بازرگانی تیدا
خانه / چای بهاره / چای بهاره چین اول خرید به قیمت درب کارخانه

چای بهاره چین اول خرید به قیمت درب کارخانه

چای بهاره چین اول خرید به قیمت درب کارخانه در سراسر کشور امکان پذیر می باشد. خرید اینترنتی انواع چای درجه یک لاهیجان از فروشگاه چای شمال چه عمده و کیلویی مقدور است. چرا چای های بهاره تولید کارخانه های چایسازی محبوبیت بیشتری دارند؟

چای بهاره

چای بهاره چیست؟

همان طور که از نام این چای مشخص است در فصل بهار برداشت شده و فرصت استراحت و خواب زمستانه سبب شده تا برگ های جوان مواد مغذی فراوانی را در خود نهان و در نتیجه برداشت چای در این زمان کیفیت بالا و رایحه بیشتری را دارند. وجود برگ های تازه روییده و غنچه های میانی سبب می شود تا پس از خشک شدن یکی چای زرین و مرغوبی حاصل که در سایر برداشت ها نمونه های آن را نمی توان مشاهده نمود.

چای بهاره

زمان آغاز برداشت چای بهاره

زمان برداشت برگ سبز در بهار و پس از رشد کامل در ابتدای اردیبهشت انجام و زمان عرضه آن در بازار پس از جمع آوری حجم بالا از نیمه دوم اردیبهشت آغاز و امکان دریافت و ثبت سفارشات وجود خواهد داشت.

انواع چای بهاره

  • چای سرگل یا سرچین
  • چای ممتاز
  • چای قلم
  • چای شکسته
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای کلمه مورچه یا ساچمه ای

بهترین چای بهاره چه نام دارد؟

به اولین برداشت در بهار که کیفیت بسیاری را دارا بوده و یک چای نوبرانه با ارزش قیمتی بالا جایگاه ویژه ای داشته و با نام چای سرگل می شناسند بهترین چای برداشت بهاره تلقی نموده و حجم درخواست خرید بالایی را دارا می باشد.

  • رایحه بالا
  • رنگ دهی مناسب
  • طعم و مزه دلنشین
  • کاملا ارگانیک و خالص از ویژگی های این چای است.

چای بهاره

چای بهاره چین اول خرید به قیمت درب کارخانه

فعالیت مستمر کارخانه های چایسازی در شمال ایران در زمان برداشت بسیار و همواره در تلاشند تا چای درجه یک و خالصی را بدون هیچ افزودنی به مشتریان ارائه نمایند. از طریق مجموعه تیدا در لاهیجان چای بهاره چین اول خرید به قیمت درب کارخانه برای تمام متقاضیان امکان پذیر بوده و می توان ارزان ترین و رقابتی ترین نرخ عمده و کیلویی چای را بدین طریق در اختیار داشت.

پخش چای چین بهاره در بازار ایران

تولید و پرورش چای در نواحی شمالی شاید دسترسی به چای تازه را برای بسیاری از مناطق دشوار نموده که برای رفع این مشکل امکان ثبت سفارشات خرید اینترنتی وجود داشته و پخش چای چین بهاره در بازار ایران با سهولت و کیفیت های عالی تازه و دست اول انجام و خریداران می توانند محبوب ترین چای اصیل و طبیعی شمال ایرانی را در هر کجا که هستند در سریع ترین زمان دریافت و فواید بی نظیر آن را درک نمایند.

چای بهاره

تفاوت قیمت چای بهاره درجه یک

قیمت چای برداشت بهار چون کیفیت بالایی دارد بالاتر و هر چه از این زمان عبور و به سمت دیگر برداشت ها می رویم تغییرات در سطح رایحه و قدرت رنگدهی را شاهد خواهیم بود که بر قیمت تاثیرگذار خواهند بود. خریداران کیفیت چای برداشت اول را مورد تایید و از قیمت بالاتر آن مطلع بوده اما جهت دریافت قیمت روز انواع چای سیاه و چای سبز بهاره به صورت فله می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان بخش فروش اقدام و با انتخاب آگاهانه مرغوب ترین چای را با قیمتی رقابتی دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع چای بهاره

آغاز فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳

فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳ آغاز شد. انواع چای بهاره با دارا بودن بهترین کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام