بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / خرید چای خالص ایرانی ارگانیک

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک چگونه و از کجا انجام دهیم؟ مشخصات و قیمت چای سبز و سیاه خالص چیست؟ فروش انواع چای بهاره درجه یک و اصل در ایران به صورت مستقیم برای متقاضیان عمده و جزیی فراهم شده است.

خرید چای خالص

چای خالص چگونه به دست می آید؟

برای تهیه چای خالص کار خاصی نیاز نیست کافیست در طی مراحل تولید و آماده سازی از هیچ ماده افزودنی همچون اسانس و رنگ استفاده نشود. نوشیدن این چای خاصیت فراوانی داشته اما در بازار امروز با ورود چای های خارجی بسیار چای های ناخالص و حاوی رنگ مشاهده که ضرر های بسیاری را به همراه دارد. در کشور ما موقعیت پایدار تولید چای طبیعی و ۱% خالص طی سال ها پابرجا و ادامه و می توان با خیالی آسوده انواع چای درجه یک را در اختیار داشت که به شیوه ارتدوکس تهیه و در باغات چای از سموم شیمایی استفاده نشده و از بهترین برگ های چای برای تولید استفاده می شود.

خرید چای خالص

مشخصات چای خالص

  1. بدون رنگ و اسانس
  2. رایحه طبیعی دارد
  3. پس از دم کشیدن رنگ زلال و شفاف دارد
  4. چون بدون اسانس است در صورت لمس زبر و ضمخت است.
  5. رنگ ظاهر چای سیاه متمایل به قهوه ای است نه یکدست مشکی
  6. چون دستکاری نمی شود طعم تلخ و گس آن قابل درک است.
  7. زود دم نمی باشد

چای سیاه و چای سبز خالص در ایران

چای سیاه و چای سبز از تولیدات مهم در کشور ما محسوب می شوند که از یک گیاه و طی مراحل تولید خاص آماده می شوند. در نمونه های چای سیاه تخلفات و اختلاط بیشتر به چشم خورده اما نمونه های چای سبز کمتر دچار این اتفاق می شوند. درجه بندی های مختلفی در این دو رده قابل مشاهداست ائم از نمونه های : چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی، چای خاکه، چای ساچمه ای. با نظارت سفت و سخت سازمان سندیکای چای و کارشناسان مورد تایید لذا استفاده از هیچگونه مواد افزودنی به چای مجاز نبوده و چای به خالص ترین شیوه روانه بازار می شود و خرید مستقیم چای بدور از واسطه به خریداران و متقاضیان چای در ایران توصیه می شود.

خرید چای خالص

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک

امروزه در بازار خرید چای های ارگانیک و طبیعی تقاضای بالایی را دارا هستند. در تهیه این چای از برگ های مرغوب بالایی چای استفاده و عملیات تولید طبیعی را طی و در نتیجه دارای گسی و تلخی خاصی بوده و از جمله دیر دم نامیده می شود که برای نوشیدن نیاز به دم کشیدن صحیح و اصولی دارد و غیر این اگر چای با واژه زوددم را مشاهه کرید باید به ماهیت تقلبی و غیر اصل بودن آن شک نمایید. برای خرید چای خالص ایرانی ارگانیک بهتر است حتما با مراجع معتبر و در ارتباط با این محصول در شمال ایران علی الخصوص در گیلان در ارتباط و تامین بار خود را به مراجع بسپارید.

خرید چای خالص از کجا بخریم؟

برای خرید چای خالص معتبرترین و مهم ترین مراکز کجاست؟ چگونه یک چای خوب بخریم؟ مراکز تولید چای در ایران محدود و بخش بزرگی از آن در گیلان و کمی در مازندران قرار دارند که سبب شده تا در بین خریداران واقعی شناخته شده و همواره جهت تامین معتبر ترین مراکز شناخته شوند. چنانچه قصد خرید چای خالص و مرغوب ترین انواع چای از نمونه های چای بهاره، تابستانه و پاییزه را دارید می توانید در هر زمان تنها با یک ارتباط و دریافت لیست قیمت ارزان تر چای از نمونه های پرتقاضا و پرفروش چای درجه یک در سراسر ایران بهره مند شوید.

خرید چای خالص

فروش چای خالص بهاره درجه یک

برداشت برگ سبز چای در بهار به دلیل کیفیت بالا سبب تولید یک چای مرغوب و اعلا می شود و می توان چای بهاره را به عنوان با کیفیت ترین چای در طول سال سفارش نمایید. لازم است بداند که چای بهاره حاوی رایحه بالاتر و برداشت چای در تابستان و پاییز قدرت رنگ دهی بیشتری را دارند. چنانچه رنگدهی چای برای شما حائز اهمیت است چای تابستانه و پاییزه از بهترین گزینه ها به جهت ثبت سفارش می باشد. هم اینک فروش چای خالص بهاره درجه یک از نوع سرگل، قلم سنتی ، ممتاز و… در حال انجام و جهت ثبت سفارش خرید عمده چای می توانید از همین حالا اقدام نمایید.

خرید چای خالص

قیمت چای سبز خالص و چای سیاه اصل در بازار ایران

در بازار ایران چای های سبز و سیاه حاوی رنگ و اسانس با قیمت بالایی در حال فروش بوده ضمن اینکه تولیدات داخلی بالاترین کیفیت و بیشترین میزان خلوص را دارا هستند لذا فرصت پیش رو می تواند بهترین فرصت برای معاملات و کسب و کار در این حیطه بوده و حاشیه سود مناسبی را برای فعالین این کسب و کار به همراه دارد. برای دریافت قیمت چای به شکل رقابتی و ارزان تر با حاشیه سود خوب و مناسب مجموعه چای شمال در لاهیجان بستر های خوبی را فراهم تا شما بتوانید از هر نقطه و در هر زمان با خرید اینترنتی چای از بالاترین کیفیت ها و تنوع ها در رنج قیمتی مناسب تر بهره مند شوید.

نمایندگی چای خالص شمال لاهیجان

لاهیجان به عنوان مرکزی معتبر برای خرید و فروش چای با کارخانه های چایسازی بسیار شناخته و خریداران جهت تامین چای سالانه حجم بالایی از چای مورد نیاز و درخواست مشتریان خود را از سوی این شهر و مراکز مهم فروش چای تامین می نمایند. چنانچه دارای فروشگاه هستید یا جهت تامین چای فله و چای بسته بندی از بهترین مارک چای لاهیجان نمایندگی چای خالص شمال لاهیجان توانسته بهترین و مرغوب ترین انواع چای را تازه و دست اول به شما ارائه و می توانید بدین طریق با خرید چای در هر زمان سفارشات خود را در محل مورد توافق با تضمین کیفیت بالا دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده چای

فروش عمده چای به فروشگاه و عطاری های سراسر کشور

فروش عمده چای به فروشگاه و عطاری های سراسر کشور با بهترین قیمت و حداقل …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام