بازرگانی تیدا
خانه / چای ارگانیک / خرید و استعلام قیمت بهترین انواع چای ارگانیک ایرانی

خرید و استعلام قیمت بهترین انواع چای ارگانیک ایرانی

چای ارگانیک ایران یکی از انواع چای سالم و پرفروش در بازار است. برای خرید و استعلام قیمت بهترین انواع چای ارگانیک ایرانی سیاه و سبز بصورت مستقیم از لاهیجان می توانید از همین حالا اقدام نمایید. خرید اینترنتی چای سنتی و ۱۰۰% خالص را عمده و کیلویی در سراسر شهر های ایران تجربه نمایید.

چای ارگانیک

چای ارگانیک چیست؟

یکی از دغدغه ها و پرسش های افراد در زمینه این است که چای ارگانیک چیست؟ این چای همانند سایر محصولات طبیعی فاقد هر گونه سموم و آفت کش و اسانس می باشد و لذا علاوه بر نوشیدنی بودن به عنوان یک داروی درمانی نیز محسوب می گردد. موقعیت کاشت و تولید این محصول تنها در بخش بزرگ از گیلان در ایران و بخشی از مازندران امکان پذیر بوده و در سه نوبت بهار، تابستان و پاییز برداشت می شود در برداشت برگ ها دقت می شود تا از بالاترین و جوان ترین برگ ها استفاده تا بر مرغوبیت محصول افزوده شود. این نوشیدنی باید به خوبی دم کشیده و برای دریافت خواص آن باید ترجیحا خالص نوشیده شود.

انواع چای ایرانی ارگانیک سیاه و سبز

  • چای سرگل
  • چای ساچمه ای
  • چای ممتاز
  • چای قلم
  • چای شکسته
  • چای باروتی
  • چای خاکه

چای ارگانیک

خواص چای ارگانیک را می دانید؟

  • برای تناسب اندام
  • ضد درد
  • دفع کننده سموم
  • ضد التهاب
  • کاهنده کلسترول
  • ضد ویروس
  • پیشگیری از آلزایمر و زوال عقل
  • رقیق کننده خون و ممانعت از بروز سکته

بهترین چای ارگانیک

در میان چای ها برداشت برگ سبز در بهار و چای حاصل از آن محبوبیت بسیاری دارد. انتخاب برگ های بسیار جوان و شاداب در قسمت بالایی گیاه چای سبب شده تا چای درجه یک سرگل به دست آمده که تلخی و گسی خاصی داشته و چایخوران حرفه ای و در بازار این چای را با عنوان بهترین چای خالص چین اول می شناسند.

دم کردن چای ارگانیک

از آنجا که این چای کاملا خالص و طبیعی است لذا نیازمند این است تا صحیح دم کشیده شود. برای این کار بسته به نوع چای از درشت یا ریز بودن به زمان حداقل ۱ تا نهایت ۲ دقیقه نیاز دارید تا چای به آرامی روی حرارت غیر مستقیم و قوری چینی دم بکشد. به ازای هر نفر از یک قاشق چای استفاده نموده و پس از دم کشیدن مقداری چای در فنجان و مابقی آن را با آبجوش پر کنید.

زمان برداشت چای ارگانیک

زمان برداشت چای در نواحی چایخیز در ۳ فصل بهار، تابستان و پاییز انجام و با آغاز برداشت چای در اردیبهشت این عملیات با مساعد بودن شرایط هر ۴۵ روز یکبار تکرار می شود. چای های رشد یافته در نواحی مرتفع رنگدهی خوب و نواحی جلگه رایحه بیشتری دارد.

چای ارگانیک

خرید و استعلام قیمت بهترین انواع چای ارگانیک ایرانی

ایران یکی از تولید کنندگان برتر چای در منطقه و موقعیت خوبی را برای تولید چای اصیل و سنتی با استاندار بالا دارا می باشد. انواع چای سیاه و چای سبز ارگانیک علاوه بر بازار داخلی در سایر کشور ها نیز عرضه و موقعیت خوبی را برای کسب درآمد و ارزآوری فراهم نموده است. ارزش قیمتی چای ایران در برابر نمونه های وارداتی و حاوی اسانس کمتر اما به لحاظ کیفیت کاملا خالص و مورد تایید می باشد. برای خرید و استعلام قیمت بهترین انواع چای ارگانیک ایرانی در هر شهری بدون درنگ می توانید با ما در ارتباط و از کیفیت های عالی و قیمت های رقابتی بازار مطلع و سفارشات خود را ثبت نمایید.

فروش چای ارگانیک سیاه بهاره لاهیجان

چای های طبیعی و بدور از هر گونه اسانس و ماده اضافی امروزه مورد توجه قرار دارند و توانسته اند در رقابت با محصولات فرعی حاوی مواد اضافی پیشتاز باشند. در استان گیلان منابع تولید چای بسیاری واقع هستند و لاهیجان یکی از بهترین مکان ها برای خرید و فروش عمده چای می باشد. فروش چای ارگانیک سیاه لاهیجان که یکی از محبوب ترین ها می باشد به صورت اینترنتی و سنتی عرضه و خریداران در هر نقطه بدون درنگ می توانند انواع چای اعلا بهاره را در هر حجمی سفارش نمایند.

چای ارگانیک

خرید عمده چای سیاه و چای سبز ارگانیک گیلان در بازار سراسر کشور

استان گیلان یکی از قطب های بزرگ تولید و پرورش چای در ایران است که کارخانه های چایسازی بسیار و باغات گشترده چای در آن وجود و فعالیت دارند لذا فرصت خوبی برای خرید عمده چای سیاه و چای سبز که طبیعی هستند برشمرده شده و متقاضیان می توانند انواع چای در درجه بندی ها مختلف و از نمونه های چای فله کیسه ای و بسته بندی از بهترین مارک چای شمال ایرانی را خریداری کنند. هم اینک امکان فروش اینترنتی چای در بازار سراسر کشور فراهم و می توان حجم های مدنظر را ثبت و در محل مورد توافق دریافت نمود. لازم به ذکر است که تمامی سفارشات مستقیم، کیفیت تضمینی و با قیمت های رقابتی عرضه می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای دستی

چای ارگانیک بهترین چای ایرانی قیمت و خرید اینترنتی

چای ارگانیک بهترین چای ایرانی قیمت و خرید اینترنتی آن را می توان از سوی …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام