بازرگانی تیدا
خانه / چای ممتاز / خرید مستقیم چای ممتاز شمال

خرید مستقیم چای ممتاز شمال

چای ممتاز شمال به صورت خرید مستقیم با قیمتی ارزان و مناسب در سراسر بازارهای ایران عرضه می شود و شما خریدی آسان از انواع چای درجه یک شمال و همچنین تحویل سریع و به موقع آن را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

چای ممتاز شمال

طعم و مزه ی چای ممتاز با کافئین طبیعی موجود در سرگل چای دارای کیفیت و تلخی مطبوعی است و رنگ چای ممتاز به دلیل وجود درصد بالای برگ و سرگل چای و ریزتر بودن قطعات چای تیرگی بیشتری دارد که به این دلیل معمولا مقداری حدود ۲۰ درصد از قلم موجود در چای خشک ممتاز را غربال نمی کنند که رنگ چای خوشرنگ تر شود.

چای ممتاز شمال

چای ممتاز شمال یکی از انواع چای های مرغوب و درجه یک تولید شده در کارخانجات شمال ایران است و عطر و طعم دلپذیر آن برای یک دورهمی و کنار خانواده شگفت انگیز است و علاوه بر آن یک نوشیدنی گیاهی عالی و بسیار آرامش بخش بوده که کاملا خالص، خوش عطر، خوش طعم، خوش رنگ بوده و از پرفروش ترین چایی های شمال ایران نیز محسوب می شود.
چای ممتاز برای انواع مراسمات پذیرایی، ادارات، شرکت های دولتی و خصوصی بهترین گزینه ممکن است و با طعم طبیعی و نداشتن هیچگونه افزودنی ها و اسانس های شیمیایی بهترین گرینه برای سلامتی بدن محسوب می شود.

منبع: بازار چای ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ممتاز بهاره

قیمت چای سیاه بهاره ممتاز لاهیجان ۱۴۰۳

قیمت چای سیاه بهاره ممتاز لاهیجان ۱۴۰۳ را از کجا و کدام مراکز فروش چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام