بازرگانی تیدا
خانه / چای ممتاز / خرید چای سیاه ممتاز درجه یک گیلان

خرید چای سیاه ممتاز درجه یک گیلان

چای سیاه ممتاز چیست؟ مصرف کننده چای ایرانی هستید یا خارجی؟ آیا می دانید برای خرید چای سیاه ممتاز درجه یک گیلان بدون واسطه با نازل ترین قیمت باید از طریق کدام مرکز فروش اقدام نمود؟

چای سیاه ممتاز

چای سیاه ممتاز

در بین چای های موجود در بازار از معروف ترین ها بوده چرا که میزان رنگدهی و رایحه دلچسبی را دارا بوده و در گیلان به طبیعی ترین شیوه پرورش و تولید می گردد، لذا علاوه بر نوشیدنی محبوب خاصیت های بسیاری را به دلیل خلوص بالا دارا می باشد. این چای بعد چای سرگل که تنها امکان برداشتش در اولین چین میسر می باشد از بالاترین میزان تولید و فروش در بازار برخوردار می باشد. شما ویژگی های خاصی را در این چای مشاهده خواهید نمود که عبارتند از :

  1. وزین بودن و پیچش دانه های چای
  2. رنگدهی با قدرت مناسب
  3. رایحه عالی
  4. تلخی و گسی اندک
  5. قیمت مناسب
  6. فاقد اسانس بودن
  7. به دست آمده از بالاترین برگ های گیاه چای که جوان و ترد می باشند.

تفاوت چای سیاه ممتاز بهاره با سایر برداشت ها چیست؟

برداشت بهاره چای ها علاوه بر اینکه حالت نوبرانه ای دارد لذا می توان درصد و میزان رایحه بالاتری را در آن ها انتظار داشت که در دیگر برداشت ها به میزان کمتری می رسد ضمن اینکه کیفیت چای ها به دلیل استفاده شدن از شاداب ترین و جوان ترین برگ های کوچک بسیار بالا می باشد.

چای سیاه ممتاز

خرید چای سیاه ممتاز درجه یک گیلان

برای خرید بهترین چای ایرانی، گیلان بزرگ ترین و مهم ترین و تنها قطب اصلی تولید چای برشمرده می شود لذا فرصت های خوبی برای فعالیت و خرید چای فراهم و می توان درجه بندی های متنوعی از چای ها را در رنج قیمت های مختلفی مشاهده نمود. برای خرید چای سیاه ممتاز درجه یک گیلان و دیگر نمونه های چای سنتی می توانید از طریق این مجموعه و دریافت بهترین نمونه چای فله اصل و بهترین مارک چای لاهیجان نمایید.

چای سیاه ممتاز

قیمت چای سیاه ممتاز

هر چه چای ها از کیفیت بالاتری برخوردار باشند در بازار با قیمت بالاتری عرضه می شوند اما چنانچه بتوان با مراکز فروش اصلی چای در نواحی چایخیز در ارتباط بود می توان قیمت های بهتر و مناسب تری را نیز در اختیار داشت. مجموعه بازار چای شمال در لاهیجان عرضه کننده مستقیم چای در سطح بازار بوده و همواره برترین کیفیت و رقابتی ترین نرخ ها را ارائه می نماید که جهت دریافت قیمت روز چای در هر نقطه از کشور می توانید از طریق این مرجع تخصصی اقدام نمایید.

فروش چای سیاه ممتاز ارگانیک

تمامی چای های برداشت گیلان ۱۰۰% طبیعی و فاقد اسانس بوده و گزینه های مطلوب به جهت خرید برشمرده می شوند. چای سیاه از پرتقاضا ترین چای های موجود بوده و برای خرید چای اصل و ۱۰۰% خالص بودن واسطه می توانید با ما همراه شوید و فروش چای سیاه ممتاز ارگانیک، انواع چای شکسته و چای قلم و سایر چای ها را در حجم های درخواستی در تمام سال بدون دغدغه و تولید تازه سال دریافت نمایید.

چای سیاه ممتاز

فروشگاه چای ممتاز لاهیجان

مراکز فروش چای در سطح مناطق چایخیز در تلاشند تا با ارتباط مستقمی با مشتریان چای درجه یک و اعلا را ارائه و متقاضیان بدین رو می توانند کیفیت های مطلوب و تضمین شده ای از چای را تجربه نمایند. فروشگاه چای ممتاز لاهیجان عرضه کننده تنوعی از چای اصیل لاهیجان از برداشت های چای تابستان، بهارو پاییز بوده و این فرصت را فراهم نموده تا در هر زمان و هر مکان بدون تاخر بتوان انواعی از چای های طبیعی و فاقد اسانس را خریداری و در صورت فعالیت فروش آن حاشیه سود خوبی را تجربه نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای ممتاز

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان از کارخانه چایسازی برای متقاضیان عمده و کیلویی …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام