بازرگانی تیدا
خانه / چای بهاره / خرید چای بهاره لاهیجان ۱۴۰۱

خرید چای بهاره لاهیجان ۱۴۰۱

خرید چای بهاره لاهیجان ۱۴۰۱ از نوع چای سرگل، ممتاز، قلم و… در مجموعه تیدا برای متقاضیان عمده و جزیی امکان پذیر می باشد. با خرید اینترنتی چای بدون واسطه و رقیب بهترین قیمت و کیفیت تضمینی را تجربه نمایید. آیا می دانید بازار فروش چای بهاره با آغاز برداشت به بالاترین میزان ثبت سفارش از انواع چای های درجه ۱ خواهد رسید؟

خرید چای بهاره

چای بهاره

به جرات مرغوب ترین و اعلاترین چای ایرانی را می توان به برداشت بهاره با رایحه و قدرت رنگدهی طبیعی و بالایش نسبت داد که از برگ های بسیار جوان و حاوی کرک که محتوای رایحه بالایی هستند حاصل می گردد. برداشت بهاره خلاصه به دو یک یا دو برداشت از باغات چای شده و زمان آغاز برداشت برگ سبز با فراهم بودن شرایط از اردیبهشت ما آغاز و زمان عرضه انواع چای سرگل و چای ممتاز و چای قلم و… از اواخر هفته دوم یا اوایل نیمه دوم اردیبهشت انجام می گردد.

خرید چای بهاره

ویژگی های چای بهاره اصل

  • کاملا خالص
  • حاوی دانه های زرین
  • وزین
  • تلخی و گسی بالاتر
  • ارزش قیمتی بیشتر
  • ترد و شکننده
  • وجود ساقه های خوش رایحه در چای
  • درصد عطر بالاتر

چای ایرانی لاهیجان بهترین چای بازار

اگر قرار باشد از بهترین چای ایرانی موجود در بازار نام برده شود حتما همه شما با چای لاهیجان آشنایی دارید. کارخانه های متعددی در این شهر فعالیت داشته و باغ های گسترده و نظارت بر کیفیت چای در این منطقه بالا و چای های اصیل ایرانی را می توان ائم از برند و فله با کیفیت بسیار سطح بالا از این شهر جستجو نمود. بهترین چای دستی محلی و امکان خرید چای بهاره اعلا در این شهر با مراکز فعال و تخصصی ارائه و پخش چای ارگانیک و خالص را می توان از آن ها انتظار داشت.

خرید چای بهاره

خرید چای بهاره لاهیجان ۱۴۰۱

برای خرید چای مراکز و فروشگاه های بسیاری در شهر های مختلف ایران فعالیت داشته اما آیا همگی آن ها امکان عرضه مستقیم و فروش چای تازه تولید را به عهده دارند؟ مسلما خیر، مرکز چای شمال در لاهیجان و استان گیلان شرایط بسیار خوبی را برای خرید چای بهاره و انواع چای سنتی فراهم نموده و شما می توانید سفارشات کلی و عمده خود را به ما ارائه و چای خوش عطر و خوش طعم با خواص بالای چای ایرانی را همراه با کارشناسان مجرب ما در مجموعه تجربه نمایید.

قیمت خرید چای بهاره درجه یک لاهیجان ۱۴۰۱

حتما با توجه کیفیت بالای چای های بهاره و حجم کم تولید چای در این فصل می دانید که ارزش قیمت چای بهاره بالاتر از برداشت زمستانه و پاییزه بوده اما برای در دست داشتن قیمت ارزان تر و کیفیت تضمین شده می توانید با مراجع و بازر تخصصی فعال در این زمینه همکاری تا خرید چای بهاره لاهیجان ۱۴۰۱ اصل را تجربه و طعم بی نظیر این چای را شناخته و از مشتریان دائمی این چای باشید.

دریافت لیست قیمت چای فله بهاره

برای خرید چای بهاره با توجه به ارزش قیمتی بالاتر این چای ها لذا خرید عمده ای و فله آن توصیه تا قیمت ها شکسته تر و بتوان با فروش آن حاشیه سود بالاتری را تجربه و از سطح رضایتمندی مشتریان بهره مند شد. برای دریافت لیست قیمت چای فله و خرید چای بهاره فله در کیفیت و درجه بندی های متنوع ائم از چای شکسته، چای ممتاز، چای سرگل، چای قلم با چوب و لیزری و… کماکان ما را به یاد داشته و در سراسر ایران با شرایط ویژه و ارسال مستقیم ما نهایت لذت و اعتماد را تجربه نمایید.

خرید چای بهاره

خرید اینترنتی چای بهاره شمال

برای خرید های اینترنتی این روز ها مشتریان بیشتری تمایل به خرید داشته لذا سطح اعتماد بالاتری میان مشتریان و تولید کنندگان فراهم و با حذف واسطه ها و صرف هزینه کمتر می توان چای محبوب و دلخواه خود را در کمترین زمان و بالاترین سرعت در اختیار داشت. فرهنگ سازی چای ایرانی در میان خانواده ها می تواند با احیای بیشتر باغات چای و عدم رهانیدن باغ ها منجر و تولید کنندگان را تشویق به تولید کیفیت های هر چه بالاتر و کشاورز را ترغیب به عدم رها سازی باغ های چای نماید. با حمایت از چایکار و کارخانه دار در پایداری صنعت چای شمال کوشاتر و پرتلاش تر از همیشه باشیم.

خرید چای بهاره

فروش چای بهاره سرگل ممتاز لاهیجان

در بین انواع چای تولید شده در گیلان چای منطقه لاهیجان مرغوب ترین و چای سرگل ممتاز بهاره از اعلاترین نمونه های تولید شده می باشد. برای اینکه بتوان یک چای خالص و اصل را در اختیار داشت لازم است تا چای را به خوبی شناخته و با ساختار درجه بندی آن کاملا آشنا باشید. مجموعه تیدا در شهر لاهیجان امکان خرید چای بهاره در انواع مختلف را فراهم و می توان در هر زمان از بهترین چای های فصل به شکل تازه خرید خود را انجام نمود. در فروشگاه اینترنتی چای شمال، فروش چای درجه یک و ناب فراهم و می توان یک چای ۱۰۰% خالص و بدون اسانس را تهیه نمود و نوشیدن یا فروش آن در بازار نهایت بهره مندی را کسب نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع چای بهاره

آغاز فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳

فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳ آغاز شد. انواع چای بهاره با دارا بودن بهترین کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام