بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / خرید بهترین انواع چای سبز ایرانی

خرید بهترین انواع چای سبز ایرانی

خرید بهترین انواع چای سبز ایرانی اصل را چگونه و از کجا می توان انجام داد؟ فروش عمده انواع چای سبز بهاره لاهیجان به قیمت درب کارخانه در سراسر ایران به صورت تازه و کاملا درجه ۱ آغاز شد. به نظر شما آیا ایران توانسته در زمینه تولید و خدمات خرید انواع چای سبز به مشتریان موفق باشد؟

یکی از تولیداتی که طی سال ها تولید و کاشت آن ادامه دارد چای است این محصول نه تنها برای مصرف کنندگان زننده نشده بلکه با طعم دلنشین و رنگ فوق العاده محبوبیت بیشتری را در دنیا کسب و امروزه با دنیایی از تنوع از نوع، برند و… در بازار در حال عرضه می باشد. تولید چای سیاه در دنیا در مقام اول و چای سبز در رتبه دوم پس از آن قرار دارد. چای سبز سر منشاء آن از کشور چین و در ابتدا تنها جنبه درمانی داشته اما امروزه به یک نوشیدنی اعجاب امگیز در کنار چای سنتی سیاه مبدل شده است.

خرید بهترین انواع چای سبز ایرانی

چای سبز ایرانی

کشور ایران طی سال ها تجربه در زمینه تولید چای اما در تولید چای سبز مدت زمان زیادی از آغازش نمی گذرد. این چای محبوب از بهترین برگ های همان گیاه چای اما طی فرآیند متفاوت از چای های سیاه تهیه می گردد. یعنی مرحله تخمیر برگ سبز ها حذف و پس از مالش سریعا برگ ها توسط بخار و یا در دیگ های بزرگ بر اثر گرما خشک و در نتیجه ماهیت برگ سبز با خواص موجود در آن به شکل بهتری حفظ می گردد. ایران هم اینک از بهترین تولیدکنندگان چای برشمرده شده و در گیلان می توان اعلاترین انواع چای ارگانیک و کاملا اصل را مشاهده و خریداری نمود.

انواع چای سبز در ایران

رتبه بندی چای سبز همانند چای های سیاه با چند اسامی شناخته شده و رایج می باشد.

  • چای سبز سرگل
  • چای سبز ممتاز
  • چای سبز قلم
  • چای سبز شکسته
  • چای سبز باروتی
  • چای سبز خاکه
  • چای سبز ساچمه ای

خرید بهترین انواع چای سبز ایرانی

بهترین چای سبز موجود در بازار

در هر رده از چای ها برای اینکه مشتریان بتوانند بهترین پاسخ را دریافت نمایند چندین درجه بندی وجود دارد از قوی تر تا ضعیف تر که بر حسب نوع و رنج قیمت می توان هر یک را خریداری نمود. در مورد کیفیت چای از لحاظ فصل برداشت می توان با اطمینا به برداشت چای در بهار با عنوان چای بهاره اشاره نمود که ترد بودن و کیفیت بالایی را می توان در رده های این فصل شاهد بود اگر چه چای این زمان قیمت بالاتری دارد اما همواره بیشتر مورد توجه متقاضیان در بازار چای قرار دارد. در رده چای سبز نیز نمونه های چای سرگل، چای قلم، چای ممتاز ارجحیت بالاتری را دارا هستند.

شیوه های تامین چای در ایران

  • خرید از کارخانه
  • خرید اینترنتی از کارخانه و مراکز فروش
  • از طریق واسطه
  • عوامل توزیع
  • فروشگاه ها

خرید بهترین انواع چای سبز ایرانی

خرید بهترین انواع چای سبز ایرانی

قطعا برای خرید چای خریداران بیشتر تمایل به خرید مستقیم را به جهت تازه بودن و اطمینان از خلوص می پسندند. متقاضیان این امکان را دارند تا در هر رده از بهترین تا ضعیف ترین درجه چای را خریداری نمایند. هر چه چای مرغوبیت بیشتر در نتیجه قیمت بالاتری را دارا است. برای خرید بهترین انواع چای سبز ایرانی به صورت دست اول و دریافت مناسب ترین نرخ روز هر کیلو چای می توانید با ما در ارتباط و انواع چای لاهیجان را در هر زمان با تضمین کیفیت و مستقیم و سریع به صورت عمده و کیلوی و یا فله و بسته بندی دریافت نمایید.

قیمت خرید بهترین انواع چای سبز ایرانی اصل

شناخت و پی بردن به اصل بودن چای نیازمند یکسری آزمایشات و ابزار های مختلف است که شاید از عهده هر شخصی بر نیاید. افزودن اسانس ها و رنگ به چای امروزه به وضوح قابل مشاهده بوده و بیشترین حجم از تقلبات و اختلاط را در رده بندی چای سیاه شاهد می باشیم و در حوزه چای سبز با توجه به نوع چای کمتر این عمل رویت می شود. منابع تولید چای در شمال ایران همواره بر این اصل استوارند که چای خالص و بدون رنگ مصنوعی و اسانس را تولید و به مصرف کننده برسانند لذا فرصت خوبی را برای خرید و در نتیجه درک خواص بهتر و قیمت های ارزان تر فراهم نموده اند. برای اطلاع و دریافت قیمت خرید بهترین انواع چای سبز ایرانی اصل در هر زمان با کمترین نوسان می توانید مجموعه چای شمال را به یاد بسپارید.

خرید بهترین انواع چای سبز ایرانی

فروش انواع چای سبز خوب و تازه بهاره

فصل بهار یکی از موقعیت های خبو را در ایران برای بازار چای رقم میزند چرا که برداشت در این زمان آغاز و چای تازه تولید با کیفیت بالایی را می توان در اختیار داشت. کارخانه چای فروش انواع چای سبز خوب و تازه بهاره را آغاز و فرصت خوبی را برای متقاضیان هم عمده و هم کیلویی در نقاط چایخیز فراهم و در طی سال های اخیر با ارائه و فروش چای در سایت ها توانسته اند در عرضه بهتر و بیشتر چای طبیعی موفق تر از قبل عمل نمایند. برای خرید بهترین انواع چای سبز ایرانی و خالص ترین چای سنتی سیاه محلی می توان به مراکز معتبر فروش چای در گیلان اکتفا و بهترین کیفیت ها را دریافت نمود.

بازار خرید چای سبز ایرانی به صورت فله و عمده

فروشندگان و عرضه کنندگان چای در بازار چای های مختلفی ر ا عرضه و بدین طریق در صدد حفظ زضایت مشتریان خویش می باشند. اما آیا فکر کرده اید که منابع تولید چای در ایران می توانند علاوه بر کسب درآمد بیشتر رضایت بیشتر و کسب سود بالاتری را برای شما مهیا نمایند؟ بازار خرید چای سبز ایرانی به صورت فله و عمده از سوی مجموعه آرکا فراهم و فروشندگان چای در سطح بازار ایران می توانند سفارشات انواع چای خود را ارائه و شرایط بسیار عالی و خوبی را تجربه نمایند. شما با خرید حداقل ۳۰ کیلو چای می توانید از قیمت های عمده نیز بهره مند شوید.

خرید بهترین انواع چای سبز ایرانی

خرید اینترنتی بهترین چای سبز تازه شمال ایرانی

قطعا همه مصرف کنندگان و فعالان چای می دانند که هر چای برداشت تازه تر باشد می تواند مرغوبیت و کیفیت بالاتر و مورد انتظار تری را از خود نمایان کنند. برداشت های تازه دارای رنگ ظاهر بهتر و هر چه از تولید چای می گذرد قطعا تغییر رنگ ظاهر را در چای شاهد خواهیم بود. چای سبز برداشت تازه رنگ روشن خوبی را دارا هستند و هر چه چای سبز از زمان برداشت و تولیدش می گذرد در نتیجه چای تیره تر و رنگش رو به قهوه ای تر می رود. با خرید اینترنتی چای، این محصول به شکل تازه تری در اختیار قرار خواهد گرفت و لذا می توان با خرید اینترنتی، خرید بهترین انواع چای سبز ایرانی را ائم از برداشت بهاره، تابستانه و پاییزه دریافت نمود.

فرصت خرید چای سبز تازه امساله لاهیجان

به دنبال خرید چای سبز تازه امساله لاهیجان هستید؟ آیا فروشنده چای در شهر خود و نیازمند تامین چای خوب و درجه یک می باشید؟ آیا قصد خرید عمده و چای فله را دارید؟ فرصت خرید بهترین انواع چای سبز ایرانی و چای اصیل سیاه بهاره فراهم و بدین طریق می توان تجارت خوب و پر سودی را در این حیطه با سرعت در ثبت سفارش و ارائه بهترین قیمت تجربه نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲

چای سبز گیلان (لاهیجان) بهترین نمونه چای ارگانیک خالص می باشد. قیمت چای سبز گیلان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام