بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / خرید عمده چای شمال ایران

خرید عمده چای شمال ایران

خرید عمده چای شکسته و ممتاز شمال ایران از مراکز اصلی تولید آن لاهیجان و لنگرود در انواع بسته بندی های متنوع و کاملا بهداشتی با قیمتی ارزان و مناسب در سایت چای ایران با توزیع مستقیم صورت می گیرد.

خرید چای شمال

چای صادراتی شمال در انواع بسته بندی های مدرن و ویژه با کیفیت بالا و ارسال تضمینی به سراسر کشور از طریق این سایت انجام می گیرد و سفارشات شما به صورت جزئی و عمده یا در تناژ بالا در دسترش شما قرار می گیرد و علاوه بر آن با توزیع مستقیم و بدون واسطه انواع چای بهاره شمال، چای شکسته، چای ممتاز، چای ممتاز زرین، چای شکسته متوسط، ضعیف و قوی به صورت تضمینی و ارزانترین قیمت برای شما ارسال می شود.

چای شمال ایران

هدف اصلی این مرکز ارائه و ارسال چای باکیفیت و مرغوب شمال به طور مستقیم از کارخانه و نتیجه آن صرفه جویی در وقت و هزینه های شما و دریافت ارزانترین قیمتها با تهیه چای درجه یک شمال است.
انواع محصولات چای ارائه شده در این فروشگاه ۱۰۰ درصد طبیعی و بدون هیچگونه مواد افزودنی و رنگدانه عرضه می شود و هدف اصلی این مرکز نیز ارائه چای شمال مرغوب و درجه یک به صورت خرده، عمده و در تناژ بالا و مستقیم از کارخانه بوده که شما بهترین کیفیت چای ممتاز شمال ایران را در کمترین زمان ممکن در تمامی ایران دریافت خواهید کرد.
منبع: بازار چای ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای شمال

چای شمال درجه یک فروش بدون واسطه با قیمت ارزان تر

چای شمال درجه یک فروش بدون واسطه با قیمت ارزان تراز شهر چای ایران لاهیجان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام