بازرگانی تیدا
خانه / چای بهاره / فروشگاه چای بهاره سرگل لاهیجان

فروشگاه چای بهاره سرگل لاهیجان

چای بهاره سرگل چه زمانی برداشت و امکان خریدش وجود دارد؟ فروشگاه چای بهاره سرگل لاهیجان بهترین انواع چای اصیل سیاه و سبز را به فروش می رساند. خرید اینترنتی چای مرغوب چین اول ۱۴۰۱ را در سراسر ایران به صورت مستقیم با ما تجربه نمایید.

چای بهاره سرگل

چای بهاره چیست؟

این چای یکی از نمونه های سبیار پر تقاضا در بازار را به خود اختصاص داده و هر نمونه از چای های این فصل کیفیت بالا و نمونه ای را داشته و می توان از خلوص و طعم و مزه بی نظیر آن بهره مند شد. چای بهاره از بهترین برگ های شاداب و حاوی کرک و جوان بالایی به دست آمده و همواره مورد توجه خریداران قرار دارد. هر چه چای به دست آمده در این فصل از برگ های مرغوب و بالاتر باشد در نتیجه کیفیت مطلوب تری را می توان از آن انتظار داشت. به دلیل برداشت این چای در بهار آن را با نام چای بهاره می شناسند.

چای بهاره سرگل

زمان برداشت چای بهاره لاهیجان؟

زمان برداشت برگ سبز چای در ایران در ۳ فصل بهار، تابستان و پاییز می باشد. زمان برداشت چای بهاره از نیمه دوم این فصل یعنی از اردیبهشت ماه با مهیا بودن شرایط انجام و هر ۴۵ روز یکبار این عمل انجام می پذیرد.

فرق چای سرگل و ممتاز

تمامی چای ها از لحاظ کیفیت و درجه بندی در سطح های مختلفی قرار داشته و پس از تولید از الک های خاصی عبور، نامگذاری و ارزش گذاری می شوند.

  1. چای سرگل قابلیت برداشت تنها از چین اول بهار
  2. چای ممتاز در ۳ زمان بهار، تابستان و پاییز را دارا می باشد.
  3. چای سرچین (سرگل) دارای زر بوده
  4. چای ممتاز دارای پیچش در ظاهر می باشد.
  5. چای سرگل بهترین چای و چای ممتاز پر فروش ترین چای نام دارند.
  6. قدرت رایحه در چای سیاه سرگل بالاتر از ممتاز می باشد.
  7. ارزش قیمت چای های سرگل بیشتر از ممتاز است.
  8. میزان ساقه چای در نمونه های سرگل به دلیل ترد بوده ساقه ها بالاتر می باشد.

چای بهاره سرگل

خواص چای بهاره سرگل

  • عدم سوزش معده
  • ضد ویروس
  • کاهنده کلسترول
  • مناسب تناسب اندام
  • افرایش هوشیاری
  • دفع سموم
  • کاهنده التهاب
  • ضد سرطان و..

چای بهاره لاهیجان را از کجا بخرم؟

شاید یکی از دغدغه های مهم خریداران چای اصیل ایرانی چگونگی خرید آن باشد. اما نگران نباشید این روز ها پیشرفت و سبک زندگی ها سبب شده تا راهکار های خوب و مفیدی به جهت تامین و خرید محصولات فراهم شود به طوری که می توان چای بهاره لاهیجان را در انواع کیفیت ها به صورت مستقیم از سوی سایت ها و مراکز عرضه آن در این شهر در اختیار داشت. با ما خرید مستقیم و تازه چای را در هر گوشه از شهر های ایران تجربه نمایید.

قیمت چای بهاره سرگل لاهیجان

شاید دانستن ارزش قیمت چای ها در زمان خرید بسیار حائز اهمیت باشد به طوری که می تواند در انتخاب حجم و یا انصراف از آن نقش مهمی را ایفا کند. چای سرگل نمونه ای از چای های اعلای موجود در بازار اایران بوده و بهترین آن را با نام چای لاهیجان می شناسند. برای دریافت قیمت چای بهاره سرگل لاهیجان و لیست سایر انواع چای می توانید با ما در ارتباط و در طول سال کمترین نوسانات قیمتی را از انواع چای دریافت نمایید.

چای بهاره سرگل

خرید بهترین چای بهاره سرگل لاهیجان

برای اینکه بتوان یک چای درجه یک و خوبی را در اختیار داشت یا باید چای ها را به خوبی شناخت و یا از مراکز تخصصی و ویژه آن اقدام نمود. چنانچه از خریداران انواع چای به صورت عمده و جزیی هستید جهت خرید می توانید با ما همراه و خرید بهترین چای بهاره سرگل لاهیجان را تجربه نمایید. شما می توانید انواع چای سیاه و چای سبز را در یک رنج قیمت و کیفیت تضمینی و تازه در دسته بندی های متنوع انتخاب و سفارش نمایید.

فروش چای سیاه و چای سبز بهاره سرگل ممتاز

با آغاز بردشات برگ سبز چای در بهار کارخانه های چایسازی اقدام به تولید دو نمونه چای سیاه و چای سبز نموده و لذا می توان در کنار چای سیاه از نمونه های چای سبز مرغوب و درجه یک و خالص نیز سفارشات خود را انجام نمود. بالاترین حجم تولید و تقاضا متعلق به چای سیاه و در رده بعدی چای سبز قرار دارد که معمولا از خرداد ماه تولیدش آغاز می گردد. هم اینک فروش چای سیاه و چای سبز بهاره سرگل ممتاز در مجموعه چای شمال (تیدا) انجام و شما می توانید از هم اکنون سفارشات خود را ثبت و چای های مورد نظر را در محل مورد توافق دریافت نمایید.

چای بهاره سرگل

فروشگاه اینترنتی چای بهاره سرگل اصیل و درجه یک

فروشگاه اینترنتی چای در نواحی چایخیز عرضه کننده بهترین چای ها بوده و می توان انواع چای اصیل و درجه یک سنتی را بدین طریق تامین نمود. از مزیت های این شیوه از خرید پرداخت هزینه کمتر، اعتماد بالا از خرید و صرف زمان کمتر بوده و لذا می توان چای فله اصل و بدون اسانس ایرانی را به راحت ترین شیوه از بازار چای شمال خریداری نمود. فروشگاه اینترنتی چای بهاره سرگل و سایر انواع چای قلم، چای دستی، چای ممتاز و… را عرضه و با حذف واسط ها می توان مناسب ترین کیفیت ها را تجربه نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع چای بهاره

آغاز فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳

فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳ آغاز شد. انواع چای بهاره با دارا بودن بهترین کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام