بازرگانی تیدا
خانه / چای قلم / چای قلم ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید در سال جدید

چای قلم ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید در سال جدید

چای قلم ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید در سال جدید در کنار سایر انواع چای ها آغاز شده است. فروش چای قلمی ۱ کیلو گرمی با بهترین کیفیت و نمونه ممتاز می باشد. فروشگاه چای شمال چای سیاه و سبز خالص را در درجه بندی های مختلف در بازار عرضه می نماید.

گیاه چای دارای برگ های متعددی می باشد که برخی ماندگار و قابلیت برداشت ندارند و تنها برگ های بالایی در این گیاه که تازه بوده و ساقه های تردی را دارا هستند قابلیت برداشت و انتقال به کارخانه را جهت تولید دارا هستند. قابلیت برداشت برگ سبز در ۳ فصل بهار و تابستان و پاییز در گیلان امکان پذیر و در زمستان به گیاه اجازه استراحت و تجدید قوا داده می شود.

چای قلم

چای قلم بهاره ایرانی چیست؟

برگ های بسیار جوان چای غنچه میانی و دو برگ پس از آن جهت آماده سازی چای سرگل و چای ممتاز بهترین نمونه ها هستند. برای تولید چای قلم از برگ های سوم و یا به بعد هم استفاده لذا دارای ظاهر درشت و قلمی بوده که با این نام خوانده می شود. از نظر سایز این نمونه بین متاز و شکسته قرار داشته و در جدول رده بندی رتبه سوم را دارا است. این چای دارای ویژگی هایی چون :

  • رایحه عالی
  • طعم گس
  • رنگدهی مطلوب
  • قدرت دم کشیدن ۱۲ الی ۱۵ دقیقه
  • ظاهر درشت و پیچش دار
  • بدون افزودنی
  • دارای ساقه در نمونه سنتی
  • قابلیت برداشت و تولید در بهار و تابستان و پاییز
  • ارزش قیمتی مناسب می باشد.

فرق چای قلم با ممتاز

یکی از نمونه های وجه تمایز چای ها در اندازه و سایز چای ها می باشد. چای قلمی دارای ظاهر درشت و نمونه ممتاز سایز متوسط دارد. بر اساس سایز چای میتوان قدرت دم کشیدن را متفاوت دانست که چای ممتاز در مدت زمان کمتری نسبت به قلمی دم خواهد کشید. هر چه ظاهر چای درشت تر در نتیجه خاصیت بیشتری دارد. عملیات سورت سبب کاهش میزان چوب در چای می گردد که چای ممتاز دارای حداقل میزان ساقه و حال اینکه چای درشت قلم دارای ساقه می باشد.

چای قلم

خواص چای قلمی

  • ملین
  • مراقبت از معده
  • کاهش غلظت خون
  • کاهش فشار خون
  • افزایش هوشیاری و تمرکز
  • نشاط بخش
  • ضد سرطان
  • ضد ویروس و…

چای قلم

چای قلم ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید در سال جدید

هر ساله با آغاز برداشت برگ سبز خریداران بسیاری اقدام به ثبت سفارش از انواع چای درجه ۱ از نواحی شمالی چون گیلان و شهر لاهیجان می نمایند. چای بهاره یکی از نمونه های اعلا و اصیل چای ایران است که رایحه و رنگ بی نظیری را دارا است. درجه بندی های مختلفی را می توان در هر رده از چای ها دید که نمونه های ممتاز سطح تقاضای بیشتری را با توجه به کیفیت دارا می باشند. چای قلم ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید در سال جدید از سوی مرکز چای شمال به صورت مستقیم و نرخ رقابتی ارائه و جهت دریافت قیمت روز چای در هر کجای ایران و ثبت سفارش خرید چای می توان از سوی این مرکز اقدام نمود.

فروش چای قلم درشت و لیزری لاهیجان عمده و کیلویی

در بخشی از نمونه چای سنتی قلمی عملیات سورتینگ انجام می گردد که سبب می شود تا چای ظاهر یکدستی پیدا کند که در برخی ناطق با بازار یابی خوب و بسیاری همراه است. فروش چای قلم درشت و لیزری لاهیجان عمده و کیلویی در حال انجام و خریداران با هر سطح توقع می توانند سفارشات انواع چای اصیل ایرانی ۱۰۰% خالص را ثبت و از مزیت های کیفی و قیمتی آن با حاشیه سود مناسب بهره مند شد.

چای قلم

چای قلم سیاه و سبز در فروشگاه اینترنتی چای شمال

درست است که چای سیاه از متقاضیان بالایی در هر رده برخوردار است اما نمی توان چای سبز را نادیده گرفت این چای نیز بازار فروش خوبی را هم اینک دارا و متقاضیان بسیاری اقدام به خرید این چای در کنار چای سیاه و رسیدن به سطح تعادل مشتریان خود می نمایند. در فروشگاه اینترنتی چای شمال این امکان فراهم می باشد تا بهترین چای های تازه سال را مستقیم سفارش داد چه خرید های کیلویی و چه سفارشات عمده. حداقل حجم خرید جزیی از ۲ کیلو و عمده از ۳۰ کیلو قابل ثبت است. انواع چای قابل عرضه در این مجموعه ائم از چای سبز و سیاه عبارتند از :

  1. چای سرچین سرگل
  2. چای ممتاز
  3. چای درشت قلم سنتی، لیزری، سوزنی
  4. چای شکسته درجه ۱ و ۲
  5. چای باروتی
  6. چای خاکه
  7. چای ساچمه ای
  8. چای دستی
  9. چای صادراتی

چای قلم

خرید بهترین انواع چای قلم گیلان

گیلان مهد پرورش چای و بزرگ ترین تولید کننده و بیشترین سطح باغات چای را در ایران دارا می باشد لذا می توان این منطقه را مناسب ترین مناطق مورد اعتماد برای خرید و فروش چای دانست. بهترین برداشت چای را می توان در بهار و با نام چای بهاره دانست. برای خرید بهترین انواع چای قلم گیلان و سایر نمونه های رده بندی چای ارگانیک و ۱۰۰% خالص می توان به صورت اینترنتی از هر کجای ایران اقدام و تجارت خوب و با حاشیه سود مناسبی را تجربه نمود. چای ایران یکی از بهترین نمونه چای های دنیا است و علاوه بر بازار داخلی هم اینک صادرات چای به دیگر نقاط را شاهد و ارزآوری خوبی را برای کشور به همراه داشته است که با حمایت از این صنعت می توان در بهبود هر چه بهتر این حوزه گام برداشت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای قلم

چای قلم یک شمال بهاره لاهیجان خرید و قیمت

چای قلم یک شمال بهاره لاهیجان خرید و قیمت بدون واسطه در سراسر ایران به …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام