بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / مرکز فروش عمده انواع چای شمال

مرکز فروش عمده انواع چای شمال

چای شمال از طریق خرید و فروش اینترنتی، فروشگاه های مجازی و نمایندگی ها در حال عرضه می باشد. فروش انواع چای شمال به صورت جزئی و عمده از این مرکز انجام شده و شما با توزیع مستقیم چای از درب کارخانه، بهترین قیمت ها را تجربه خواهید نمود. مرکز فروش عمده انواع چای شمال مرغوب ترین چای سیاه و سبز به خریداران پیشنهاد خواهد نمود.
چای شمال
ما ایرانی ها به نوشیدن چای بسیار علاقه داریم از جوان و پیر و معمولا محدودیت خاصی را در آن شاهد نیستیم. این کالای همه گیر در طول روز چندین مرتبه مصرف می شود و سرانه آمار مصرف چای در ایران به ازای هر نفر میزان ۱/۴ کیلوگرم را نشان می دهد که حاکی از افزایش مصرف آن دارد. چای شمال ایران یکی از بهترین و مرغوبترین انواع چای اصیل ایرانی محسوب می شود که به دلیل رشد طبیعی و ارگانیک خود در مزارع سرسبز شمال با آب و هوای مناسب دارای طعمی خوشمزه و دلنشین برای استفاده در یک میان وعده و دور همی در کنار خانواده محسوب می شود. و می توان چای برداشت شده در هر فصل ائم از بهاره، تابستانه و پاییزه را مجزا و متفاوت از یکدیگر دانست. این چای یکی از سالم ترین چای های دنیا نام داشته و هم اینک سطح فروش خوبی را در میان خانواده های ایرانی و بازار سراسری در حال تجربه می باشد. از جمله چای های مورد توجه و تولید چای شمال می توان به چای سیاه با بیشترین تناژ و در رده بعدی چای سبز اشاره نمود که هر یک درجه های مختلفی ائم از :
  • سرگل
  • ممتاز
  • شکسته
  • قلم
  • باروتی
  • و خاکه را شامل خواهند شد.

امروزه انواع چای شمال به صورت فله و بسته بندی در انواع مختلف و متنوعی به بازار عرضه شده و با توجه به آشنایی بیشتر به طریقه مصرف آن و کیفیت بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به بی مهری و فراز و نشیب های پیش روی چای تولید شمال در طی سال های متمادی وقت آن رسیده تا این چای بیشتر از گذشته مورد لطف همگانی ائم از دولت و مردم قرار بگیرد باشد که با یاری در این امر بتوان این صنعت به سختی به دست آمده را حفظ و یا گسترش داد.

چای شمال

شیوه تولید چای در شمال

شیوه تولید چای در ایران به شکل سنتی و ارتدوکس است بدین صورت که چای طی مراحل پلاس، مالش، تخمیر، خشک کردن و طبقه بندی حاصل می شود. قطب تولید چای در ایران دو استان گیلان و مازندران است زیرا بیشترین و اختصاصی ترین باغات چای را با توجه به اقلیم مناسب دارا می باشند.

مشکلات صنعت چای شمال

  • در بخش فرآوری و تولید
  • خرید برگ سبز با قیمت پایین از سمت دولت
  • عدم حمایت همگانی از چایکار و کارخانه دار
  • عدم معرفی هرچه بیشتر چای شمال در نقاط مختلف دنیا
  • قطعات کوچک باغ چای و رها سازی این باغات
  • سن بالای بوته های چای و عدم جایگزینی آن با گیاه جدید چای

چای شمال

چرا این روز ها توصیه به مصرف چای شمال می شود؟

  • به دلیل تولید در داخل
  • دسترسی آسان
  • قیمت پایین تر
  • اطمینان از تازگی و تولید سال
  • طبیعی و خالص بودن این چای
  • کیفیت بالا و قابل رقابت آن در بازار
  • سلامت جامعه
  • حمایت از چایکار و کارخانه دار و در نتیجه ماندگاری و توسعه این صنعت

چای شمال

چای سیاه شمال بهتر است یا چای سبز ؟

چای سیاه و چای سبز دو چای حاصل از یک گیاه طی فرآیند متفاوت تولید هستند که در چای سیاه تمام سلول های برگ تحت تاثیر اکسیداسیون قرار گرفته و سبب تراوش عطر، طعم و رنگ خاص در آن می شود و حال آن که چای سبز در آن اکسیداسیون حذف و برگ سبز چای حفظ و به همان رنگ خواهد ماند در این حالت چای آنتی اکسیدان بالایی را دارا بوده و می تواند خواص اعجاب انگیزی را به دنبال داشته باشد، اما به طور کل تولید و مصرف چای سیاه بالاترین میزان را در ایران دارا است که در کنارش امروزه مصرف چای سبز نیز افزوده شده البته بیشتر به لحاظ دارویی و درمانی.

خصلت های مشترک انواع چای شمال

  • همگی دیر دم هستند اما مدت زمان دم کشیدن هر یک با توجه به سایز دانه چای متفاوت است.
  • عطر، طعم و رنگ طبیعی
  • تولید شده به شکل سنتی

چای شمال

نحوه فروش چای شمال

  • حضوری
  • اینترنتی

در شیوه حضوری مشتری یا خریدار حضورا در محل حاضر و خرید خود را انجام می دهد که این شیوه هزینه و اتلاف وقت بسیاری را به دنبال دارد و از جمله روش های منسوخ و سنتی در دنیای امروز محسوب می گردد.
در شیوه فروش اینترنتی که یکی از شیوه های روز دنیا شناخته شده می باشد می توان تنها با یک کلیک یا تماس به منابع و مراکز فروش هر نقطه متصل و خرید خود را در هر حجمی انجام نمود این شیوه هم می تواند به نفع خریدار و هم فروشنده باشد، چراکه فروشنده در این فضا به معرفی هر چه بهتر و بیشتر محصوللات خود خواهد پرداخت و در نتیجه فروش بیشتر و حتی صادرات محصول خود را شاهد خواهد بود و مشتری نیز می تواند علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه ها با اعتماد بیشتری از هر نقطه خرید نموده و از عوامل واسطه دوری نماید. امروزه بسیاری از متقاضیان چای از دیگر کشور ها به شیوه اینترنتی با فروشندگان ایرانی آشنا و خرید خود را انجام می نمایند که از جمله کشور های متقاضی می توان به :

  • روسیه
  • ازبکستان
  • عراق
  • ترکیه
  • تاجیکستان
  • گرجستان اشاره نمود.

چای شمال

بهترین نمونه چای صادراتی

در حوزه صادرات همانند حوزه داخله چای ها رنج قیمتی و کیفیتی مختلفی را دارا هستند که با توجه به نوع درخواست و کشور مقصد می توان پذیرش و حجم خرید هر یک را متفاوت دانست. اما با توجه به مشتری بودن اکثر کشور های همسایه خلیج فارس و نحوه استفاده چای در این نقاط چای شکسته در درجه های مختلف (ائم از شکسته ۱، شکسته۲، شکسته ۳) از مشتریان بیشتری برخوردار بوده اما کشور های اروپایی چای ممتاز ایران را خریدارند. در این میان چای قلم از نوع سورت شده ( بدون چوب) نیز در طی سال های اخیر بسیار مورد توجه اکثر کشور ها قرار گرفته است. مرکز فروش عمده انواع چای شمال در این زمینه نیز همراه شما بوده تا با ارائه بهترین نمونه از چای فله صادراتی به همراه مدارک مذبور جهت صادرات بتوانید تجارت خوب و پرسودی را تجربه کنید. تمامی چای های صادراتی فله در کیسه های ۱۰، ۲۰ و ۲۵ کیلویی ساده و یا لمینتی قرار گرفته و آماده ارسال از طریق مرز های زمینی، هوایی و کشتی می گردند.

خرید و فروش انواع چای شمال

با توجه به اینکه کشور ما هم مصرف کننده و هم وارد کننده چای می باشد لذا خرید و فروش انواع چای در آن را در طول سال به طور وفور و عمده ای شاهد هستیم. در بازار چای ایران می توان هم چای فله و هم بسته بندی شده به همراه مدارک بهداشت و استاندارد شاهد بود. خریداران بر مبنای کیفیت و قیمت می توانند چای مورد درخواست خود را سفارش و خریداری نمایند. کارخانه های چایسازی شمال از جمله مراکز فعال در طول سال هستند تا از این طریق بتوان در هر زمان به هر تناژی از این چای دست پیدا نمود. مرکز فروش عمده انواع چای شمال یک منبع معتبر جهت تهیه و تامین دست اول چای در این زمینه می باشد.

مرکز فروش عمده انواع چای شمال

مرکز فروش عمده انواع چای شمال

پخش و فروش عمده چای برای فروشگاه ها، شرکت ها و افراد فعال در این حیطه کاری از عوامل مهم در کسب سود و فروش بالا می باشد. ارائه کیفیت بالای محصول در این زمینه می تواند در تداوم همکاری ها و معرفی هر چه بیشتر و جذب مشتریان بیشتر بسیار کارساز باشد. مرکز فروش عمده انواع چای شمال انواع چای سنتی و طبیعی تولید شده در کارخانجات را به قیمت درب کارخانه و بی واسطه در طح کشور عرضه می نماید که می توانید جهت ثبت سفارش هماهنگی های لازمه را با کارشناسان مجموعه انجام نمایید.

فروش چای شمال از کارخانه

بهترین انواع چای شمال به صورت خرده، عمده و همچنین در انواع بسته بندی ها یا فله در این مرکز با توزیع مستقیم و بدون واسطه توسط چایکاران شمال به سراسر بازارهای ایرانی عرضه می شود و شما می توانید سفارشات خود را برای تهیه بهترین و مرغوبترین انواع چای شمال با نازلترین قیمت ممکن دریافت کنید.
علاوه بر این یکی از نکاتی که باید در هنگام پخش و توزیع چای در سراسر کشور بدان توجه نمود؛ بسته بندی های کاملاً بهداشتی برای حفظ کامل طعم طبیعی چای است که این مرکز با بسته بندی های کاملاً بهداشتی، بهترین کیفیت چای را با توزیع مستقیم از کارخانه در دسترس شما قرار می دهد. همچنین سفارش شما برای درخواست جزئی و عمده چای شمال در سریعترین زمان ممکن ارسال می گردد، که قیمت های ارزان و همچنین کیفیت مرغوب چای اصیل ایرانی را می توانید در سراسر کشور تجربه کنید. توزیع و پخش چای از کارخانه از طریق سایت ها و فعالین این عرصه اعتماد سازی خوبی را برای طرفین قرار داد به دنبال داشته زیرا چای ها تضمین شده و با کیفیت سطح بالا و مورد تایید کارشناسان تخصصی چای قرار گرفته و آماده ارسال می گردند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال را چگونه و از کجا انجام دهیم؟ قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام