نبوده و یا مستقیم در دسترس نیست چای سنتی ۱۰۰% طبیعی را در اختیار داشت این روز ها تدابیر مثبتی اندیشیده شده تا بتوان مستقیم چای درخواستی از هر نوع درجه بندی را در اختیار داشت. خرید اینترنتی انواع چای شمال ایران از سوی سایت ها و مراجع آماده سازی چای در گیلان برپا و می توان بهترین نمونه چای تازه بهاره، چای تابستانه و چای پاییزه را با رایحه و رنگی خالص در اختیار داشت. چای دستی محلی نیز در کنار سایر چای های : ممتاز، سرگل، چای قلم، چای شکسته، چای ساچمه ای و… عرضه و سلایق مختلف و متقاضیان با توجه به درخواست بازار می توانند از این شرایط بهره مند شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای طبیعی

فروش چای طبیعی ایرانی در کرمانشاه

فروش چای طبیعی ایرانی در کرمانشاه به صورت مستقیم از لاهیجان با قیمت درب کارخانه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام