بازرگانی تیدا
خانه / دسته‌بندی نشده / اعلام قیمت و خرید انواع چای شمال درجه یک

اعلام قیمت و خرید انواع چای شمال درجه یک

چای شمال متعلق به استان گیلان و شهر لاهیجان یکی از بهترین تولیدات داخلی نام دارند. اعلام قیمت و خرید انواع چای شمال درجه یک را می توان مستقیم از مراکز فعال در این زمینه دریافت نمود. فروش چای سنتی و اصیل تازه بهاره شمال به صورت اینترنتی و از طریق فروشگاه آنلاین پیش رو در حال انجام می باشد.

چای شمال

چای شمال ایرانی

بستر های کاشت،تولید، توسعه و صادرات چای در دو استان شمالی مازندران و گیلان علی الخصوص بخش عظیم آن در گیلان فراهم و میسر می باشد. چای سیاه و چای سبز دو مورد از بخش اعظم و اصلی بوده و در ۳ فصل بهار و تابستان و پاییز برداشت و آماده می شوند. قابلیت تولید خالص این چای و ارگانیک بودن تولیدات سبب برتر بودن این چای و گزینه مطلوبی برای مصرف روزانه و بهره گیری از خواص درمانی آن می باشد.

مزارع چای شمال ایران

مزارع چای شمال ایران در نواحی محدود و خاصی قرار دارند و می توان این مناظر را هم در نواحی مرتفع و صعب العبور و هم در نواحی پست و جلگه ای شاهد بود. بستر خوب اقلیمی این نواحی سبب گشته تا باغات چای عاری از هر گونه آفت و حشره ای باشد و لزوم استفاده از سموم در این مکان ها حذف گشته است. با زمستانی شدن هوا برداشت برگ سبز متوقف گشته چون برگ ها قابلیت برداشت نداشته و کاملا خشبی گشته اند لذا اجاره استراحت به گیاه در این زمان داده می شود. در فصل بهار بیشترین حجم تکاپو در مزارع و باغات وجود داشته و در پاییز گیاه چای به گلدهی می نشیند، ضمن اینکه این گیاه بی خزان و همیشه سبز می باشد.

رتبه بندی چای شمال بر اساس کیفیت

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای قلم
  • چای شکسته
  • چای باروتی
  • چای خاکه

بهترین انواع چای شمال را بشناسید

بهترین نمونه چای های شمال، چای های حاصل از برداشت چین اول در بهار بوده که آن را با نام چای سرگل یا چای زرین یا چای سرچین می شناسند. پس از این چای، چای ممتاز و چای قلم دو نمونه پر تقاضا در بازار نام دارند. هر متقاضی این امکان را خواهد داشت تا با توجه به تنوع های موجود چای مورد درخواست خود را از این نقاط تامین نماید.

چای شمال

از قابلیت های چای شمال

  1. رنگ کاملا طبیعی و عالی
  2. طعم گس و عالی
  3. رایحه بی نظیر و به دور از هر گونه اسانس و ماده اضافی
  4. رشد یافته در بهترین شرایط طبیعی و سالم
  5. رنگ زلال و شفاف بعد دم کشیدن
  6. نیازمند دمکشی اصولی
  7. حفظ ماهیت چای دم شده تا ساعت ها بعد تولید
  8. عدم رنگپذیری سریع در هر شرایط
  9. دارای قیمت های بسیار مناسب

چای شمال

اعلام قیمت و خرید انواع چای شمال درجه یک

همیشه مبحث قیمت یکی از اساسی ترین و مهم ترین فاکتور ها در کنار کیفیت برای خریداران می باشد. قیمت چای تحت عوامل متعددی قرار داشته اما در طول سال نسبت به دیگر محصولات کمتر دچار نوسان می گردد و بیشترین سیر صعودی قیمت متعلق به چین اول با توجه به تعیین نرخ برگ سبز و نوبرانه بودن چای می باشد. دسته بندی و درجه بندی شدن چای ها این اجازه را به مشتریان می دهد تا بر اساس بررسی و نظر خرید خود را انجام نمایند. قطعا هرچه کیفیت چای حاصله بالاتر در نتیجه قیمت بالاتری را به دنبال خواهد داشت اما یک راه کار اصولی برای دریافت قیمت ارزان تر چای ارتباط با مراکز و کارشناسان مجموعه های فعال بوده که می توانند با شرایط اعلام قیمت و خرید انواع چای شمال درجه یک را برای خریداران چه عمده و چه جزیی فراهم نمایند.

خرید و فروش چای شمال عمده

خرید عمده و تامین چای در طول سال برای بسیاری از فروشندگان آن حائز اهمیت می باشد. چای ایرانی یکی از گزینه های مطلوب فعالیت با توجه به سلامت، کیفیت و دسترسی همیشگی بدان می باشد. انواع چای شمال ائم از نمونه های چای سنتی و محلی، چای ممتاز، چای قلم لیزری و سوزنی و.. در دهه های اخیر بسیار مورد توجه و همواره در لیست سفارشات خرید عمده فروشان قرار دارد. برای خرید چای فله اصل و بهترین مارک چای لاهیجان می توان از مجموعه مقابل که عرضه کننده دست اول چای شمال می باشد بهره برد.

دریافت بهترین قیمت روز چای شمال

آیا به دنبال دریافت بهترین قیمت روز چای شمال هستید؟ برای خرید چه راهکاری را بهتر می دانید؟ مسلما برای هر خریدار، خرید مستقیم یکی از بهترین فرصت ها می باشد. این روز ها طیف وسیعی از کارخانه ها و مراکز فروش ها اقدام به فعالیت در بستر های مجازی و اینترنتی نموده اند از این رو شرایط خرید بهتر و ارزان تری را فراهم نموده اند. چنانچه از خریداران چای ارگانیک و طبیعی هستید با دریافت بهترین قیمت روز چای شمال و کیفیت های تضمین شده می تواند شرایط همکاری خوب و دائمی را تجربه نمایید.

چای شمال

خرید اینترنتی انواع چای شمال بدون واسطه

در محصولاتی چون چای و وجود رقبای بالا می توان واسطه ها و دست های بسیاری را مشاهده نمود که گاها سبب افزایش قیمت و کاهش و افت کیفت چای جهت سوددهی بیشتر می شوند. خرید اینترنتی انواع چای شمال بدون واسطه این فرصت را فراهم نموده تا بتوان در مکانی امن و بدون دغدغه و مستقیم از تازه ترین چای سیاه و چای سبز اصل خریداری و کیفیت فراتری از بازار را تجربه نمود. طعم خالص چای ایرانی را همین حالا با ما تجربه نمایید.

فروش چای اصیل و بهاره شمال در تهران

مراکز عرضه و فروش چای در تهران به نسبت سایر شهر ها بالا و تقاضای خرید بیشتری را نیز شاهد می باشد. مرکزیت این نقطه و نزدیک بودن آن به شمال سبب شده تا جابجایی و مبادلات آن به شکل بیشتر و بهتری انجام شده و بازار چای ایرانی در این نقطه را همواره متنوع و از نمونه های متنوع برند های مختلف شاهد بود. با شناخت نوع چای و یا مدنظر بودن یک برند می توان به شکل بهتری خرید خود را انجام نمود.فروش چای اصیل و بهاره شمال در تهران و سایر شهر های ایران به صورت تخصصی در حال انجام و جهت استعلام و اعلام قیمت و خرید انواع چای شمال درجه یک بدون محدودیت در هر زمان می توان اقدام نمود.

چای شمال

مرکز فروش مستقیم چای بهاره لاهیجان گیلان (چای اصیل شمال)

گیلان خوش طعم ترین و بهترین چای ایران را دارا است و مرغوب ترین چای سنتی در منطقه لاهیجان در حال تولید می باشد. چای های بهاره رایحه بالاتر و با توجه به برداشت جوان ترین برگ ها کیفیت بیشتری را دارا می باشند و رنگ پذیری بیشتر را می توان از چای تابستانه و پاییزه انتظار داشت. مرکز فروش مستقیم چای بهاره لاهیجان در گیلان فعالیت مستمری داشته و برای خرید انواع چای سیاه اصل و اعلاترین نمونه های چای تولید داخلی می توان از این مکان ها بهره و سودآوی خوبی را نیز تجربه نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت چای ممتاز

قیمت چای ممتاز بهاره ۱۴۰۰

قیمت چای ممتاز بهاره ۱۴۰۰ چند است؟ خرید اینترنتی چای اعلای شمال ایرانی را با …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام