بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / فروش عمده چای به فروشگاه و عطاری های سراسر کشور

فروش عمده چای به فروشگاه و عطاری های سراسر کشور

فروش عمده چای به فروشگاه و عطاری های سراسر کشور با بهترین قیمت و حداقل سفارش ۳۰ کیلو در حال انجام است. امکان خرید مرغوب ترین انواع چای فله و بسته بندی برای متقاضیان فراهم می باشد. فروش عمده چای بهاره ممتاز، سرگل، قلم، شکسته و… بدون واسطه از لاهیجان را در این مرکز تجربه نمایید.

فروش عمده چای

چای در ایران

چای یکی از محصولات پرتقاضا در بازار ایران است به طوری که چندین وعده در طول روز از آن نوشیده می شود لذا مصرف خالص آن توصیه تا فواید آن بهره مند شد. با وجود واردات چای در بازار ایران لذا چای های مختلفی موجود که اغلب حاوی مواد افزودنی شیمایی می باشند اما تولیدات داخلی کاملا خالص و بدون افزودنی هستنتد و فرصت خوبی برای خرید و کسب و کار می باشند. برداشت برگ سبز در ۳ فصل بهار، تابستان و پاییز انجام و به شیوه سنتی در کارخانه های چایسازی تولید می شوند. جهت بهره مندی بهتر چای ها در مراحل انتهای دسته بندی و درجه بندی شده و با اسامی مشخص و معینی در حال عرضه می باشند.

انواع چای قابل عرضه از سوی مرکز چای شمال

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای ساچمه ای
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • چای شکسته
  • چای دستی
  • چای صادراتی
  • بهترین چای فله و بسته بندی

فروش عمده چای

مرکز خرید و فروش انواع چای اصل و سنتی

چای های اصل و خالص در بازار این روز ها طرفداران بسیاری دارند این موقعیت در ایران فراهم و می توان انواع چای درجه ۱ و ارگانیک سیاه و سبز را در اختیار داشت. مرکز خرید و فروش عمده چای شمال، انواع چای اصل و سنتی را بصورت مستقیم و بدون محدودیت عرضه و فرصت خوب و استثنایی را با قیمت های عالی و ارزان تر فراهم نموده تا بتوانید در هر نقطه از کشور با خرید اینترنتی چای از بهترین کیفیت ها و کسب درآمد مطلوب بهره مند شوید.

فروش عمده چای

فروش عمده چای به فروشگاه و عطاری های سراسر کشور

با توجه به علاقه به مصرف بالای چای در کشور فروشگاه ها و مغازه های متعددی در سطح شهر های مختلف فعالیت دارند لذا برای تکمیل سبد خرید و تامین بهترین چای ایرانی فرصت خوبی از سوی سایت پیش رو فراهم و فروش عمده چای به فروشگاه و عطاری های سراسر کشور آغاز و بستر های خوبی را برای فعالیت و تامین ایجاد و قیمت های با حاشیه سود مناسب را می توان تجربه و در کل سال بی دغدغه و تنها از طریق یک تماس سفارشات را ثبت و در محل مورد توافق دریافت نمود.

فروش عمده چای

قیمت هر کیلو چای طبیعی و تازه

برای مصرف و خرید چای بهتر است که چای تازه و ترجیحا طبیعی باشد. موقعیت تولید چای در ایران سبب شده تا چای تازه و طبیعی را بتوان به شکل راحتی در اختیار داشت چرا که مراکز فروش عمده چای در گیلان بدون واسطه اقدام به پخش چای و می توان بدون محدودیت و با اطمینان از چای اصل فله و حتی بسته بندی را در اختیار داشت. قیمت هر کیلو چای خوب و طبیعی در بازار ارزان تر از رقبای وارداتی و با کیفیت بالاتری عرضه و جهت دریافت قیمت روز چای در هر زمان با استناد به مراکز و مراجع مورد اعتماد می توان ارزانترین نرخ های واحد از چای سیاه و چای سبز را در اختیار داشت.

پخش عمده انواع چای از لاهیجان بدون واسطه

وجود واسطه ها در بازار چای سبب افزایش قیمت ها و عواملی چون اختلاط و افت کیفیت را به همراه دارد برای اینکه بتوان چای سنتی و اصیل ایرانی را بدون واسطه و به قیمت درب کارخانه در اختیار داشت می توان هم اکنون از سوی سایت مقابل اقدام به سفارش و خرید نمود. پخش و فروش عمده انواع چای لاهیجان در فصول بهار و تابستان و پاییز برای فروشگاه ها فرصت ایده آلی را رقم زده تا بتوان یک چای خوش عطر و خوش رنگ و خوش طعم را با رضایتمندی مشتریان و افزایش سطح فروش تجربه نمود.

فروش عمده چای

امکان خرید چای (اینترنتی و سریع) با تنوع بالا در سراسر ایران

به دنبال چه نوع چایی هستید؟ چای ممتاز؟ چای شکسته؟ و… آیا می دانید می توانید چای از رنج قیمتی بالا تا ارزان تر را در نمونه های چای ایرانی جستجو کنید؟ هم اینک امکان خرید اینترنتی چای، سریع با تنوع بالا در سراسر ایران فراهم شده و با آغاز برداشت امکان ثبت سفارش آغاز و تا انتهای هر سال ادامه داشته لذا می توان چای سیاه و چای سبز از اعلاترین نمونه ها را کاملا خالص خریداری نمود. باید بدانید با مصرف اصولی و استفاده صحیح از چای ایرانی (دمکشیدن بر اساس مدت زمان خاص و طبق سایز چای) می توان اعلاترین و بهترین چای دنیا را در اختیار داشت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ایرانی

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر به صورت تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام