بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / فروش تخصصی چای در فروشگاه چای شمال

فروش تخصصی چای در فروشگاه چای شمال

فروش تخصصی چای در فروشگاه چای شمال با سال ها سابقه در این زمنیه انجام می گردد. برای خرید عمده و جزیی بهترین چای و اطلاع از قیمت چای سبز فله و چای سیاه سنتی می توانید سفارشات خود را ثبت نمایید. خرید و فروش تخصصی انواع چای در بازار و صادرات چای را همراه با ما تجربه کنید.

آیا به دنبال مکانی مطمئن برای خرید چای هستید؟ مرکز فروش اصلی چای ایرانی کجاست؟ چگونه به چای اصل و خالص بدون مواد افزودنی دست پیدا کنم؟ چرا چای شمال دیر دم می کشد؟ بهترین زمان برای خرید چای کی است؟

فروش تخصصی چای

چای شمال

صنعت چایکاری در شمال ایران فعالیت چشمگیری داشته و تمامی چای ها با استاندارد و رعایت اصول بهداشتی از بهترین برگ های دستچین شده چای تحت شرایط عالی تولید و خشک می شوند و هیچ ماده مضر و اضافی به چای اضافه نمی شود لذا این چای دیردم خوانده شده اما از بهترین چای ها سالم و از خصلت های صد درصد طبیعی خود برخوردار می باشد آنچه را که شما در بازار با واژه چای زوددم می بینید حتما بدان رنگ و ماده شیمایی افزوده شده که توصیه می گردد که از خرید چای هایی که سریعا آماده می شوند جدا خودداری نمایید. چای سیاه و چای سبز از برترین تولیدات چای در شمال ایران هستند و بازار فروش خوبی را در دهه های اخیر به خود تخصیص داده اند.

چرا چای شمال دیر دم می کشد؟

از آنجا که به چای های شمالی در زمان تولید هیچ ماده رنگی یا رایحه و اسانسی اضافه نمی گردد لذا خصلت خود را حفظ و ماهیت اصلی چای طبیعی دیر دم کشیدن و طی حداقل زمان ۱۰ الی ۱۵ دقیقه می باشد تا چای بتواند خواص و خصوصیات رنگ و رایحه خود را به بهترین شکل نمایان کند از این رو به چای شمال چای دردم گفته می شود که یک مزیت عالی برای این چای برشمرده می شود.

بهترین زمان برای خرید چای کی است؟

با توجه به برداشت چای در طی سه فصل بهار، تابستان و پاییز لذا محدودیت فروش وجود نداشته و در هر زمان می توان اقدام به ثبت سفارش خرید چای نمود. برای خرید چای بهاره و تازه سال یکی از بهترین زمان ها أواخر اردیبهشت ماه بوده و برای تهیه چای ارزان تر پاییز و زمستان مناسب ترین زمان ها برشمرده می شوند.

فروش تخصصی چای

فروشگاه تخصصی چای

استان گیلان بزرگ ترین منبع تولید چای در ایران و شهر لاهیجان معتبرترین مراکز تولید و فروش چای را دارا هستند و فروشگاه تخصصی چای از سمت کارخانه ها بسیار در این نقاط به چشم خورده لذا می توان فروش تخصصی چای را به شکل حرفه ای در نواحی شاهد و در نتیجه چای درجه یک و با اصالتی را تهیه نمود. در فروشگاه چای شمال در لاهیجان چای های زیر قابل عرضه هستند.

  • بهترین چای سیاه و چای سبز فله ای
  • چای زرین
  • چای ممتاز
  • چای قلم ساده
  • چای قلم لیزری
  • چای ساقه
  • چای شکسته درجه ۱و ۲ و۳
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای ساچمه یا کله مورچه شمال
  • چای دستی سیاه
  • انواع چای صادراتی
  • برترین چای برند
فروش تخصصی چای
Kandy Meera Mosqe

تجارت چای ایرانی در بازار

سال هاست که تجارت چای ایرانی بخشی از معاملات بازار را شامل می شود اما مخدوش کردن اذهان عمومی به این چای باعث شده بود که سال ها مورد بی لطفی قرار گیرد. چای شمال ایرانی علاوه بر بازار داخلی در بازار صادراتی نیز مورد توجه قرار داشته و کشور های حاشیه خلیج فارس با توجه به هم ذائقه بودنشان با ما همواره از مشتریان همیشگی چای علی الخصوص نوع چای سیاه می باشند. فروش تخصصی چای و تجارت چای ایران فرصت خوبی را برای فعالین این عرضه فراهم نموده تا با اعتماد و اطمینان بیشتری در این زیمنه فعالیت و درآمد خوبی را نیز تجربه نمایند.

فروش تخصصی چای

فروش تخصصی چای در فروشگاه چای شمال

برای انتخاب و خرید یک چای خوب در بازار نیاز است تا تبحر و تجربه خاصی داشته باشید. فروشگاه و مرجع چای شمال، فروش تخصصی چای سنتی و اصیل را طی سال ها آغاز و در این رابطه توانسته با ارائه بهترین چای همواره رضایت و تداوم همکاری متقاضیان در این رابطه را شاهد باشد. شما می توانید مرغوب ترین انواع چای فله و خالص را بدون واسطه از معتبرترین مرکز پخش چای ایران در لاهیجان تجربه و ضمن دریافت کیفیت تضمینی چای ها قیمت های ارزان تر و رقابتی با حاشیه سود خوب را تجربه نمایید.

استعلام قیمت چای سیاه و چای سبز فله

چای فله در بازار ایران تقاضای خرید بالایی را دارا است و با توجه به امکان اختلاط و کاسته شدن کیفیت آن تا دست مصرف کننده لذا توصیه می شود تا خرید مستقیم آن را از شمال و شهر چای لاهیجان و مراکز معتبر فروش تخصصی چای تجربه نمایید. جهت استعلام قیمت خرید چای سیاه و چای سبز فله بهاره، تابستانه و پاییزه به صورت روز در هر کجا و هر مکان می توانید از طریق کارشناسان و مشاورین مجموعه پیش رو اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال را چگونه و از کجا انجام دهیم؟ قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام