بازرگانی تیدا
خانه / چای ارگانیک / خرید چای سیاه ارگانیک ایرانی

خرید چای سیاه ارگانیک ایرانی

خرید چای سیاه ارگانیک ایرانی را در کنار بهترین انواع چای سبز ارگانیک در سراسر ایران به صورت عمده و کیلویی انجام نمایید. خرید اینترنتی چای لاهیجان ائم از چای زرین سرگل بهاره، ممتاز، قلم، شکسته و… در فروشگاه مقابل بدون واسطه و با ارزان ترین قیمت ارائه می گردد. حداقل سفارش فروش چای ارگانیک سیاه اصل چه میزان است؟

خرید و فروش و عرضه و تقاضای بازار چای در ایران بیشتر به چای سیاه اختصاص دارد و این چای با داشتن رنگ و رایحه دلبرانه همواره توسط ما ایرانی ها برای چندین وعده در طول شبانه روز نوشیده می شود. اما سوالی که مطرح است آیا تمامی انواع چای سیاه موجود در بازار طبیعی و خالص هستند؟ آیا به راحتی می توان متوجه موضوع غیر اصل بودن و تقلبی بودن چای شد؟ چای سیاه ارگانیک چیست؟

خرید چای سیاه ارگانیک

چای سیاه ارگانیک یعنی چه؟

به طور کلی در فرآیند رشدی و تولید چای چنانچه از هیچ ماده افزودنی شیمیایی و رنگ استفاده نشود و فرآوری خاصی بر روی آن انجام نگردد بدین چای، ارگانیک گفته می شود. چای سیاه ارگانیک در صورت خلوص تلخی، گسی داشته و رنگ آن پس از دمکشیدن کاملا زلال و شفاف است و مدت زمان خاصی را جهت آماده شدن نیاز داشته و بدان چای دیردم نیز گفته می شود.

زمان های برداشت و تولید چای سیاه ارگانیک

  • بهار
  • تابستان
  • پاییز

با توجه به خشبی شدن برگ ها در فصل زمستان برداشت انجام نشده و گیاه استراحت و به گل نشسته و بذر می دهد.

خرید چای سیاه ارگانیک

بهترین چای سیاه ارگانیک در بازار ایران چه نام دارد؟

با توجه به حجم تولید چای سیاه و دسته بندی شدن آن ها با اسامی خاصی به بازار ارائه می شوند که نشان از کیفیت و نوع چای بر اساس شکل ظاهر دارد. چای زرین یا چای سرگل بهاره از بهترین انواع چای سیاه ارگانیک ایرانی است و از اولین برداشت بهار و برترین برگچه های ابتدایی گیاه چای حاصل می شود. رایحه بالایی داشته و ارزش قیمت و خواص بسیاری دارد.

آیا به راحتی می توان متوجه موضوع غیر اصل بودن و تقلبی بودن چای شد؟

خیر، شناخت برخی از چای ها نیاز به مهارت و استفاده از ابزار های آزمایشگاهی دارد اما روش هایی نیز برای شناخت چای اصل از غیر اصل وجود دارند عبارتند از :

  1. رویت چای
  2. لمس چای
  3. بوییدن چای
  4. ریختن اندکی از چای خشک در فنجان آب سرد
  5. رنگ چای چای پس از دم کشیدن
  6. مدت زمان آماده شدن چای با واژه زوددم یا دیردم

خرید چای سیاه ارگانیک

خرید چای سیاه ارگانیک ایرانی

چای های ایرانی از بهترین گزینه های انتخابی خرید و دارای اعتماد می باشند و متناسب با ذائقه و سلایق ما ایرانی ها برشمرده می شوند. در بازار چای ایران در کنار چای تولید داخلی چای های متنوعی عرضه و وارد می شوند که برخی از طریق مرز ها و به صورت تقلبی و حاوی رنگ و با نام برند های معروف و شناخت آن برای افراد عادی کاری بس دشوار است. چای سیاه ایرانی با کیفیت بالا تولید و با توجه به رعایت استاندارد به عنوان یکی از بهترین و سالم ترین چای ها در دنیا نام نهاده شده است. برای خرید چای سیاه ارگانیک ایرانی مراکز فروش چای شمال همواره از فرصت های عالی برشمرده می شوند و فرصت خرید اینترنتی چای و خرید سنتی را برای خریداران امکانپذیر نموده اند.

حداقل سفارش فروش چای ارگانیک سیاه اصل چه میزان است؟

در مرجع پیش رو جهت رفع نیاز مشتریان هم سفارشات عمده و هم جزیی دریافت و ارسال می گردند لذا خریداران عمده کافیت تا حداقل از ۳۰ کیلو سفارش را ارائه تا از قیمت عمده برخوردار گردند و خریداران خانگی سقف سفارش خرید از ۲ کیلو می باشد.

استعلام قیمت انواع چای سیاه ارگانیک لاهیجان

در بین مراکز خرید چای در شمال ایران اما همواره چای لاهیجان از قدرتمند ترین در فروش بوده و با اعتماد بالا در بازار مورد خرید و فرشو قرار دارد. برای استعلام ارزان ترین و بهترین قیمت روز خرید چای ارگانیک سیاه لاهیجان در کنار درجه یک ترین چای سبز اعلا می توانید از طریق ارتباط و هماهنگی با کارشناسان و مشاورین مجموعه پیش رو اقدام و خرید آگاهانه و خوبی را تجربه نمایید.

خرید چای سیاه ارگانیک

مرکز فروش چای ارگانیک سیاه اصل

قطعا همه خریداران در زمان خرید چای، خرید چای اصل و خالص را مدنظر دارند اما آیا تمامی چای های موجود در بازار اصل و طبیعی هستند؟ خیر، با توجه به اثبات کیفیت چای سنتی و اصیل ایران لذا توصیه می شود تا انواع چای فله و بسته بندی ائم از چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای سرگل، چای باروتی و چای خاکه را در درجه بندی های متنوع و رنج قیمت رقابتی از طریق مرکز خرید چای سیاه ارگانیک در بازرگانی تیدا از شهر لاهیجان تهیه و تامین نمایید.

نحوه بسته بندی چای های فله

  • جزیی در بسته های سلفون شفاف ۱ کیلویی
  • ۵ کیلویی
  • عمده در کیسه های ۱۰ کیلویی
  • ۲۰ کیلویی
  • ۳۰ کیلویی
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه سرگل

چای سیاه سرگل ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید عمده

چای سیاه سرگل ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید عمده از طریق فروشگاه چای شمال …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام