بازرگانی تیدا
خانه / دسته‌بندی نشده / قیمت چای ممتاز بهاره ۱۴۰۰

قیمت چای ممتاز بهاره ۱۴۰۰

قیمت چای ممتاز بهاره ۱۴۰۰ چند است؟ خرید اینترنتی چای اعلای شمال ایرانی را با نازل ترین قیمت از طریق بازرگانی تیدا انجام نمایید. فروش بهترین چای ممتاز سیاه و سبز از معتبرترین مراکز عرضه چای گیلان در حال انجام و امکان خرید عمده و جزیی برای متقاضیان وجود دارد.

قیمت چای ممتاز

چای ممتاز بهاره

این چای را می توان حاصل بهترین برداشت برگ سبز در طول سال و اعلاترین کیفیت ها دانست. چای ممتاز به نوبه خود پرفروش ترین چای سال ایرانی و از چای های خوش رنگ و رایحه با طعمی بی نظیر است. این چای به عنوان یک چای وزین از سایر رده های چای شکسته و قلم ارزش قیمتی بالاتری داشته و حجم کمتری از فضا را اشغال می نماید. در تهیه این چای از برگ های جوان و شاداب بالایی استفاده شده و لطافت بالای برگ ها سبب ایجاد یک چای ترد و کاملا طبیعی می گردد که نمونه این چای دارای ویژگی های تک و منحصر به فردی است.

  1. پیچ دار بودن دانه های چای
  2. وزن دار بودن
  3. مدت زمان دم کشی مطلوب ۱۰ الی ۱۲ دقیقه
  4. عدم رنگدهی سریع
  5. فاقد رنگ و اسانس بودن
  6. رایحه قوی و طبیعی
  7. تولید به شیوه سنتی از ویژگی های این چای اصیل ایرانی است.

قیمت چای ممتاز

خواص چای ممتاز بهاره چیست؟

  • آنتی اکسیدان بالا
  • ضد تب
  • ضد ویروس
  • محافظت از پوست و مو و استخوان ها
  • ضد فشار
  • جهت تناسب اندام
  • مراقبت از معده
  • پیشگیری از سکته و…

قیمت چای ممتاز

قیمت چای ممتاز بهاره ۱۴۰۰

با توجه به برداشت برگ های تازه و جوان گیاه چای در بهار و نوبرانه بدن چای حاصله لذا ارزش قیمت این چای بالا و خریداران به کیفیت بالای چای بهاره ایمان دارند. قیمت چای ممتاز بهاره ۱۴۰۰ از نوع چای سیاه و چای سبز هر کیلو ۱۱۵۰۰۰ تومان در مجموعه تعیین و چای های فوق مرغوبیت بسیار بالا و ۱۰۰% خالص می باشند. چنانچه به دنبال یک چای اصل و وزین جهت مصرف روزانه می باشید این چای بهترین پیشنهاد بوده و جهت دریافت لیست قیمت عمده انواع چای و قیمت چای ممتاز عمده و فله می توانید از طریق ارتباط با مشاورین و کارشناسان مجموعه اقدام نمایید.

خرید چای ممتاز سیاه و سبز لاهیجان

خریداران چای ایرانی در هر فرصتی به دنبال تامین چای از بهترین نقطه و محل کشت و تولید چای یعنی لاهیجان بوده و در فصول مختلف جهت تهیه و تامین این چای اقدام به ثبت سفارش می نمایند. برای اینکه بتوانید مرغوب ترین چای سال از نمونه های چای سیاه و چای سبز را با شرایط ویژه دریافت نمایید حتما توصیه می شود تا ثبت سفارشات خود را از طریق مراکز تخصصی چای شمال انجام نموده و بهترین چای ممتاز برداشت بهاره ۱۴۰۰ را تجربه نمایید.

قیمت چای ممتاز

فروش بهترین چای ممتاز گیلان

گیلان یکی از مهم ترین محل های داد و ستد چای در ایران محسوب شده و فعالیت مراکز و کارخانه های چایسازی در سطح بسیار سبب شده تا بتوان کیفیت های مختلف و قیمت های رقابتی را مشاهده نمد که فرصت بسیار عالی را جهت درآمد و خرید ارزان تر چای ها فراهم نموده است. چای ممتاز نمونه ای اعلا از چای تولید داخلی است و قیمت چای ممتاز بهاره ۱۴۰۰ بر طیق فاکتور های مبنی بر کیفیت تعیین و در سال جاری نسبت به سال قبل افزایش داشته اما این افزایش متناسب و مناسب و گزینه مطلوبی به جهت خرید برشمرده خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای شمال

اعلام قیمت و خرید انواع چای شمال درجه یک

چای شمال متعلق به استان گیلان و شهر لاهیجان یکی از بهترین تولیدات داخلی نام …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام