بازرگانی تیدا
خانه / چای بهاره / قیمت انواع چای بهاره ۹۹

قیمت انواع چای بهاره ۹۹

قیمت انواع چای بهاره ۹۹ را به قیمت درب کارخانه از مرکز فروش چای شمال دریافت نمایید. آیا می دانستید با خرید اینترنتی چای از بازرگانی تیدا می توان بهترین چای سیاه و چای سبز فله خوش رایحه و سنتی اصیل ایرانی را در اختیار داشته باشید؟ مدت زمان ارسال و حداقل میزان سفارشات چگونه و چه مقدار است؟

آیا تاکنون می دانستید که برگ سبز چای در کشور ما در ۳ فصل بهار، تابستان و پاییز برداشت می شوند؟ آیا تاکنون القاب چای بهاره، چای تابستانه و چای پاییزه را به گوش شنیده اید؟ نظرتان در مورد رایحه و رنگ چای نقاط مختلف چایخیز چیست؟ استعلام قیمت انواع چای بهاره ۹۹ را از کجا انجام دهیم؟

قیمت انواع چای بهاره

چای بهاره چه چایی است؟

در بهار هر سال با آغاز رویش جوانه های ابتدایی در بوته چای و کامل شدن رشد و موقعیت برداشت در نیمه اول اردیبهشت ماه تکاپو و هیجان عملیات برداشت و تولید آغاز و شاداب ترین برگ های بالایی یعنی یک غنچه و دو برگ چیده و روانه کارخانه ها به جهت تولید می شود به چایی که در این فصل به دست می آید چای بهاره گفته شده که رایحه ای بیش از ۱۰ الی ۲۰% بیشتر از سایر فصول را دارا است و تلخی و گسی دلچسبی را به دلیل برگ های جوان و مواد مغذی بسیار در خود نهان دارد.

رقم بندی انواع چای بهاره سیاه و سبز

  • چای سرگل بهاره
  • چای ممتاز بهاره
  • چای شکسته بهاره
  • چای قلم بهاره
  • چای باروتی بهاره
  • چای خاکه بهاره

قیمت انواع چای بهاره

در مورد رایحه و رنگ چای نقاط مختلف چایخیز چه می دانید؟

در نواحی چایخیز شمالی با توجه به شرایط عالی پرورش چای می توان شاهد خالص ترین و سالم ترین چای ها بدون استفاده از سموم شیمایی در باغات چای و در کارخانه ها بدون دخالت هیچگونه رنگ و اسانس یبود. بنابراین چای ها کاملا اصل و طبیعی رنگ و رایحه دلنشینی داشته و از این رو بدان لقب چای دیردم نیز داده اند. منطقه پرورش نیز بر درصد رنگپذیری یا رایحه چای تاثیرگذار خواهند بود. چای کشت یافته در نقاط مرتفع خوش رنگ تر و چای نواحی جلگه ای رایحه بالاتری را به همراه خواهند داشت.

بهترین چای سیاه و چای سبز بهاره کدامند؟

  • چای سرگل سیاه و سبز
  • چای ممتاز سیاه و سبز
  • چای قلم سیاه و سبز

این سه چای از پرتقاضاترین و بهترین چای بهاره برشمرده می شوند.

قیمت انواع چای بهاره

قیمت انواع چای بهاره ۹۹

خریداران چای در بازار به گروه های مختلفی تقسیم می شوند: یا کیفیت را در اولوییت قرار می دهند، یا کیفیت و قیمت در کنار هم مهم می باشند و یا قیمت در صدر اولویت قرار دارد. برای فراهم شدن این دغدغه همواره مرجع چای شمال بهترین و مرغوب ترین چای سنتی اصیل لاهیجان را در رده بندی مختلف آماده و از این رو خریداران می توانند چای مورد نظر و دلخواه خود را در تنوعی از بهترین ها از ارزان تا گران خریداری نمایند. برای استعلام قیمت انواع چای بهاره ۹۹ می توانید از همین حالا اقدام و با در دست داشتن قیمت های درب کارخانه صرفه جویی در هزینه ها و سرعت در پخش چای را تجربه نمایید.

تفاوت چای بهاره با چای تابستانه و پاییزه در چیست؟

  1. کیفیت چای ها
  2. نوع برگ ها در بهاره جوان و شاداب در سایر فصول رو به ضمخت و خشبی تر شدن
  3. قیمت چای ها
  4. میزان تقاضا ها
  5. میزان محصول به دست آمده

قیمت انواع چای بهاره

مرکز فروش چای بهاره شمال

در شمال ایران مراکز عرضه و فروش چای بسیاری با توجه به منابع اصلی تولید چای (کارخانه ها) به چشم می خورند لذا فرصت خوب و مناسبی را برای خریداران با توجه به مشخص بودن ان مرکز ها فراهم نموده تا بتوانند چای طبیعی و خالص دنیا را در دسترس داشته باشند. برای خرید چای می توان قیمت انواع چای بهاره و… را به شکل ارزان تر و واحد تری در اختیار داشت. مرکز پخش چای لاهیجان به دلیل داشتن منابع اصلی و متعدد تولید چای از مهم ترین مرکز عرضه و توزیع چای اعلا در بازار چای ایران می باشند.

خرید اینترنتی چای بهاره فله درجه یک

یکی از راه های آسان این روز ها ارتباط فروشنده اصلی و مشتری در بستر فضای مجازی می باشد. چرا که توانسته اند به شکل آسان تری با یکدیگر مواجه و سطح رضایتمندی دوطرفه را تا سطح بالایی افزایش دهد. هم اینک خرید اینترنتی چای بهاره فله درجه یک و قیمت انواع چای بهاره ۹۹ به شکل راحت تری در حال عرضه بوده و خریداران با اعتماد بیشتر می توانند چای خالص و اصل را ظرف مدت سریعی در اختیار داشته باشند.

مدت زمان ارسال و حداقل میزان سفارشات چگونه و چه مقدار است؟

مدت زمان ارسال سفارشات بسته به حجم و شیوه ارسال ائم از باربری، پست، تیپاکس یا اتوبوس متغیر بوده و این زمان می توانند از ظرف زمان ۱ روز الی ۷ روز کاری را به دنبال داشته باشد. حداقل میزان سفارشات خانگی از ۲ کیلو و خرید عمده چای از ۵۰ کیلو پذیرفته خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای بهاره

فروش چای بهاره گیلان درجه یک

فروش چای بهاره گیلان درجه یک به قیمت کارخانه به صورت اینترنتی آغاز شد؟ برای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام