بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / فروش چای خالص در سایت تخصصی چای شمال

فروش چای خالص در سایت تخصصی چای شمال

فروش چای خالص در سایت تخصصی چای شمال برای خریداران عمده و کیلویی چای امکان پذیر می باشد. آیا می دانید که خرید و فروش انواع چای سیاه و سبز در بازار با قیمتی واحد را از طریق فروشگاه چای مقابل می توان انجام داد؟ نظر شما در مورد فروش اینترنتی چای ایرانی و چای های قابل دسترس آن چیست؟

فروش چای

چای خالص

این روز ها خرید چای خالص و درجه یک مدنظر خریداران قرار داشته و بیش از پیش بدان اهمیت داده می شود. در تهیه این چای ها از بهترین برگ های چای و با انتخابی درست انجام و به شیوه صحیح و با تجربه بالا در کارخانه ها تولید می گردد و می تواند به طبیعی ترین راه ممکن و با دمکشیدن صحیح بهترین رنگ و رایحه و طعمی بی نظیر را برآورده نماید.

آیا تمام مراکز تولید چای شمال موظف به تولید چای طبیعی هستند؟

بله، روند تولید چای در کارخانه های چایسازی شمال بر پایه بدون اسانس و رنگ بوده و لذا می توان یکی از طبیعی ترین چای ها دنیا را بدین طری در اختیار داشت. تولید و فروش چای بدون افزودنی در اولویت قرار داشته و از این رو خرید چای ایرانی گزینه پیشنهادی مطلوبی برای خریداران چای در کشور می باشد.

فروش چای

فروش چای خالص در سایت تخصصی چای شمال

شناخت و انتخاب کارشناسانه چای یکی از ملاک ها برای خرید بسیاری از خریداران است اما نبود این امکان برای همه افراد خرید چای را برای بسیاری دچار سختی و تردید نموده است. در بازرگانی تیدا تمامی انواع چای ها با وسواس و حساسیت خاصی دستچین و تلاش شده تا همواره برحسب تقاضا مرغوب ترین چای انتخاب و ارسال گردد. تمامی چای ها ۱۰۰% خالص و فاقد ماده افزودنی شیمایی هستند و می توان فروش چای خالص در سایت تخصصی چای شمال را با خیالی آسوده و از بهترین برداشت هرچین در اختیار داشت.

نمایندگی چای شمال و دریافت قیمت روز چای

چای ها با توجه به نوع و کیفیتی که دارا هستند ارزش قیمتی مختلفی از هم را دارند به عنوان مثال چای سرگل گران تر از چای ممتاز و چای ممتاز ارزش قیمتی بالاتری از چای قلم دارد. بسیاری از خریداران عمده و فعال حوزه چای در برهه های مختلفی از سال نیازمند دریافت قیمت روز چای و مناسب ترین نرخ در کسب و کار خود هستند و این امر نیازمند ارتباط با مراکز فعال فروش چای و همکاری با آن ها می باشد. نمایندگی چای شمال در لاهیجان همواره آماده هرگونه همکاری با فعالین و اعلاو قیمت روز چای به متقاضیان محترم می باشد.

فروش چای

فروش عمده انواع چای درجه یک ایرانی از شمال

جهت خرید چای حتما می دانید که معتبرترین مراکز فروش چای در شمال ایران علی الخصوص استان گیلان قرار دارند. برای خرید عمده انواه چای درجه یک ایرانی از شمال همواره ماجع تخصصی در این زمینه می توانند گزینه های مطلوبی محسوب شوند چرا که نسبت به نمونه چای های وارداتی ارجحیت داشته و کیفیت عالی و خالص و قیمت ارزان تری را با حاشه سود خوب دارا می باشند. هم اینک فروش عمده انواع چای درجه یک ایرانی از شمال در حال انجام می بوده و می توان انواع چای فله ائم از بهترین چای بهاره اصل و بهترین برند چای بسته بندی را جهت خرید در اختیار داشت.

مرکز خرید اینترنتی چای در تهران و سایر شهرستان ها

با توجه به بزرگ بودن بازار پخش چای در سطح کشور لذا شهر های بزرگ از جمله اهداف مهم توزیع محسوب شده چرا که قطعا تقاضای بیشتری را دارا هستند و در نتیجه برای معرفی و شناخت محصول مدنظر و افزایش فروش چای مهم ترین اهداف می باشد. مرکز خرید اینترنتی چای شمال در تهران و سایر شهر ستان ها فعالیت داشته و جهت ثبت سفارش می توان از هر نقطه اقدام نمود. در این مکان هم امکان ثبت سفارشات عمده حداقل از ۳۰ کیلو و ثبت سفارشات خانگی حداقل از ۲ کیلو امکان پذیر است.

فروش چای

نکات مهم در شناخت و معرفی چای را می دانید؟

  • چای شمال کشور در سه فصل بهار و تابستان و پاییز برداشت و تولید می شود و به آن ها چای بهاره، چای تابستانه و چای پاییزه می گوییم.
  • چای مرغوب حجم کمتری را نسبت به چای های معمولی اشغال می نماید.
  • کیفیت چای به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله: نوع برداشت، فصل برداشت، شیوه تولید در کارخانه، نوع چای و..
  • اگر چای ممتاز بهاره خالص باشد به آن چای سرگل بهاره می گویند.
  • چای های ایرانی با نام هایی همچون: وزین، زرین، ممتاز، شکسته ممتاز، قلمی خوانده می شوند.
  • هرچه محصول ظاهر درشت تر داشته باشد خواص و مرغوبیت بالاتری دارد.
  • چای طبیعی دارای رنگی سیاه رو به قهوه ای است.
  • برداشت چای در بهار کیفیت بالاتری دارد. چای بهاره رایحه و تابستانه و پاییزه رنگ بیشتری دارند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال را چگونه و از کجا انجام دهیم؟ قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام