بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / قیمت خرید چای سبز ممتاز لاهیجان

قیمت خرید چای سبز ممتاز لاهیجان

چای سبز ممتاز یکی از پرفروش ترین چای ها در رده دوم می باشد. قیمت خرید چای سبز ممتاز لاهیجان را از کجا جویا شویم؟ فروش انواع چای از حداقل ۲ کیلو جزیی و ۳۰ کیلو عمده امکان پذیر و می توان تنوعی از چای های فله اصل را مستقیما خریداری نمود.

چای سبز ممتاز

چای سبز ممتاز چیست؟

چای سبز یک نوشیدنی مفید و پر تقاضا بوده که از برگ های سبز گیاه چای بدون عمل اکسایش و تحت خشک شدن با بخار حاصل می شود و از این رو رنگ ظاهری خود را حفظ و می تواند فواید بسیاری را با نوشیدنش دریافت نمود. این چای دارای پیچش در ظاهر و سایز متوسطی بوده و لذا فروش بالایی را در میان رده بندی در رده دوم جدول دارا است. نوع بهاره آن رنگ روشن و هرچه به سمت برداشت پاییز پیش می رویم رنگ ظاهر سبز تیره تر خواهد بود.

فواید و ویژگی های چای ممتاز را می شناسید؟

  • یک چای عالی برای حفظ تناسب اندام
  • ضد سرطان
  • سوزش معده را به دلیل طبیعی بودن به همراه ندارد
  • افزایش هوشیاری
  • ۱۰۰% طبیعی و بدون اسانس
  • تولید به روش سنتی و کاملا ارگانیک
  • یک چای وزین
  • کاهش فشار خون
  • ضد دیابت

چای سبز ممتاز

قیمت خرید چای سبز ممتاز لاهیجان

کارخانه های در تولید یک چای خوب نقش مهمی را دارند چرا که درجه بندی نوع برگ ها و شیوه تولید می تواند تاثیر بسزایی را در کیفیت نهایی اعمال نماید. قیمت چای ها در کارخانه های مختلف متفاوت و قیاس دو چای از دو کارخانه بر اساس نوع برگ ها و حساسیت گیاه چای به آب و هوا و خاک منطقه امکان پذیر نمی باشد. شهر لاهیجان دارای مراکز چایسازی فعال بسیاری بوده و همواره در تلاشند تا بهترین کیفیت چای اصیل ایرانی از نمونه های چای سیاه و چای سبز را ارائه نمایند. برای دریافت قیمت خرید چای سبز ممتاز لاهیجان در کنار چای قلم، چای سرگل، چای ساچمه، چای شکسته و…. می توانید از همین حالا از طریق کارشناسان واحد فروش مجموعه تیدا اقدام نمایید.

چای سبز ممتاز

سفارش خرید عمده چای سبز ممتاز بهاره ایرانی

برای فروشندگان چای حائز اهمیت است تا کالایی باکیفیت و مرغوب را به مشتریان ارائه نمایند لذا ارتباط با مرکز تولید و فروش چای شمال در گیلان می تواند ضمن کیفیت و قیمت خوب حاشیه سود مناسبی را برایشان به همراه داشته باشد. برای سفارش خرید عمده انواع چای بهاره ایرانی سبز و نمونه های سیاه کافیست تا با ما همراه شده و تنوعی از سفارشات کلی و عمده خود را در سریع ترین زمان در محل کار خود بدون دغدغه و نگرانی در هر گوشه از ایران دریافت نمایید.

فروش اینترنتی انواع چای سبز ممتاز، سرگل و قلم

نمونه های پرفروش چای های سبز همانند نمونه های چای سیاه : چای ممتاز و چای سرگل و چای قلم می باشند لذا جهت سفارش هر یک از نمونه های متنوع امکان فروش اینترنتی انواع چای ها در فروشگاه چای شمال فراهم و از این رو می توان بهترین چای اصل و تازه را از لاهیجان پایتخت چای ایران در هر زمان ائم از برداشت چای بهاره، چای تابستانه و پاییزه در اختیار داشت.

چای سبز ممتاز

توزیع چای سبز ممتاز فله در سراسر شهر های ایران

تزریق و توزیع چای در بازار جهت دسترسی بهتر این روز ها از طرق مختلف فراهم و می توان بدون هیچ نگرانی در سریع ترین زمان در سراسر شهر های ایران چای های مورد درخواست را خریداری نمود. سرعت در جابجایی و قیمت مقرون به صرفه و صرف زمان اندک از مزیت های سفارش آنلاین و اینترنتی بوده و لذا می توان مرغوب ترین انواع چای فله خالص و طبیعی را سفارش و خریداری نمود. برای سفارش خرید و دریافت قیمت خرید چای سبز ممتاز لاهیجان، چای دستی، چای قلمی، چای سرچین بهاره و… می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده اقدام به ثبت سفارش نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز ساچمه ای

قیمت و خرید چای سبز ساچمه ای طبیعی ایرانی

چای سبز ساچمه ای بهاره بهترین کیفیت را در کنار چای سرگل دارا می باشد. …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام