بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / خرید چای ایرانی خوب و نکات مهم در تشخیص آن کدامند؟

خرید چای ایرانی خوب و نکات مهم در تشخیص آن کدامند؟

چای ایرانی لاهیجان از نمونه های بازر یک چای طبیعی و سالم است. خرید چای ایرانی خوب و نکات مهم در تشخیص آن کدامند؟ خرید اینترنتی انواع چای درجه یک ایرانی با بهترین قیمت در بزرگترین مرکز فروش چای شمال انجام می گردد.

چای ایرانی

چای تولید ایران

ایران به عنوان یکی از منابع تولید چای سالم و طبیعی در دنیا برشمرده می شود که همواره تجربه خوبی را در این زمینه طی سال ها تولید دارا است. شیوه تولید چای ارتدوکس بوده و چای ها حاوی رایحه و نگ و طعم فوق العاده ای می باشند. به چای تولید ایران چای دیردم نیز گفته می شود چرا که در کنار چای های با واژه زود دم و تقلبی این چای نیاز به دم کشیدن داشته و برای کمترین میزان مدت دمکشی نیاز است تا ۱۰ الی ۱۲ دقیقه تامل کنید و این یک مزیت برای این چای بوده چون حاوی هیچ ماده خارجی افزودن شده نمی باشد. تولید چای در ایران در بهار، تابستان و پاییز امکان پذیر است و لذا ویژگی های خاصی را می توان به لحاظ رنگ یا رایحه در آن شاهد بود.
چای ایرانی

چای ایرانی چه خواصی داد؟

  • سوزش معده ندارد
  • حاوی آنتی اکسیدان و ضد سرطان است
  • ضد تب
  • ضد ویروس
  • نشاط بخش و انرژی دهنده
  • ضد کلسترول
  • مناسب برای حفظ تناسب اندام
  • رفع خواب آلودگی
  • افزایش مقاومت بدن

چای ایرانی چند دقیقه باید دم بکشد؟

از آنجا که چای ایران حاوی هیچ ماده افزودنی نمی باشد لذا لازم است تا به آرامی و درستی دم بکشد. چای ها با توجه به سایز درشتی یا ریزی مدت متفاوتی را جهت دمکشیدن نیاز دارند به طورری که چای های درشت زمان ۱۵ الی ۲۰ دقیقه چای های ریز مدت ۱۰ الی ۱۲ دقیقه در نمونه های چای سیاه و در نمونه های چای سبز مدت ۳ الی ۵ دقیقه کافی می باشد.

خرید چای ایرانی خوب با بهترین کیفیت

برای اینکه بتوانید چای خوب و با بهترین کیفیت را تهیه کنید توصیه می شد در صورت عدم شاخت کافی از طریق مراکز تخصصی فعال در این زمینه اقدام کنید. که در استان گیلان منابع موجود از مکان هایی معتبر در این زمینه شناخته می شوند. چای ها با توجه به نوع، زمان برداشت و ظاهرشان در دسته های مختلفی قرار می گیرند که با شناخت این نکات می توان همواره مرغوب ترین چای اصل و طبیعی را در اختیار داشت.
چای ایرانی

چای ایرانی از کجا بخریم؟

در سراسر بازار ایران چای از طریق مختلف در حال عرضه می باشد اما چنانچه تمایل به خرید مستقیم و چای تولید تازه دارید پیشنهاد می شود تا با ما و کارشناسان ما در مجموعه تیدا بزرگ ترین بازار چای شمال ارتباط تا همواره یک چای ایرانی درجه یک و کاملا سنتی و خالص را در اختیار داشته باشید. در این مرکز انواع چای های سیاه و سبز با حساسیت خاصی دستچین و از مرغوب ترین نوع نمونه های موجود در بازار می باشد. با توجه به نوع درخواست می توانید تنوعی از چای های درجه بندی شده را دریافت نمایید.

قیمت چای ایرانی لاهیجان

در استان گیلان کارخانه های بسیاری در زمینه تولید چای در حال تولید هستند که همگی بر یک پایه و عدم استفاده از رنگ و رایحه به چای معتقد و چای ۱۰۰% خالص را تولید می کنند. چای لاهیجان و دیگر شهر های همجوار آن چون لنگرود، املش، رودسر، فومن و… بر أساس کیفیت و برگ های تحویلی از هم متفاوت و در نتیجه کیفیت منحصر به فردی را خواهند داشت که قیمت هر یک بر مبنای آن سنجیده می شود. برای دریافت قیمت چای ایرانی لاهیجان از نمونه های چای سیاه و چای سبز در درجه های چای ممتاز، چای سرگل، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی و… به صورت یکسان در سراسر کشور با ما همراه تا قیمت های مساوی از دو چای سبزو سیاه سنتی و اصیل ایرانی را دریافت نمایید.
چای ایرانی

نکات مهم در تشخیص چای ایرانی خالص

  1. چای خالص رایحه طبیعی دارد با دمیدن هوا در مشتی از چای اصل این رایحه را حس خواهید نمود.
  2. با ریختن کمی از چای در فنجان آب سرد می بینید که سریع رنگ باز نمی کند.
  3. در صورت لمس چای اصلی خواهید دید که زبر و برنده است.
  4. رنگ ظاهر چای مات چون حاوی اسانس نمی باشد.
  5. پس از دم کشیدن رنگ زلال و شفاف دارد.
  6. بعد دمکشیدن تا ساعت ها ماهیت خود را حفظ و حالت گل آلود پیدا نمی کند.

فروش چای صددرصد ایرانی و درجه یک

یکی از بهترین و مناسب ترین پیشنهادات برای خرید چای، انتخاب چای صددرصد ایرانی و درجه یک است. فروش مرغوب ترین انواع چای از سوی مراکز تولید چای گیلان فراهم و لذا بهترین فرصت برای در دست داشتن بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت می باشد. چنانچه خریدار کیلویی و عمده چای هستید می توان چای فله و بهترین مارک چای لاهیجان را و نمونه های اعلای چای صادراتی را بدین طریق در سریع ترین زمان ممکن تامین نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای خالص

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک

خرید چای خالص ایرانی ارگانیک چگونه و از کجا انجام دهیم؟ مشخصات و قیمت چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام