بازرگانی تیدا
خانه / چای سرگل / قیمت و خرید چای سرگل گیلان

قیمت و خرید چای سرگل گیلان

چای سرگل گیلان یک چای عالی با رایحه و رنگ دهی کاملا طبیعی به عنوان گزینه مطلوب برای خرید می باشد. قیمت و خرید چای سرگل گیلان را چگونه و از کجا انجام دهیم؟ بهترین انواع چای بهاره لاهیجان در مرکز فروش تیدا در حال عرضه عمده و کیلویی است.

گیلان یکی از مکان های پیشتاز و مهم در پرورش و تولید چای است و سهم ۹۰% را به خود تخصیص داده است. بهترین انواع چای سیاه و چای سبز در این نقطه تولید و می توان رایحه و رنگ عالی را در این چای ها نسبت به نمونه های وارداتی و حاوی اسانس مشاهده نمود. قیمت چای های ایرانی بسیار مناسب و لذا متناسب با ذائقه خانوار های ایرانی می باشد. از درجه بندی های متنوع چای از قوی تا ضعیف بر حسب درخواست امکان خرید و تامین وجود داشته و بازار خوبی را برای تقاضا حتی در صادرات چای ایران در سال های اخیر شاهد می باشیم.

چای سرگل گیلان

چای سرگل گیلان

این چای را می توان از نمونه های اعلاترین چای در ایران دانست که کم رقیب بوده و تقاضای بالایی را دارد و از بهترین چای اصیل ایرانی نام گرفته است. چون از برگ های بسیار جوان در تهیه آن استفاده شده و حاوی کرک بسیار هستند که رایحه بسیاری در آن ها در جریان است لذا می توان عطر بالا و مطبوعی را در این چای انتظار داشت. این چای حاوی زر و به دلیل حرارت ندیدن بالا تکه های کوچک برگ سبز در آن مشاهده می گردد.

چای سرگل گیلان

فواید نوشیدن چای سرگل سیاه و سبز طبیعی گیلان

  • ضد ویروس
  • ضد سرطان
  • مناسب حفظ تناسب اندام
  • افزایش هوشیاری
  • پیش گیری از آلزایمز
  • عدم سوزش معده
  • مراقبت از قلب
  • دفع سموم بدن
  • ضد درد

چای سرگل گیلان

قیمت و خرید چای سرگل گیلان

به دلیل فعالیت مستمر و همیشگی کارخانه های چایسازی در زمان برداشت لذا می توان قیمت های رقابتی و بهترین چای درجه ۱ را جستجو نمود. برای دریافت قیمت و خرید چای سرگل گیلان در نمونه های بهاره، تابستانه و پاییزه مرجع چای شمال در لاهیجان همواره آماده ارائه خدمات از برترین چای مرغوب و اعلا بوده و می توان در سرع ترین زمان چای های درخواستی ائم از چای فله و چای بسته بندی را در سریع ترین زمان به صورت مستقیم و تازه با قیمت های عالی و ارزان تر از بازار چای در اختیار داشت.

فروش چای سرگل بهاره ممتاز لاهیجان

تقاضای بالای چای در بازار سبب شده تا شاهد فعالیت چشمگیری از سوی مراکز متعدد در این زمینه باشیم. خریداران همواره خرید های مستقیم را مورد تایید و به کیفیت های ارائه شده اعتماد بالاتری دارند. فروش چای سرگل بهاره ممتاز لاهیجان به صورت تضمینی از سوی مراکز فعال عرضه چای در گیلان در حال انجام بوده و لذا قیمت و خرید چای سرگل گیلان را می توان به شکل ارزان تر و کیفیت بهتری بدین طریق خریداری و سفارش نمود چرا که در هر زمان قیمت های روز و نازلتری را ارائه خواهند داد.

پیش بینی قیمت چای سرگل در بهار ۱۴۰۱

قیمت انواع چای علاوه بر نوع و کیفیت با توجه به عوامل مختلفی ممکن است در طول سال دستخوش تغییر شود. یکی از عوامل عبور از سال و نزدیک شدن به برداشت جدی می باشد لذا با توجه به تورم محصولات مختلف در بازار شاهد نوسان قیمتی و افزایش نرخ می باشیم. در مجموعه چای شمال تلاش شده تا تمامی چای ها با حداقل تغییرات به مشتریان ارائه و می توان پایین ترین قیمت را دریافت نمود. حال پیش بینی می شود قیمت چای سرگل در بهار ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰ افزایش داشته باشد که با برداشت برگ سبز و تعیین قیمت خرید و تولید چای ها قیمت روز اعلام و معیین خواهد گردید.

فروشگاه اینترنتی چای شمال

مراکز عرضه چای در شهر های مختلف بسیار و خریداران می توانند نیاز های خود را به طرق مختلف و برحسب درخواست دریافت نمایند. این روز ها برای خرید راحت تر و تازه چای ایرانی سایت ها و فروشگاه های اینترنتی برپا و می توان در زمان سریع و هزینه پایین تر نمونه های کیلویی و عمده چای را تامین نمود. در فروشگاه اینترنتی چای شمال قیمت و خرید چای سرگل ایران نیز میسر و می توان سایر چای های دیگر را نیز در هر فصل و در هر مکان خریداری و در محل مورد توافق دریافت نمود.

چای سرگل گیلان

پخش انواع چای ارگانیک و خالص بهاره گیلان چین اول

هوای معتدل و بارش برف بر روی گیاه چای در زمستان سبب می شود تا این گیاه عاری ها هر گونه آفت و بیماری باشد لذا تمامی چای های تولید شده ارگانیک و خالص و گزینه مطلوبی جهت خرید و فروش و کسب درآمد در این حیطه می باشد. پخش انواع چای بهاره چین اول بدون محدودیت در سراسر ایران آغاز و فرصت خوبی را برای فعالین این حوزه فراهم نموده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه سرگل

چای سیاه سرگل ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید عمده

چای سیاه سرگل ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید عمده از طریق فروشگاه چای شمال …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام