بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / بهترین چای مرغوب ایرانی کدام است؟ | مرغوب ترین چای ایران را از کجا بخریم؟

بهترین چای مرغوب ایرانی کدام است؟ | مرغوب ترین چای ایران را از کجا بخریم؟

چای مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟ بهترین چای مرغوب ایرانی کدام است؟ مرغوب ترین چای ایران را از کجا بخرم؟ فروش انواع چای سیاه و چای سبز طبیعی و درجه یک با قیمت ارزان تر بازار آغاز شد.

چای مرغوب

چای مرغوب چیست؟

چای ها بعد تولید به لحاظ اینکه خالص هستند و یا مواد اولیه ای در آن ها به کار رفته دسته بندی و ارزشگذاری می شوند. عده ای چای مرغوب را بدین معنی می دانند که سریع دمکشیده و رنگ و رایحه بسیاری را از خود بروز دهد اما در نقطه مقابل عده ای نیز چای مرغوب را خالص و طبیعی می دانند که باید به خوبی و درستی دم بکشد. در واقعیت چای مرغوب چایی است که به شکل طبیعی از برگ های جوان گیاه چای طی فرآیند بدون افزودنی به دست آید و این چای می تواند توقع متقاضیان را از رنگ و رایحه به بهترین نحو فراهم کند.

خصوصیات چای مرغوب

  • بدون رنگ
  • حاوی اسانس نیست
  • رایحه طبیعی دارد
  • حاوی مواد شیمایی نیست
  • طعم تلخ آن به دلیل عدم دستکاری قابل درک است

چای مرغوب

تشخیص چای مرغوب

  1. هر چه دانه های چای پیچش دار و سنگین تر در نتیجه چای مرغوب تر
  2. هر چه چای فضای کمتری اشغال کند بهتر است
  3. رنگ دم کشیده آن زلال و شفاف و قرمز آلبالویی است
  4. رایحه مطبوع و سبک آن با دیدن هوا به مشام می رسد
  5. سریع در آب رنگ پس نمی دهد.

چای مرغوب

بهترین چای مرغوب ایرانی کدام است؟

چای با ویژگی هایی از جمله شکل ظاهر و کیفیتشان شناخته می شوند. بهترین چای چایی است که مصرف کننده بتواند نیاز خود را از لحاظ رنگ و رایحه و طعم دریافت نماید. در میان چای های ایرانی موجود چای سرگل و چای ممتاز به عنوان بهترین و پرفروش چای شناخته و همواره مورد توجه قرار دارند. سرگل تنها تعلق به اولین برداشت چای در بهار داشته و چای ممتاز قابلیت تولید و برداشت در بهار و تابستان و پاییز را دارد.

چای مرغوب

مرغوب ترین چای ایران را از کجا بخریم؟

خریداران چای در بازار به دنبال خرید چای درجه یک و خوب هستند. با توجه به اینکه سلامت چای با توجه به اینکه چندین مرتبه در طی روز نوشیده می شود مورد توجه قرار دارد لذا لازم است تا آن را از مراکز معتبر و شناخته شده تهیه نمایند. مرکز چای شمال با نام تیدا در شهر لاهیجان فعالی مستمر و دائمی تنها در زمینه چای داشته و در تلاش است تا با داشتن کارشناسان مجرب مرغوب ترین چای تولید داخل را به متقاضیان ارائه نماید. جهت خرید و ثبت سفارش و دریافت قیمت می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما در تماس باشید.

چای مرغوب

چای سبز مرغوب کدام است؟

چای سبز همانند چای سیاه از یک گیاه طی مراحل حذف اکسیداسیون و خشک شدن مستقیم حاصل می شود. این چای در درجه بندی همچون چای سنتی سیاه بوده و نمونه های چای سرگل، چای ممتاز و چای قلم سبز همواره مورد توجه و تایید قرار دارند.

فروش انواع چای مرغوب ایرانی

بازار چای یکی از مکان های مهم برای عرضه چای است. برا اینکه بتوانید همواره چای اصل، خالص و درجه یکی را عرضه نمایید تولیدات داخلی از گزینه های عالی برشمرده می شوند چرا که تامین کنندگان آن در دسترس و به لحاظ استاندارد در سطح بالا و کاملا طبیعی می باشند. در بازار چای شمال همواره مراکز فعال پخش چای همراه شما هستند تا چای خوب، مرغوب و کاملا سنتی را خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای خالص

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک چگونه و از کجا انجام دهیم؟ مشخصات و قیمت چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام