بازرگانی تیدا
خانه / چای لاهیجان / چای لاهیجان اصل کیلویی چند به فروش می رسد؟

چای لاهیجان اصل کیلویی چند به فروش می رسد؟

چای لاهیجان اصل کیلویی چند به فروش می رسد؟ فروشگاه اینترنتی چای لاهیجان بهترین کیفیت انواع چای را با ماندگاری و مرغوبیت بالا در سراسر بازار ایران عرضه نموده است. برای خرید چای بهاره بصورت عمده و کیلویی ما را به یاد بسپارید.

چای لاهیجان

چای لاهیجان

هوای مرطوب و اقلیم مناسب شهر لاهیجان سبب شد تا این شهر به یک مقصد و مکان مهم تولید و پرورش چای در گیلان و ایران مبدل شود. چای سیاه و سبز و درجه یک و اصل به شکل طبیعی و بدون هیچ ماده افزودنی در کارخانه های چایسازی این شهر تولید و در درجه بندی های مختلف به بازار عرضه می شوند. رایحه و رنگدهی عالی چای های این شهر شهرت بسیاری داشته و یک چای عالی با پیشنهاد مناسب برای مصرف کنندگان روزمره و حرفه ای می باشد.

  • کاملا خالص
  • بدون رنگ
  • بدون اسانس و رایحه مصنوعی
  • رنگ زلال و شفاف پس از دم کشی
  • عدم ته نشینی چای در مدتی پس از دم کشیدن
  • نیاز به دم کشیدن
  • دارای گسی و تلخی به دلیل روند تولید طبیعی
  • دارای قیمت ارزان تر در بازار

ماندگاری و کیفیت چای لاهیجان

کیفیت چای های لاهیجان کاملا خالص و حاوی هیچ ماده اضافی نبوده و می توانند گزینه های مطمئن و خوبی برای خریداران چای در بازار باشد. ماندگاری چای ها با توجه به برداشت های متعدد سالانه، هر چه چای از برداشت و تولید تازه باشد مناسب تر و هر چه از زمان تولید می گذریم به مروز از کیفیت ها کاسته خواهد شد و مدت زمان نهایی مصرف تا ۱۸ ماه پس از تولید می باشد.

چای لاهیجان

چای لاهیجان از کجا بخرم؟

فروشگاه های بسیاری در سطح شهر های مختلف ایران در حال عرضه و فروش انواع چای می باشند اما برای خرید مستقیم و چای تازه حتما کارخانه ها و مراکز فروش آن ها در سطح شهر های چایخیز از مهم ترین منابع جهت تامین می باشند. مرکز چای شمال در لاهیجان با داشتن کارشناسان مجرب در این زمینه همواره همراه شما خواهند بود تا اعلاترین چای اصیل ایرانی را در حجم مد نظر تهیه نمایید.

نمایندگی چای لاهیجان عرضه کننده بهترین انواع چای طبیعی

برداشت های متعدد چای در گیلان در بهار، تابستان و پاییز انجام می شود و چای های بهاره دارای رایحه بالاتر و چای تابستان و پاییز قدرت رنگدهی بالاتری را دارا هستند اما نباید از یاد برد که همه این چای ها به طبیعی ترین شیوه ممکن رنگ و رایحه داشته و نوشیدن آن ها فواید بسیاری داشته ضمن اینکه فروش چای ها نیز می تواند با توجه به قیمت مناسب حاشیه سود مناسبی را به همراه داشته باشد. نمایندگی چای لاهیجان عرضه کننده بهترین انواع چای طبیعی ممتاز، چای سرگل بهاره، چای شکسته، چای قلم و… بوده و همواره بدون واسطه به صورت فله ای و بسته بندی با نازل ترین قیمت عرضه خواهند شد.

چای لاهیجان

چای لاهیجان اصل کیلویی چند به فروش می رسد؟

در بازار چای می توان دست های متعددی را مشاهده نمود که در این ماین چای های ناخالص و غیر اصل را ارائه و در نتیجه نارضایتی مشتریان را به همراه خواهد داشت برای پیشگیری از این امر و دسترسی به بهترین چای مرغوب این روز ها مراکز تولید و فروش چای در نواحی اصلی همواره در تلاش بوده و توانسته اند چای های اصیل ایرانی را به دست مشتریان برسانند. حال اینکه چای لاهیجان اصل کیلویی چند به فروش می رسد؟ این پرسش مهمی برای خریداران بوده که می توانند مناسب ترین قیمت را از طریق ارتباط با مراکز فعال و تخصصی در گیلان دریافت نمایند.

خرید درجه ۱ ترین چای سنتی ممتاز لاهیجان

برای خرید چای درجه ۱ سنتی و ممتاز مناسب ترین و بهترین زمان فصل بهار بوده که برداشت برگ های تازه چای را شاهد هستیم هر چه از این زمان فاصله می گیریم برگ های خشبی تر و از رایحه کاسته و بر رنگ چای افزوده می شود اگر چه که منطقه کشت نیز بر این امر تاثیرگذار می باشند. چای های رشد یافته در نواحی جلگه با رایحه بیشتری همراه و چای های رشد یافته در نواحی مرتفع رنگ بالاتری دارند. چای های سنتی این روز ها تقاضای بالایی داشته و همواره مورد توجه خریداران چای می باشند.

چای لاهیجان

فروش اینترنتی چای سیاه و چای سبز مرغوب لاهیجان

این روز ها اینترنتی و فضای مجازی توانسته نقش مهمی را برای فروش محصولات و کوتاه شدن دست واسطه ها داشته باشد. در این صورت عرضه کنندگان توانسته اند با فروش اینترنتی محصولی چون چای مرغوب ترین انواع آن را ارائه و در نتیجه می توان اصیل ترین چای سیاه و چای سبز را در تنوعی از درجه های ممتاز تا خاکه به شکلی راحت از حداقل حجم تا تناژ بالا به راحتی و در سریع ترین زمان سفارش نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای لاهیجان

قیمت و خرید بهترین چای لاهیجان اصل

  چای لاهیجان یکی از چای های درجه یک در بین نمونه های چای ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام