بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / قیمت چای ایرانی درجه یک در بازار شمال

قیمت چای ایرانی درجه یک در بازار شمال

قیمت چای ایرانی درجه یک در بازار های مختلف متفاوت است و در مواقع بسیاری دیده شده که با نرخ گران تری توزیع می گردد. آیا به دنبال قیمت چای ایرانی ارزان تر اما با کیفیت هستید؟ سایت چای شمال انواع چای مرغوب فله و بسته بندی را به صورت مستقیم و فروش اینترنتی آماده عرضه در سراسر کشور نموده است.

قیمت چای ایرانی

چای نوشیدنی گرم، مهیج، خوش عطر و خوش طعم و قیمت مناسب است که توانسته در کنار نوشیدنی همچون آب رقابت خوبی را ایجاد نماید به طوری که واژه ای نام آشنا در سراسر دنیا است و به نوعی با آداب و رسوم مختلف و تنوع در تولید راهی بازار می شود. در نقاط محدودی از شمال ایران کشت و تولید چای بخش رایج و پررونقی را شامل می شود. قیمت چای ایرانی درجه یک در بازار شمال با توجه به رقابت بالای مراکز متعدد چایسازی بسیار مناسب و ارزان تر می باشد و همین امر سبب سرازیر شدن سیل مشتاقان چای در برهه های مختلف سال به این خطه گردیده است.

برای اینکه قیمت چای ایرانی از کیفیت های مختلف تعیین شود لازم است تا مراحل مختلفی در کارخانه سپری و در مرحله انتهایی از غربال ها با نمره خاصی عبور داده شوند و سپس با نظارت کارشناسان قیمت گذاری شوند. امروزه مشتریان کیفیت و قیمت چای را ملاک قرار داده و بابت کیفیت درجه یک بودن چای بهای خوبی را نیز پرداخت می نماید این موضوع می تواند حس رقابت تنگاتنگ تری را برای تولیدکنندگان نیز ایجاد نماید.

قیمت چای ایرانی

انواع چای ایرانی موجود در بازار

  • چای سیاه
  • چای سبز
  • چای سفید ( در حال حاضر تنها در بخش صادرات به دلیل قیمت بالا)
  • چای دستی

چای ایرانی

اسامی انواع چای ایرانی به ترتیب کیفیت و قیمت

  • چای سرگل ایرانی
  • چای ممتاز ایرانی
  • چای قلم سوزنی
  • چای شکسته ۱
  • قلم درشت
  • شکسته ۲
  • باروتی
  • خاکه

بازار چای شمال

این بازار هیاهو و هیجان خاصی را همیشه دارا است زیرا می توان در آن انواعی از چای فله تا بسته بندی از برند های مختلف و معتبر را شاهد بود که نقطه مطمئن و خوبی برای خرید چای فراهم نموده است. زیرا تامین کنندگان مختلف و نقاط مختلف چایخیز را در این خطه داریم که سبب ایجان تنوع قیمتی و کیفیتی بازار چای گردیده اند. قیمت چای ایرانی درجه یک شمال در این بازار با نرخ ارزان تری در حال عرضه و پخش عمده است به طوری که امروزه خریداران خانگی نیز از طریق سایت های اینترنتی در حال سفارش و خرید چای های خود از این مکان می باشند. اگر به دنبال صادرات چای و یا تنوعی از محصولات چای ایرانی در فروشگاه، مغازه و یا شرکت های بسته بندی هستید تهیه و تامین اولیه و بی واسطه خود را به ما بسپارید.

آیا تمام انواع چای ایرانی دارای یک خصلت و کیفیت هستند؟

خیر، در مورد چای شمال هیچ دو شهر همجواری را نمی توان یافت که در کیفیت چای با هم یکی باشند. چای های رشد یافته در نقاط مرتفع دارای قدرت رنگدهی بالایی هستند و در عین حال چای های رشد یافته در نقاط پست و جلگه رایحه بیشتری را در خود دارند اما در یک خصلت همچون دیر دم بودن با هم یکی هستند زیرا هیچ افزودنی و رنگی در آن ها افزوده نمی شود. در مورد کیفیت نیز چای ها از هم مجزا شده و درجه بندی بسیاری را بر حسب کیفیت دارا هستند.

قیمت چای ایرانی

عوامل موثر بر افزایش قیمت چای ایرانی

  • شرایط نامناسب جوی در طول سال و در نتیجه رسیدن به محصول کمتر
  • تعدد واسطه ها
  • هزینه های حمل تا شهر های مختلف

چگونه چای درجه یک بخرم؟

در زمان خرید، چای هایی که دارای دانه و برگ درشت تری هستند را انتخاب نمایید چرا که خاصیت بیشتری داشته و هرچه چای پودری و ریز تر باشد دارای خصلت قابض بودن است. در مورد چای سیاه چای های یکدست مشکی اصلا توصیه نمی شوند زیرا چای باید رنگ سیاه متمایل به قهوه ای داشته باشد، مشتی از چایی را ببویید نباید عطری شبیه به ادکلن داشته باشد.

چای ایرانی درجه یک

چای فله ایرانی بهتره یا چای بسته بندی؟

در این زمینه نمی توان قطعا نظری را به طور حتم مورد تایید قرار داد زیرا سلایق و نظرات متفاوت بوده و برخی چای فله و برخی چای بسته بندی را می پسندند. اما تمام اوصاف چای فله در بازار چای ایران رایج ترین بخش معاملات را شامل می شود زیرا قیمت چای ایرانی در این حالت کاهش چشمگیری داشته و هزینه های بسته بندی و جانبی در این حالت حذف خواهد گردید.

قیمت چای ایرانی

دلایل افزایش فروش چای ایرانی

  1. رعایت اصول بهداشتی
  2. دارا بودن استاندارد های لازمه
  3. تبلیغات صحیح و گسترده در فضای مجازی و دعوت به مصرف چای ایران
  4. حمایت دولت در این امر
  5. حمایت مردمی و اطمینان یافتن از کیفیت این چای
  6. آشنا شدن تولید کنندگان با فضای مجازی و معرفی هر چه بهتر محصولات و افزایش فروش
  7. دسترسی بهتر این چای در سطح بازار کشور

برای نتیجه مطلوب از چای درجه یک ایرانی آن را چگونه مصرف کنم؟

  • انتخاب و خرید چای مرغوب
  • آب ۹۵ درجه
  • قوری چینی
  • به ازای هر نفر یک قاشق چای خشک
  • ریختن آب جوش بر روی چای در قوری تا سطح چای نه بیشتر
  • قرار دادن قوری بر روی کتری و حرارت پایین شعله گاز
  • گذاشتن یک پارچه نخی بر روی قوری جهت دمکشیدن هر چه بهتر چای
  • سپری شدن زمان ۱۰ الی ۱۲ دقیقه جهت دمکشیدن چای
  • آماده شدن چای و داشتن یک چای لب سوز و لب دوز

چای ایرانی

بهترین چای درجه یک ایرانی

از نظر شما چه چایی مورد تایید است اینکه به سرعت بالا آماده شود و یا اینکه به حال فرصت دم کشیده شود. چای های حاوی رنگ درست است که سریع آماده می شوند اما پس از آن حالت کدر داشته و چون محتوای رنگ هستند شما به وضوح لایه چربی را بر روی آن مشاهده خواهید نمود و حال اینکه چای خوب و سالم پس از دم کشیدن زلال و شفاف بوده و تا ساعت ها این خاصیت را در خود حفظ می نماید. در میان چای های ایرانی چای ممتاز و چای سرگل دو مدل از درجه یک ترین چای های ایرانی هستند که قیمت مناسب و رو به بالایی را دارا هستند.

قیمت چای ایرانی

خرید چای ایرانی ارزان قیمت

با توجه به ارزشمندی کیفیت و تناسب قیمت چای ایرانی درجه یک اما بار ها دیده شده که بسیاری با توجه به شرایط و درخواست جامعه هدف خود به دنبال چای ارزان قیمت تری می باشند. چای ها از درجه بندی های مختلفی برخوردار می باشند و برای رفع این نیاز متقاضیان نیز چای های ارزان قیمت تر نیز در حال عرضه می باشد. چنانچه به دنبال خرید چای ایرانی ارزان قیمت می باشید در صورت نیاز می توانید می توانید حجم سفارش و نوع چای خود را به کارشناسان مربوطه مرکز مقابل ارائه نمایید.

فروشگاه اینترنتی چای ایرانی

با راه اندازی این فروشگاه امکان خرید آنلاین و مستقیم محصولات چای شمال فراهم آمده و مشتریان فارغ از هرگونه دغدغه ای می توانند چای مجبوب و سنتی درجه یک را در اختیار داشته باشند. قیمت چای ایرانی درجه یک در بازار شمال با همان نرخ ثابت و واحد در سطح کشور ارائه و از طریق باربری، پست، تیپاکس و اتوبوس با توجه به حجم و درخواست ارسال خواهد شد. در این فروشگاه انواع چای طی سال های متمادی به صورت عمده و جزیی در حال مبادله و جابه جایی می باشد. جهت ثبت سفارش چای خوش عطر و طعم ایرانی از هم اینک می توانید اقدام به ثبت سفارش نمایید.

اطلاع از قیمت هرکیلو چای ایرانی

چای ممتاز و سرگل قیمت بالاتر و چای قلم، شکسته، باروتی و خاکه از قیمت کمتری برخوردار می باشند. مجموعه و مرجع بازار چای شمال این آمادگی را دارد که در هر زمان که نیاز به اطلاع از قیمت چای ایرانی به صورت عمده و جزیی با قیمت رقابتی دارید را به شما عزیزان اعلام نماید.

قیمت چای ایرانی در بازار

قیمت چای ایرانی درجه یک در بازار شمال

در انتهای سال ۹۷ با توجه به نوسانات زیاد موجود در بازار و رسیدن به کمبود چای لذا شاهد افزایش قیمت ابن چای در بازار بوده ایم به طوری که نرخ معیین و ثابتی قابل ارائه نبوده. یکی از راه های آسان و قابل دسترس در این زمینه بازار چای شمال بوده که نرخ های روز انواع چای ایرانی را به متقاضیان ارائه نماید. جهت اطلاع از قیمت چای ایرانی درجه یک در بازار شمال به صورت عمده و جزیی می توان از طریق کارشناسان واحد فروش این بخش کمک و راهنمایی گرفت.

هشدار :

  1. همیشه از چای تازه دم استفاده کنید و برای نگه داشتن مدت زمان بیشتر تفاله آن را ازش جدا نمایید.
  2. برای حفظ مرغوبیت چای حتما آن را در جای دربسته به دور از نور، حرارت و دما نگه دارید.
  3. چای پودری را برای مصرف روزانه برنگزینید.
  4. ترجیحا چای را از مناطق و مراکز فروش نقاط چایخیز تهیه نمایید.
  5. مصرف چای شمال در فلاسک اصلا روش صحیحی نمی باشد.
  6. در مصرف چای زیاده روی نکنید (۳ الی ۵ فنجان در روز)
  7. برای کاهش وزن و حفظ تناسب اندام چای را با شرین کننده های مصندعی میل ننمایید.
  8. حواستان باشد چای دستی توسط چایکاران تهیه و در حجم کم تولید می شود و در بازار های دیگر وجود ندارد لذا برای ثبت سفارش و خرید آن به صورت مستقیم از مراکز معتبر اقدام نمایید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ایرانی

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر به صورت تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام