بازرگانی تیدا
خانه / چای قلم / چای قلم ۱۴۰۰ خرید به قیمت درب کارخانه

چای قلم ۱۴۰۰ خرید به قیمت درب کارخانه

چای قلم ۱۴۰۰ خرید به قیمت درب کارخانه آغاز شد. خرید اینترنتی چای فرصت تامین بهترین انواع چای اصل و طبیعی ائم از چای قلم بهاره، ممتاز، سرگل و.. از لاهیجان را میسر نموده است. مرجع چای ارگانیک ایرانی به عنوان معتبرترین مرکز پخش چای قیمت های دست اول و کیفیت تضمینی را عرضه می نماید.

چای قلم 1400

چای قلم

این چای را می توان یکی از چای های بسیار خوش طعم و خوش راحه دانست که در برداشت بهاره چون ساقه ها ترد و شکننده هستند و رایحه بیشتری در آن ها در جریان است پس از خشک شدن سبب بهبود در رایحه بیشتر چای قلم می گردد. این چای ظاهر درشت و دم کشیدن آن مدت زمان ۱۵ الی ۲۰ دقیقه را نیاز دارد. زمان ثبت سفارش خرید این چای از نیمه دوم اردیبهشت در بهار آغاز و تا برداشت تابستان و پاییز ادامه می یابد. ارزش قیمت این چای نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

چند نوع چای قلم داریم؟

  • قلم ساده با چوب یا قلم سنتی
  • قلم لیزری یا بدون چوب
  • قلم سوزنی
  • قلم درشت
  • ساقه

چای قلم

چای قلم چه خواصی دارد؟

  • ضد تب
  • کالری پایین
  • آنتی اکسیدان بالا در نتیجه ضد سرطان
  • دفع سموم بدن
  • نگه داشتن کلسترول در سطح مفید
  • کاهش غلظت خون
  • ضد ویروس
  • ملین

چای قلم

خرید چای قلم ۱۴۰۰ به قیمت درب کارخانه

کارخانه های چایسازی برای تولید چای خشک فرآیند های مهمی را سپری و نقش مهمی را در تولید یک چای درجه یک و خوب دارا هستند. این مراکز معتبر با سال ها تجربه چای استاندارد و طبیعی را تولید و روانه بازار مصرف می نمایند. یکی از این چای ها چای قلم سنتی است که خریداران بسیاری جذب این چای می شوند. برای خرید چای قلم ۱۴۰۰ به قیمت درب کارخانه بستر مناسبی فراهم آمده تا بتوانید حجم سفارشات خود را چه به صورت عمده و چه جزیی علاوه بر این چای از سایر انواع چای نیز در حجم مورد نظر تامین نمایید.

فروش بهترین انواع چای قلم ۱۴۰۰

در زمان خرید می توان درجه بندی ها و رنج های قیمتی مختلفی از چای ها را مشاهده نمود که در اینصورت می توان با توجه به بودجه و کیفیت مدنظر چای مورد درخواست را خریداری نمود. البته در شمال ایران علی الخصوص در استان گیلان با وجود شرایط پرورش چای در نقاط مختلف لذا می توان از فرصت های فراهم شده توسط این مراکز بهترین بهره را برد و چای طبیعی و اصل را با مناسب ترین و ارزان ترین قیمت بازار تهیه نمود.

پخش عمده چای قلم ۱۴۰۰ در بازار

آیا از بنک داران یا فروشگاه های عرضه چای هستید؟ برای تامین و تهیه چای خوب در بازار چه می کنید؟ آیا تمایل به همکاری با مراکز عرضه چای اصل و خالص را دارید؟ نیازمند تهیه و خرید کدامیک از چای ها می باشید؟ مرکز چای شمال در لاهیجان همواره در زمینه مشاوره و فروش همراه شما بوده و پخش عمده چای قلم ۱۴۰۰ را در کنار دیگر چای ها همچون چای ممتاز، چای سرگل، چای شکسته، چای باروتی، چای خاکه و… را با حداقل سفارش ۳۰ کیلو ثبت و در محل مورد توافق با راه های ارتباطی سریع تحویل می نماید.

چای قلم 1400

مرکز خرید آنلاین چای قلم بهاره ۱۴۰۰

با آغاز برداشت برگ سبز و تولید چای در نواحی شمالی لذا می توان سورت بندی های متعددی از چای ها مشاهده نمود که چای قلمی نمونه بارز و محبوبی برشمرده می شود که متقاضیان بسیاری را دارا است. نمونه های سوزنی و درشت این چای تقاضای بسیاری داشته و قیمت نوع سوزنی بالاتر از نمونه درشت می باشد اما نگران نباشید در مرکز چای شمال با عرضه دست اول می توان امکان خرید آنلاین و قیمت درب کارخانه از انواع چای را تجربه نمود. لذا جهت دریافت قیمت خرید چای قلم ۱۴۰۰ و سایر مرغوب ترین چای بهاره می توانید با ما همراه و سودآوری خوبی را تجربه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای قلم

چای قلم یک شمال بهاره لاهیجان خرید و قیمت

چای قلم یک شمال بهاره لاهیجان خرید و قیمت بدون واسطه در سراسر ایران به …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام