بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / قیمت و خرید چای سبز ساچمه ای طبیعی ایرانی

قیمت و خرید چای سبز ساچمه ای طبیعی ایرانی

چای سبز ساچمه ای بهاره بهترین کیفیت را در کنار چای سرگل دارا می باشد. قیمت و خرید چای سبز ساچمه ای طبیعی ایرانی را در فروشگاه آنلاین چای شمال به راحتی دریافت و انجام نمایید. فروش انواع چای سبز و سیاه عمده و کیلویی در این مرکز برای سراسر کشور امکانپذیر می باشد.

چای سبز ساچمه ای

چای سبز ساچمه ای چیست؟

این چای به دست آمده از جوان ترین برگ های گیاه چای می باشد که طی عملیات مالش در هم پیچیده و حالت لول در آمده در نتیجه دارای وزن بالاتر و از این رو به یک چای وزین نیز معروف می باشد. میزان تولید و به دست آمدن این چای کم و ارزش قیمتی بالایی را دارا است. این چای در هر دو رده چای سبز و سیاه قابل به دست آمدن می باشد و چایخوران حرفه ای که رنگ چای برایشان حائز اهمیت است نمونه سیاه آن مورد توجه می باشد.

چای سبز ساچمه ای

خواص چای سبز ساچمه ای

  • ضد سرطان
  • کمک به هضم بهتر غذا
  • افزایش هوشیاری
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش فشار خون
  • ممانعت از بروز سکته
  • کاهنده چربی
  • رفع اضطراب و افسردگی
  • تنظیم قند خون
  • درمان بیماری های کبدی

ویژگی های چای سبز ساچمه ای

  1. آزاد شدن خواص بیشتر از این چای به دلیل حفظ ظاهر پیچیده و درسته برگ چای
  2. فاقد هر گونه مواد شیمایی و افزودنی
  3. اشغال فضای کمتر
  4. چربی سوزی
  5. مدت زمان دم کشیدن کمتر

چای سبز ساچمه ای

 

قیمت و خرید چای سبز ساچمه ای طبیعی ایرانی

سالانه موقعیت تولید و برداشت برگ سبز چای در بهار و تابستان و پاییز فراهم می باشد و لذا تنوعی از چای های خوش رنگ و خوش طعم و خوش رایحه را در اختیار خواهیم داشت. نمونه های چای ممتاز و چای قلم و چای سرگل از چای های نام آشنا هستند. چای سبز ساچمه ای تولید اندکی را شامل شده اما در زمان موجود متقاضی بالا و از سطح رضایتمندی بالایی در میان مصرف کنندگان برخوردار است. قیمت این چای در سال ۴۰۱ به ارزش ۲۰۰ الی۲۱۰ هزار تومان بوده و هرساله با آغاز برداشت همانند دیگر چای ها افزایش نرخ را شامل می شود برای دریافت قیمت و خرید چای سبز ساچمه ای طبیعی ایرانی در سراسر کشور می توانید با به خاطر سپردن مجموعه چای تیدا از بهترین مزایای قیمتی و کیفیتی برخوردار شوید و خرید مستقیم و تازه انواع چای ها را تجربه نمایید.

خرید اینترنتی چای سبز ساچمه ای

خرید های آنلاین و اینترنتی امروزه توانسته اند به یک اصل خرید در کنار شیوه سنتی حضوری مبدل شوند و حتی مزیت های بیشتری را به همراه داشته باشد. در این شیوه هزینه کمتر، وقت کمتر و کیفیت بالاتری قابل مشاهده بوده و می توان بدون محدودیت هر حجمی را از هر نقطه ای ائم از محل کار، منزل، اداره و… سفارش داد. خرید اینترنتی چای سبز ساچمه ای از شهر لاهیجان به صورت تضمینی در کنار سایر چای فله ای اصل و سنتی در حال حاضر در حال انجام بوده و خریداران می توانند مرغوب ترین چای درجه یک ایرانی را به صورت خالص و بدون اسانس خریداری و ثبت سفارش نمایند.

فروشگاه آنلاین چای شمال فروش انواع چای سبز طبیعی

چای نوشیدنی مفرح بخش و انرژی دهنده برای ما ایرانی هاست و اهمیت به نوشیدن و مصرف این محصول سبب می شود تا سلامت آن همواره مورد توجه باشد. تولیدات چای ایران در گیلان و مازندران یکی از نمونه های چای اصل و استاندارد بوده که نیازمند هیچ محرکی نبوده و با شیوه صحیح تولید توانسته اند بهترین خصومصیات رنگ و عطر و طعم را از خود نمایان کنند. هم اکنون فروشگاه آنلاین چای شمال فروش انواع چای سبز طبیعی ائم از چای سبز ساچمه، قلم، ممتاز، شکسته و سایر نمونه های چای سنتی سیاه را ارائه و فرصت خوبی برای خرید عمده و جزیی برای متقاضیان فراهم نموده است.

چای سبز ساچمه ای

 

مرکز فروش بهترین چای سبز ۱۰۰% طبیعی و فاقد اسانس

مراکز عرضه و فروش چای در سطح کشور بسیار هستند اما آیا همه آن ها امکان عرضه مستقیم چای تازه و درجه یک را دارند؟ بهترین موقعیت خرید چای از سوی مراکز اینترنتی فروش چای در گیلان فراهم و می توان با اعتماد بهترین چای سبز ۱۰۰% طبیعی و فاقد اسانس را در حجم های مد نظر خریداری نمود. پس چنانچه به دنبال چای ارگانیک سیاه و سبز و نمونه چای سبز ساچمه ای هستید بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲

چای سبز گیلان (لاهیجان) بهترین نمونه چای ارگانیک خالص می باشد. قیمت چای سبز گیلان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام