بازرگانی تیدا
خانه / چای سرگل / خرید چای سرگل و چای ممتاز شمال ایرانی

خرید چای سرگل و چای ممتاز شمال ایرانی

خرید چای سرگل و چای ممتاز شمال ایرانی در بین متقاضیان عمده ای و جزیی با استقبال خوبی مواجه است. انواع چای بهاره با آغاز برداشت در اردیبهشت هر سال از طریق مرکز فروش چای شمال (بازرگانی تیدا) بدون واسطه و به قیمت درب کارخانه عرضه می شوند. شما خریدار کدام چای هستید سرگل، ممتاز یا سایر نمونه ها؟

حتما هر ایرانی برای حتی یکبار هم که شده از چای تولید داخلی نوشیده است. این چای فاقد هر ماده افزودنی بوده و در جلب اعتماد مشتریان به دلیل طبیعی بودن تاثیرگذار بوده است. چای شمال ایرانی بیشترین سطح زیر کشت و تولید را در استان گیلان دارا بوده و مهم ترین مرکز چای ایران شهر لاهیجان می باشد. برای افزایش سطح فروش و عرضه چای برآورده نمودن سطح نیاز خریداران به طبیعی ترین شکل ممکن بسیار حائز اهمیت بوده و چون چای از نوشیدنی های پرمصرف در طی روز در میان ما ایرانی ها است پس مهم است تا بدون رنگ مصنوعی و بدون رایحه اسانس ارائه گردد نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا چای تلبی و حاوی رنگ را برمی گزینید یا چای طبیعی و سنتی را؟ برای تشخیص چای خوب چه راهکاری را پیشه می کنید؟

خزید چای سرگل و چای ممتاز شمال ایرانی

چای شمال ایرانی

چای در دو استان گیلان و مازندران از محصولات استراتژیک برشمرده می شود که از لحاظ درآمدزایی و اشتغالزایی بسیار موثر می باشد. این صنعت همواره با مشکلات بسیاری دسته پنجه نرم نموده و در دهه های اخیر فروش بالا و صعودی را طی نموده است. خریداران عمده و کیلویی چای همواره در صدد تهیه چای سیاه و چای سبز اصل از این نقاط بوده و کیفیت آن را به لحاظ رنگ و رایحه طبیعی مورد تایید قرار می دهند. بهترین چای فله طبیعی و بهترین برند چای ایرانی را می توان در شهر فعال چایسازی چون لاهیجان و نقاط همجوارش یافت نمود و چای صادراتی متنوعی را می توان جهت صادر به دیگر نقاط در این نواحی در اختیار داشت.

چای سرگل چیست؟

این چای یکی از بهترین انواع چای شمال ایرانی است که در رده اول جدول طبقه بندی قرار داده شده و به عنوان یک چای نوبرانه و باکیفیت بالا ارزش قیمتی بالاتری را نیز به خود اختصاص داده است. نمونه زر چای را تنها می توان در برداشت بهاره شاهد بود و گسی خوبی را به دلیل برداشت برگ های تازه و جوان دارا است. رایحه چای سرگل ۱۰ الی ۲ % بیشتر از سایر نمونه ها می باشد. برداشت این چای تنها در اولین برداشت میسر می باشد.

چای ممتاز چیست؟

این چای پرفروش ترین چای ایرانی و در رتبه دوم جدول قرار دارد، یک چای همه پسند و خوش رنگ و خوش رایحه که حتما در لیست خرید خریداران مشاهده می شود. امکان برداشت و تولید چای علاوه بر بهار در تابستان و پاییز نیز امکان پذیر است و رنگ پذیری با قدرت بالاتر را در تابستان و پاییز دارا است. این چای یکی از چای های مقرون به صرفه و متناسب با غالب ذائقه ما ایرانی ها می باشد. پیچش دانه های چای از ویژگی های مشهود در این چای است.

خرید چای سرگل و چای ممتاز شمال ایرانی

مهم ترین خواص دو چای سنتی سرگل و ممتاز شمال ایرانی

  • رفع خواب آلودگی و افزایش تمرکز
  • کالری پایین
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • نشاط بخشی
  • رفع عطش
  • دفع سموم موجود در بدن
  • محافظت از قلب پیشگیری از سکته
  • کاهش غلظت خون و…

متقاضیان خرید چای سرگل و ممتاز

  1. فروشگاه های بزرگ
  2. مغازه ها
  3. بنک داران
  4. نمایندگی ها
  5. ارگان ها و موسسات
  6. شرکت های بسته بندی
  7. مصرف کنندگان شخصی و خانگی

خرید چای سرگل و چای ممتاز شمال ایرانی

خرید چای سرگل و چای ممتاز شمال ایرانی

برای خرید چای سرگل و چای ممتاز شمال ایرانی یکی از راه کار های مناسب ارتباط با مراکز فروش چای شمال است که مجموعه پیش رو دستچینی از مرغوب ترین چای سنتی درجه یک لاهیجان را جهت بهبود کیفیت و دسترسی آسان بدان فراهم نموده و خریداران می توانند قیمت های رقابتی بازار را در اختیار و چای خوش رایحه و خوش رنگ و اصیلی را تست و خرید خوبی را تجربه نمایند. برای خرید چای سرگل و چای ممتاز شمال ایرانی این امکان وجود دارد تا هم خرید خانگی با حداقل سفارش ۲کیلو و خرید عمده با حداقل سفارش ۳۰ کیلو انجام ثبت و انجام شود.

خرید چای سرگل و چای ممتاز شمال ایرانی

قیمت چای شمال از نوع سرگل و ممتاز بهاره

قیمت خرید چای سرگل و چای ممتاز شمال ایرانی در بهار ۹۹ امسال در مجموعه تیدا عبارت بود از : چای سرگل عمده ۶۵ و جزیی ۸۰۰۰۰ تومان و چای ممتاز عمده ۶۰ و جزیی ۷۵۰۰۰ تومان. جهت توزیع و پخش چای در سراسر ایران نمایندگی چای ایران این شرایط را فراهم نموده تا بدون واسطه بالاترین کیفیت چای سیاه و چای سبز را دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ممتاز بهاره

قیمت چای سیاه بهاره ممتاز لاهیجان ۱۴۰۳

قیمت چای سیاه بهاره ممتاز لاهیجان ۱۴۰۳ را از کجا و کدام مراکز فروش چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام